Egy kurva magas srác volt. Most komolyan miért kell mindenkinek 20 cm-rel magasabbnak lennie nálam? A srácon egy fekete DC cipő, egy terepnadrág, és egy fekete ujjatlan ami kiemelte tökéletes felsőtestét. De meglepődtem mikor felnéztem rá. Gyönyörű kék szeme és kék haja volt.
-Hé figyelj, hogy hova lépsz!-Morgott a kékség, majd ivott egy pár kortyot az ajtó melletti ivókútból, és visszament a terembe. Hát oké... Aztán mi is bementünk. Mikor beléptünk egyből mindenki minket nézett. Mindenkinek szőke, barna vagy fekete haja volt. Kivéve azt a bunkó srácot aki nekem jött, és persze mi. 2 szabad hely volt pont egymás mellett. Elindultunk a hátsó ablak melletti padhoz de az előttünk lévő padban ült a kékség és egy haverja. Mikor elmentem mellette észrevettem egy magabiztos mosolyt majd megszólalt.
-Mizu törpe?-És egy elégedett mosoly. Fú bazd meg most büszke lehetsz magadra...Éreztem, hogy kezdem magam felhúzni. Gyorsan becsuktam a szemem mielőtt még észrevette volna a szemeim. Odafordultam Maxhoz és kinyitottam a szemem. De éreztem, hogy még mindig izzanak a szemeim. Max mély levegőt vett és mélyen a szemembe nézett. Utánoztam, amitől meg is nyugodtam. Folytattuk az utunkat a padhoz. De ez a nyomorék megint beszólt.
-Jó a segged, picikém!-Tudtam, hogy rá akar csapni ezért megfordultam és elkaptam a kezét. amitől egy kicsit megszeppent.
-Ide figyel, tudom, hogy neked is vonalzóval húzták meg az agyhullámaidat. De 160 cm magas vagyok ami átlagos. Nem vagyok törpe. De ha még egyszer ilyen perverz beszólást benyögsz addig foglak a földbe ütni amíg törpe nem leszel.- Huh ezt jól kiadtam. Egész végig a szemébe néztem és közben jól megszorítottam a kezét. Mikor végeztem elengedtem a kezét és összepacsiztam Maxszal majd leültünk a helyünkre. De közben egyszer hátrafordul a kékség, és vigyorgott.
Most komolyan és én még nem tudom miért utálom az embereket. Dehogy lehet valaki egyszerre ilyen szexi és undorító egyszerre? Emberek...
Bejött a tanár. Egy férfi kb 40 barna haj de divatos barna nadrág fehér ing. Kedves volt.
-Sziasztok gyerekek! Mint ahogy észrevehettétek van 2 új osztálytársatok. Max és Maya. Kérlek mutatkozzatok be.- Szólt azt hiszem Mr. Smith.
Mindketten felálltunk. Majd elkezdtem.
-Sziasztok! Maya vagyok szeretek zenét hallgatni, rajzolni és sportolni.
-Köhöm Törpe!-Igen, úgy csinált mintha köhögne a kékség.
-Hagyd abba Ryan!- Szólt rá a kékségre a tanár, azaz Ryanre.
-És utálom az önelégült egoista barmokat.-Egész végig Ryan szemébe néztem, majd mosolyogtam egyet.
-Köszönjük Maya.- Leültem majd Max következett.
- Csá Max vagyok! Szeretem a Rockot. legjobb barátom Maya.-Mutatott rám. Majd leült. hát igen Max csak a barátaival beszédes.
Aztán kezdődött az óra. Történelem. Én őszintén mondom imádom a törit. Hisz vérfarkasként nem öregedünk szóval már elég idős vagyok kb 100 éves. Öreg anyóka lenné. Na de visszatérve a törire, most a tanár olyan jól magyaráz mintha ő ott lett volna. Nagyon élveztem, aztán eljutottunk a mítoszokig. Majd a vérfarkasokig, ahol felcsillant a szemem. Minden kérdésére tudtam a választ. Nem nagyon érdekelt, hogy mindenki engem néz, hogy honnan tudok ennyit. De egyszer összenéztem Ryannnel. És nem tetszett, egyszerre láttam felismerés és valami sötétet. De most nem érdekel Ryan hülyesége. Viszont a tanár egyre inkább...
ESTÁS LEYENDO
A fehér Farkas #Befejezett#
Hombres LoboMaya 17 éves és vérfarkas.Bátya Zeck szintén vérfarkas ráadásul alfa. Az erdőben élnek, de a vadászok egyre többször megtalálják őket, ezért úgy döntenek újra emberek közé mennek. De Maya utálja az embereket. Vajon mi lesz ha gimibe megy? Tud magán...