»3

3.3K 335 58
                                    


Şuan yanımda Luhan ile birlikte bize gidiyorduk. Bugün bizde kalacaktı, annem iş için şuan hatırlayamadığım bir yere gitmişti. Geceler bizimdi arkadaşlar yani, sabaha kadar TV karşısında oturup komik şeyler izleyerek anıracaktık. Başka yapacak bir şey yok, dışarı çıkamazdık heralde bizler okuyan akıllı öğrencilerdik. Bir de anneme söz vermiş olabirim tabi...

"Luhan gece TV karşısında oturken bize ne lazım olacak canım arkadaşım?" Tabiki yiyecek şeyler! Aslında evde vardır ama neyse bizim Markete gitmemiz gerek.

"Oturacak bir yer?" Söylediğiyle kafasına indirmem bir oldu.

"Salak mısın sen Luhan, tabi ki en önemli şey yiyecek bir şeyler yani abur cubur."

"Sorduğun sorunun saçmalığını düşünürken cevap ağzımdan kaçmış Baekkie~" gözlerimi devirdim. Her neyse yani bizim markete gitmemiz gerekiyordu.

"Luhan cebinde ne kadar varsa çıkar."

"Baek bak ne diyeceğim bir şey almasakta olur. Gel direkt eve gidelim kendimiz bir şeyler yaparız." Etrafımdaki herkes cimri olmuş para bu kadar önemli mi? Burada benim gelecekteki hayatım söz konusu!

"Sen cips alabilir misin Luhan? Hem enişteni özledim ben senin arkadaşın değil miyim?" Duygu sömürüsü yapmaktan kim ölmüş, azcıcık yapsam bir şey olmaz.

"Arkadaşımsın tabiki salak, Uuh al!" deyip parayı uzatmıştı ben de çantamın ön gözünden paramı çıkarıp Luhan'ın uzattıklarıyla birlikte saymaya başladım, tamamdır.

"Bekle beni sevdiğim." Dedikten sonra yürümeye devam ettik.

"Baek çocuğun numarasını almayı düşündün mü?" Luhan birden sordu.

"Evet onuda düşündüm bugün diğer kasiyeri köşeye sıkıştırıp ondan Chanyeol'un numarasını almayı düşünüyorum." Luhan ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu. Ah bu çocuk çok tatlıydı, benim kadar olmasın.

"Ondan istemeye ne dersin?" Diye sordu bu sefer Luhan.

"Oda olabilir ama utanırım ya şuan isteyemem bilemiyorum zamana bırakalım." diye konuşurken çoktan marketten içeri girmiştik.

Gözlerime inanamıyorum Chanyeol ne yapıyordu? Bunu bana yaşatmaya hakkın var mı? Şeytan diyor marketi başlarına yık...

"Luhan ben iyi değilim." Luhan baktığım yere bakıp gülmüştü.

"Ah benim Baekkie'm sakin ol, sakın yanlış birvşey yapma. Kendine hakim ol." deyip bir yandan gülüyordu. Nasıl sakin olabilirim!

Chanyeol bey kasadan bir şeyler geçirirken bir yandan bir grup liseli kızları dinleyip gülümsüyordu altını çiziyorum gülümsüyordu kızlara, bravo Chanyeol.

Sakin olmalıydım normaldi yani bunlar bana ne ki hem ben de müşteriyim onlarda, niye böyle hissediyorum ki? Herkese güler yüzlü olmalıydı sonuçta.

"Luhan çabucak bir şeyler alıp gidelim." Kafamı eğip yürümeye başlamıştım, sinirlenmiştim ve sinirlenince ağlardım.

"Ahh Baekkie kendine gel, kızlar gitti ve bak sana bakıyor." cidden mi? hızlıca kafamı kaldırıp oraya bakmıştım ve o sadece telefonuyla ilgileniyordu... Ben var ya bu çocuğun...

Luhan anırarak gülerken ben de sinirle küfürler saçarak ona vurmaya başladım.

Biri öksürünce durduk ikimizde arkamı döndüğümde şuan cidden bize bakıyordu ben bir daha nasıl gelirim buraya...

Luhan hemen öne atlayıp "Siz Baekhyun'un kusuruna bakmayın, sinirlenince küfür eder genelde." dedi gülerek.

"Acaba neden sinirlendim?" Diye mırıldandım. Küçük çocuk gibi başımı öne eğmiştim. Cidden çok utanmıştım. Luhan gece uyuma başına kötü şeyler gelebilir...

"Neyse ben gidip alınacakları halledeyim." deyip hızla uzaklaştı Luhan. Kafamı hafif kaldırıp baktığımda Chanyeol gülümsüyordu hemde kızlara gülümsediğinden daha güzel, 'kızlar kıskanabiliriz' diye bağıracaktım ama çoktan gitmişlerdi. Hoş burda olsalarda böyle bir şey olmazdı.

"Ee neye sinirlendin bu kadar?" Diye sordu.

"Senin hakk- Ne senini Baekhyun ne diyorsun"? kendi kendime konuşmaya başladım. Al işte simdi deli olduğumu düşünecekti!

"Ne diyorsun?" Baktığımda hala gülümsüyordu, gülümsemesi yüzünden bayılacaktım.

"Hiç bir şeye. Sadece notlar yüzünden, bugün sonuçlar açıklandı benden yüksek almış ona sinirlendim."

"Ah bende kız meselesi felan sandım." dediğinde gözlerimi devirdim. Ne kızı ya senin yüzündendi!

"Hayır biz kızlar için tartışmayız."

"Bu iyi bir şey." dedi hafifçe gülümseyerek yürümeye başlamıştık kasaya doğru gidiyorduk.

"Evet, bazılarımızın aksine kızlara pek ilgi duyduğumuz söylenemez. Diye ima ederek söyledim yoksa nasıl söylecektim.

"Ne demek istiyorsun?"

"Hiç, sadece geldiğimde gördüğüm görüntü hakkında konuşuyordum kızların içine mi düşecektin bana mı öyle geldi?" Ne diyorum ben! sana ne derse kalırım utancımdan dışarı çıkamam! Ancak o kahkaha atmaya başladı.

"Kıskanç sevgili gibisin yanlış anlayabilirim ve bilgin olsun kızlara diğer müşterilere gösterdiğim ilgi dışında fazla ilgi göstermedim." sevgilimi demişti? Neyse her müşteriye böyleydi. Yani tamam o zaman, sorun yok.

"İyide bundan bana ne" bakışlarımı kaçırdım ve başka tarafa bakarken mırıldandım.

"Bilemiyorum, kıskanmış gibiydin."

"Yok canım! Pft daha neler, saçmalama... ama sen yinede kimseye gülümsememeye dikkat et." Diye eri gelmişken uyardım. "yanlış anlayabilirler."

"Müşterilerin karşısında suratımı asamam. Ayrıca nasıl yanlış anlayabilirler ki?"

"Sen benim de-"

"Geldim."

Tam konuşacakken Luhan'ın sesi araya girdi. Bu çocuk bugün canına susamıştı belli ki. Öldüreceğim seni Luhan, vakit yakın...

"Baek mısırlı cips vardı sadece, sen sevmiyosun diye-" elimle hafifçe ona doğru vurunca susmuştu.

"Ahh neyse, ne konuşuyodunuz?" dedi keşke biraz daha bir şeyler alsaydın, şurada ne güzel konuşuyorduk...

"Seni Luhan, seni. Başka ne konusabiliriz dünyada konumu kaldı?" Sinirle konuşup bi yandan Luhan'ı ittiriyordum bir an önce eve gidip Luhan'ın canını okuyacaktım Luhan'da bir yandan yürüyüp bir yandan bana cevap veriyordu
Chanyeol'de bu halimize bakıp gülmüştü. Bunu farketmiştim.

Chanyeol aldıklarımızı kasadan geçirip kalan parayı hesaplarken ben de onu izliyordum sonunda parayı uzatıp gülümseyerek, "yine bekleriz." demişti bende ona gülümsedikten sonra başımla selam verip çıkışa yönelmiştik.








Okudugunuz icin cidden teşekkür ederim not bırakmayı sevmiyorum biz yazarken egleniyoruz yani sizde goruslerinizi bildirirseniz mutlu olurum jdnd tekrar tesekkurler bb jsjsj

Market · ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin