T W O

13.5K 729 30
                                    

Arra ébredtem, hogy a nap kiégett a szemeimet. Fogtam magam és megfordultam de ekkor kivágódott az ajtóm.

-Maya ébredj! A bátyád lent vár!- hallottam Max mély hangját.

-Inkább aludnék!-Fejemre húztam a takarót.

-Tudod, hogy sosem ellenkezek Zecknek!- Ez igaz volt Max mindig ott volt nekem és a bátyámnak kiskorúnak óta de néha idegesít, hogy ennyire szót fogad Zecknek. -Szóval vagy te kelsz fel vagy én viszlek le!

-Nem kösz!-Megint a fejemre húztam a takarót.

-Ezt nem játsszuk Hófehérke! -lerántotta rólam a takarót megfogott és a vállára dobott.

-Hé tegyél le!-Kiabáltam és ütögettem a hátát.

-Nem.-Nevetett az erőlködésemen.

Levonszolt a lépcsőn majd letett a nappaliban. Logan és Zeck már ott álltak.

-Igen, mit akar az én szeretet bátyám, hogy még aludni sem hagy? -Kérdeztem ásítás közben.

-Ma megyünk a suliba.-Nézett rám. Én értetlenkedve néztem hisz tudom hogy ma van az első nap de ezért kellett lehívni?-Sok ember lesz szóval uralkodni kell magunkon.-És mind a hárman rám néztek.
-.-"

-Mi van?-Kérdeztem és összefontam a karjaim a mellkasom előtt.

-Hát...te nem igazán tudsz uralkodni az érzelmeiden...-Próbálta óvatosan közölni Zeck.

-Mi?? Ez nem igaz!

-Őő...Maya a szemed. Kéken izzik.- Közölte Max.

Lehunytam a szemem és megráztam a fejem. Majd kinyitottam a szemeim, éreztem, hogy elmúlt.

-Jó ez nem számít!-Motyogtam. A fiúk csak röhögtek. -Mentem átöltözni!-Elindultam a lépcső felé. A lépcsőn csak hátraintettem a fiúknak. De igazuk volt meg kell próbálnom nyugodt maradni.

Bementem a szobámba kitártam a szekrényem és kerestem egy menő ruhát. Végül ezt választottam:

Imádtam a kék felsőm, kiemelte a hajam színét, nem mintha nem lenne eléggé feltűnő

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Imádtam a kék felsőm, kiemelte a hajam színét, nem mintha nem lenne eléggé feltűnő. Bementem a fürdőbe feltettem egy alap sminket.

-Maya indulunk!- Szólt Zeck.

-Oké!-Benyúltam a szobámba kikaptam a galaxis táskám és lefutottam.- Tádá!-Mondtam miközben leugrottam a az utolsó lépcsőfokról.

-Csodás!-Mosolygott Zeck.

-Ez az összeállítás kiemeli a magasságod.-Kezdett el nevetni Logan és lepacsizott a többiekkel.

- Ha Ha. Nagyon vicces vagy Logan.- Igaz mindannyian legalább 20 cm magasabbak...-Inkább menjünk.

-Jaj ne durciz Hófehérkém.-Mondta Max és oldalra kinyújtotta a karját. Én melléléptem ő pedig a karjával átölelte a nyakam. Aztán elindultunk. Én tényleg szeretem Maxot de csak mint testvért. Nagyon jó a kapcsolatunk, mindent megosztunk egymással. Egyszer majdnem depis lett de nagy nehezen kiráncigáltam belőle. És ő is megmentett már a vadászoktól. Majd felszálltunk a buszra. Miközben a buszon voltunk Max mutatott egy jó számot. Azt hallgattuk. Majd megérkeztünk a sulihoz. Leszálltunk és bementünk az épületbe. A folyosón elváltunk. Max lepacsizott Loganékkel. Zecknek egy puszit nyomtam az arcára, Logant pedig megöleltem.

Aztán Elindultunk a 11. D osztály felé. Elkezdtem nevetni.

-Miért nevetsz?-Nézett rám érdeklődve Max.

-Most képzeld el, hogy egy piros hajú srác és egy fehér hajú lány betoppan egy olyan osztályba ahol csak természetes színű hajak vannak!-Láttam, hogy Max is elmosolyodik.

-Igaz.-Nevetve nézet fel a plafonra. -Legalább mások leszünk!-Mosolygott.

-Már azok vagyunk!-Mosolyogtam rá, amit viszonzott.

Aztán megéreztünk a teremhez, hirtelen valaki kijött a teremből és belém ütközött.


A fehér Farkas #Befejezett#Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang