Her zaman böyle olmak istemiyorum yani şuan kaçıncı kendime tekrar edişim bilmiyorum ama onunla sevgili değiliz istedigiyle istediği şekilde tabiki konuşabilir ama üzülmek yerine gidip onu sahiplenmem gerekmez mi?
Şeytan diyor git kızın başını yol, melek diyor sen akıllı çocuksun elini kana bulama. Ne yapmalıyım?
Adımlarımı Chanyeol'e doğru atmaya başladım Chanyeol bana baktığı için kızda bana bakıyordu. Kızın bana baktığını görünce gözlerimi devirdim gördü.
"Baek bir şey mi unuttun?"
"Hayır sadece seninle konuşacaktım, işin yoksa? Zaten yok gibi de hem canın sıkılmış gibi?" Kıza bakarak söyledim sürekli gözlerim ondaydı siyah kısa saçları vardı azıcık özelliklerini pek söylemeye gerek yok, azıcık tatlıydı işte!
"Hayır gayet keyifliydi seni görünce çocuğun yüzü düştü aslında..." Kollarını birbirine bağlayarak konuşmaya başladı. Sona doğru sesini kısarak söylemişti. Bunu bana mı demişti, bu paçoz!?
"Ne diye konuşuyorsun daha çocuğun zorla güldüğü apaçık ortadaydı kim bilir saçma sapan ne anlatıyordun iyiki ben duymuyorum." Bir oh çekmiştim.
"Zorla gülmüyordu senin gibi çocuklarla uğraşamak istemiyorum, niye gitmiyorsun daha, gitsene?" Sana ne gitmiyorum, diyerek başlayıp bütün küfürleri saymak istiyordum ama küfürü kestim, etmeyin zorunda kalmadıkça, mesela böyle bir duruma düşmedikçe...
Kafamı çevirip Chanyeol'e baktım sadece bizi izliyordu gözlerine baktım o da bana bakıyordu şuan.
"Aranıza-" diyerek tam başlamıştım ki.
"Mina, onunla böyle konuşamazsın." sonunda bir şeyler söylemişti ve Aman Tanrım beni savunuyordu!
"Ama Yeollie onun dediklerini duymadın mı?"
"Ay götüm," güldüm. "Yeollie dedi, Chanyeol isminden soğudum..." Chanyeol'e baktığımda o da gülmemek için zor duruyordu kafamı tekrar kıza çevirip bakmaya başladım.
"Bana bakıp durma." dedikten sonra gözlerini devird.i
"Niye, göze yasak mı var?"
"Bununla laf dalaşına giremem ben gidip Hyeri ne yapıyor, ona bakıyım Yeollie sende işini -bunu söylerken bana baktı- bitirdikten sonra yanımıza gelirsin." Ne yapışkan çıktı ya, kollarımı birbirine bağlayıp gözlerimi devirdim. Chanyeol bunu görmüştü.
"Burada işim bitti, ben çıkıyorum Mina siz takılın. Gidelim Baek." Kolumdan tutup beni çekistirdi şuan gökkuşağı kusabilme ihtimalim olsa kusardım, çok mutlu hissediyordum. Bu yüzden arkamı dönüp kıza dil çıkartmıştım. Chanyeol bunu yapmama gülmüştü.
"Üstümü değiştirmem gerek 5 dakika içinde geliyorum bekler misin?"
Ne kadar hayır bende geliyim ne olacak, demek istesemde sadece başımı aşağı yukarı salladım.
10 dakika kadar süreden sonra gelsede sorun değil, üzerinde kırmızı kareli bir gömlek siyah bir kot birde sırt çantası vardı kendi üzerime baktım daha okul forması! Rezillik, başımı iki yana salladım.
"Üzgünüm gömleğimi bulamadım atletle çıksam gövde gösterisi yapmak istiyormuş gibi veya ne biliyim olmazdı..." dedi gülüp ben pek anlamadım ama neyse.
"Sorun olmazdı." dedim bende gülerek kaşlarını havaya kaldırıp bana baktı. Ağzımdan kaçmıştı bir anda ama şakaya alabilirdi.
"Şaka yapıyorum gülsene." diyerek elinin tersiyle hafifçe koluna vurdum.
"Şaka yapamıyorusun Baek." deyip gülmüştü şaka değildi zaten benim için sorun olmazdı kalbim için geçerli değil ama başkaları gözleriyle yerdi çocuğu.
"Neyse sen ne diyecektin?" Ah doğru geliş sebebimi unuttum!
"Şey ben bugün biraz garip davrandım yani karışmam saçma davranışım felan bugün nasıl desem..." diyeceklerimi kaç kez tekrar etmeme rağmen şuan dediklerim çok bağlantısızdı.
"Hayır, bugün ne olduğunu bende anlamadım inan." dedi sadece.
"Aynen neyse yarın siz o kız ile takılın sonra bir ara Suho sen ben felan takılırız bir yerlere felan gideriz ha?"
"Baek, Mina çok zorladı yoksa bende gitmek istemiyorum bende gelirsiniz diye sevinmiştim." Chanyeol dudaklarını büzerek söyledi ve çok tatlı görünüyordü kızın zorlamasını anlarım.
"Keşke kabul etmeseymişsin." bende üzgünce söylemiştim üzülmüştüm de, zaten her şey o yüzden olmadı mı?
"Arkadaş sonuçta neyse madem gelmiyorsun sorun değil." yürümeye başlarken söyledi.
"Sadece ben mi!?"
"Mina seni sevmedi eğer yanımızda gelirsen belki uzaklaşıp gider diye düşündüm Suho'nun bir şey diyeceğini düşünmüyorum."
Yani gelip beni ondan uzak tut demek istiyordu!
"O zaman gelip onu senden uzaklaştıracağım." dedim gülerek.
"Teşekkürler bu iyiliğini unutmam."
"Bu durumda ben senin koruyucun oluyorum, kötü kadınlardan ve diğer kızlardan uzak olmanı sağlarım illa biriyle yakın olacaksan benimle olursun." deyip güldüm tekrardan zaten tek amacım onu kızlardan uzak tutmak belki o da bana aşık olursa beni böyle korurdu felan ah! öleceğim hayali bile güzel.
"Aynen ben de senin koruyucun olabilirim, istediğin her zaman."
Bunları duymak çok... kelime bulamıyorum bu anı tekrar tekrar yaşayamaz mıyım?
"Her zaman ol o zaman, ben eve geçiyorum. Yarın kaçta, nereye?"
"Numaranı verirsen haberleşiriz." Chanyeol ilk dediğime takılmadan numaramı istemişti baya bir gelişme vardı.
Numaramı verdikten sonra kısa bir sonra görüşürüz gibi şeyler konuşup eve doğru ilerlemeye başlamıştım. Zaten yakındı o da benim tam tersi yönüne gitmeye başladı.
Şimdiden düşünmeye başlamıştım yarın uzun bir gün olacaktı...
Geç geldiği için özür dilerim beklediniz o kadar özelliklede sen koca yürekli elif nsndjd...
elööf başardım attım sonunda knk bak atcam dersem atarim gordunmu nsnjjdjs Cheninkoprucukemigi
Okuduğunuuuuuz için teşekkürler
---
Yukaridaki 2016 nin notu sanirim...
13 eylul 18 notu
Diger hesabimdaki hikayelere bakin lutfen 💕💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Market · Chanbaek
FanfictionBaekhyun'un bu markete sürekli gelmesinin tek sebebi o'ydu ve onu almadan gitmeyecekti.