Acacia:
"Pekala bencede en mantıklısı bu. " dedi Luke oturduğu koltuktan kalkarken.
"Tamam o zaman başka bir sorun kalmıyor. Birbirimizi görürsek ki görücez sadece birbirimize saygı duyucaz."
"Anladım Acacia o zaman bundan sonra sana başarılar." dedi ve kapıya doğru ilerledi.
Kapının önünde durunca tekrar konuştu.
"Peki ya bu durumdan sıkılırda eskisi gibi olmak istersek?"
"Luke benim zaten bir erkek arkadaşım var ve ikinizde birbirinizden hoşlanmıyorsunuz. O gün ki kavgadan sonra benden seninle görüşmememide istedi...."
"O istedi diye mi bunlar?" dedi sözümü yarıda keserek.
"Hayır tabii ki başka bir nedeni var ama senin bilmem gerekmiyor."
"Pekala o zaman umarım bundan sonra karşılaşmayız." dedi ve evden çıktı.
Autumn, Calum ve Brooklyn, kısacası Hood ailesi söylemesi biraz komik ama tatlı Hood ailesi tatildeydi.
Ve onlar tatildeyken kahrolası Luke'u bana emanet etmişlerdi.1 ay içerisinde bir çok şey değişmişti.
Brooklyn 1 yaşına basmıştı.
Calum ve Autumn, hem kendileri sevdiği için, hemde Brooklyn'in gelişimi için köpek almışlardı.
Ve sanırım ikinciye hazırlanıyorlardı.
Autumn her ne kadar istemesede Calum bir çocuk daha istiyordu. Ve bunun için Autumn'u ikna etmeye çalışıyordu.Ve Luke kesinlikle 1 ay içerisinde başımın belası olmuştu. Bunun yanında da kalbime de sahip olmuştu bende bu yüzden yeni bir erkek arkadaşı yapmıştım ve onunla görüşmeyi bırakmıştım.
Ama erkek arkadaşımla oynamıyordum. Bunlar bana göre şeyler değil di. Sadece Luke'u boşvere bilmek için takılıyorduk.
Sürekli kavga eder daha sonrada yanıma gelirdi.
1 ay içerisinde 8 tane kız arkadaş yapıp daha sonra hepsi ile anlayamadığım bir şekilde ayrılırdı.
Sanırım onları başka şeyler için yanında tutuyordu.
Akşam olmuştu ve her zaman ki gibi cumartesi akşamları dışarıya giderdim. Dylan'ı dışarı gitmek için aradığımda bana işi olduğunu ve bu yüzden de gelemeyeceğini söylemişti.
Benimde tek başıma dışarı çıkmamamı söylemişti ama ben onu dinlemeyecektim.Her zaman ki bara gittiğimde her zamanki gibi içeride Luke'u gördüm. Bir süre ondan ayrı bir yerde süre geçirdikten sonra bir adamla sinirli bir şekilde konuştuğunu gördüm.
Sanırım tekrar kavga edicekti.
Adam yanından gittikten sonra Luke'un yanına doğru ilerledim."Luke? İyi misin?" dedim hemen yanına otururken.
"Nasıl olmamı istiyorsan öyleyim. Şimdi istersen git. Daha sonra erkek arkadaşın kızar." dedi ve içkisini içmeye devam etti.
"Luke!"
"Yanlış bir şey mi söyledim? Doğru değil mi? Dylan bey istediği için benimle görüşmeyi bırakmadın mı Acacia?!"
"Senin yanına gelmek hataydı zaten." dedim. Gideceğim sırada tekrar konuştu.
"Kaçıyormusun?"
"Kaçıcağım bir şey olsaydı kaçardım Luke. "
"Kesinlikle." dedi ve gülmeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stupid Love And Married• Hood
Fanfiction"Bitti mi?" dedim titreyen sesimle. Bir süre sadece gözlerime baktıktan sonra dudaklarının sıcaklığını hissettim.