C.

4.4K 89 67
                                    

"Çocuk istiyorsa yapın." dedi Acacia.

"Ama ben istemiyorum." dedim ona.

"Bence fazla abartıyorsun. Yarın işim olmasa yanında biraz daha kalırdım ama gitmem lazım." dedi Acacia ayağa kalkarken.

Kapının önüne geldiğinde bir daha konuştu.

"Ve bence artık anne olsan bir şey kaybetmezsin. Bence bir düşün." dedi ve gitti.

Acacia gittikten sonra biraz film izleyip uyudum. Calum hala gelmemişti. Beni üzmüştü.

Sabah uyandığımda mutfaktan gelen güzel kokular üzerine mutfağa gittim.  Calum kahvaltı hazırlamıştı.

"Günaydın Calum. Konuşalımmı?" dedim ona sarılıp masaya oturdum.

"Çocuk istiyorsan yapalım. Ama bana bir hafta vermeni istiyorum." dedim.

Mutlu gözüküyordu.

"Tanrım teşekkür ederim." dedi ve sulu bir öpücük bırakıp evden çıktı.

Akşam eve geç gelmesi ile kapının önünde onu beklemek çok tuhaf hissettiriyordu.

Sarhoştu. Ve genelde içmeye gideceği zaman bana haber verirdi.

"Calum. Çocuk istiyorsun ve geç saatte sarhoş bir şekilde eve geliyorsun!" dedim. Ona bağırmak istemiyordum. Ama beni çıldırtıyordu.

"Autumn." dedi ve hemen gülmeye başladı.

"Neye gülüyorsun?!"

"Buraya gel seni nasıl sakinleştireceğimi biliyorum." dedi. Elleriyle beni kendini çekip öptü.

"Calum. Belkide gerçekten bitirmeliyiz." dedim ama o, o kadar çok gülüyorduki dediğimi anlayabilmişmiydi bilmiyordum. Saatin geç olmasını takmayıp evden çıktım.

Kendimi Acacia'nın yanında ağlarken buldum.

"Calum bu aralar çok değişti. Eve geç geliyor, çocuk istiyor ve bana eskisi gibi herşeyi anlatmıyor. Sence beni sevmiyormu?"

"Autumn bence Calum'la bir tatile çıkın. Hemde herşeyi konuşun."

"Çok mantıklı ama ben onla tatile çıkmam."

"Evliliğini kurtarmak istemiyormusun?"

"Kapıdan çıkarken bitirelim dedim."

"Konuşarak herşeyi çözebilirsiniz."

"Bilmiyorum Acacia. Bana yardımcı olmalısın." dedim başımı onun dizine yaslayarak uzandım.

"Olmaya çalışıyorum zaten."

"Eve çok geç geldi ve sürekli Luke ile olduğunu söylüyor. "

"Luke kim bilmiyorum ama o zaman git o çocukla konuş."

"Luke güvenilir biri ama Luke ileyken eve geç geliyor. Tedirgin oluyorum. Lule onu kötü yollara itiyormu diye."

"Anladım."

"Bize gelip Calum'lada konuşmalısın"

"Bence siz çözebilirsiniz."

"Benim için yapmazmısın bunu?"

"Yaparım ama..."

"O zaman yarın birlikte bize gideceğiz." dedim ve bu evdeyken kaldığım odaya çıktım.
**********
"Pekala Calum ama biraz çabuk ol." dedim telefondaki Calum'a cevap verirken.

"Acacia sadece normal bir konuşma yapıp bana ayrılıp, ayrılmamam gerektiğini söyle."

"Autumn bunu yapmak istediğimden emin değilim. Sonuçta Calum'la konuşup çözebilirsiniz."

"Acacia bir şey yapmaycaksın abartma."

Kapının çalmasıyla elimdeki eyeliner'ı yerine bırakıp kapıyı açmaya gittim.
Calum yine Luke'laydı.
Yakında acaba beni Luke ilemi aldatıyor diye düşünmeye başlayacağım. 

"Hoşgeldiniz." dedim. Luke elinde bira şişeleri ile mutfağa doğru ilerledi. Bende Calum'u kenara çekip konuştum.

"Acacia burda ve o bildiğin gibi evlilik psikoloğu. Onu ben çağırdım ve biliyorum bu durumdan sıkıldın." dedim konuşmaya başlayacağı sırada.

"Ama Calum bu aralar gerçekten bu tür şeylere ihtiyacımız var." dedim.

"İkinizinde ölümü benim elimden olacak. Tamam Acacia iyi bir psikolog olabilir ama ben bu tür şeyleri sevmem." dediğinde ona olan bakışımla ne demek istediğimi anladı.

"Selam Acacia n'aber?"

"İyi Calum. Nasıl gidiyor?"

"Normal yaşıyoruz işte." dedi Calum.

Biraz zaman geçtikten sonra Acacia film izleme önerisinde bulundu. Mısır yapmak bahanesi ile Acacia'yı mutfağa çekip konuştum.

"Ben sana Calum hakkında bir şeyler yap diyorum sen film izleyelim diyorsun. Acacia beni çıldırtıyorsun."

"Ya bi dakika dururmusun?  Film'e ne tepki vericek ona bakmak istedim ve aynı zamanda sizin ilişkiniz miğdemi bulandırıyor. Çok tatlısınız ama iğrençsiniz." dedi

İçeri gittiğimizde Calum filme sadece gülüyordu. Acacia'nın neler söyleyeceği merak konusuydu.

"Calum neye gülüyorsun canım?"

"Sen ve bana benziyorlar." dedi ve bir kahkaha daha attı.

Calum'un gülmeleri arasında Acacia konuştu.

"Film çok duygusal niye gülüyorsun?!"dedi.

"Bence bu saçmalığı daha fazla izlemeyelim." Dedim ve filmi kapattım.

Calum:

"Ben tuvalete gidiyorum sizde o sırada film hakkında tartışacaksanız ben gelene kadar halletmiş olun." dedi Autumn.

Autumn gittiğinde konuştum.

"Acacia, Autumn benim hakkımda ne düşünüyor. Onu çok kırdım sanırım. Nasıl affettireceğim?"

"Affetmelik bir durum yokki. Sen bu aralar ona biraz daha zaman ayır bence. Çoğu evlilikler bu yüzden bitiyor. O sana güveniyor ama biraz daha güvenini kazan bence." dedi.

"Calum, Autumn var diye evden mi çıkmayacaksın?" dedi Luke gülerken.

"Calum'un karısı sen değilsin." dedi Acacia ve telefonundan saatine baktı.

"Saat biraz geç olmuş ve Autumn tuvaletten çıkacak gibi değil. Ben gideyim artık. Size iyi geceler."

"Aynen bende gideyim artık. Hem sen karına zaman ayır değil mi Acacia?" dedi Luke.

"Karısı ile daha çok vakit geçirmeli diye bana kızamazsın bay zürafa ama istiyorsan ondan ayrılıp senle evlensin?" dedi Acacia.

Herkez gittikten sonra Autumn'a sarılıp konuştum.

"Geçen gün çocuk yapmaya 'evet' demiştin değilmi Autumn?"

"Evet." dedi onu öpmeyi bıraktığım anda.

"Bence şimdi uygun bir zaman ne dersin Autumn?"

Neler oluyor oralarda acaba 😂😉😉. Bence bu bölümün uzunluğu iyi oldu eatmylarry ne dersin? Ve birazda saçma ama artık bunları bir sonuca bağlamak istedim ve bir günde 3 bölüm. Parmaklarımı hissetmiyorum resmen. Ama bu senin içindi. Ashton'ada yazık oldu zaten üzülüyorum ya yazık.
Herneyse Team #sashton.

Stupid Love And Married• HoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin