»10

2.4K 262 40
                                    


O kızı öldürmek istiyorum hapis yatmak umrumda değil, ispiyoncu! hemen gidip söylemiş çocuğa. Takmaz sanıyordum...

"Baek sana bir şey sordum?" Kaşlarını kaldırıp tekrar konuştu.

"Ah meraba Chanyeol, bende içecek bir şeyler almaya gelmiştim neyse seni tutmayım sen işine bak hoşçakal." deyip adım atacaktım ki bileğimden tutup kendine çevirdi.

"Mina bugün bana sevgilimle gecemin nasıl geçtiğini sordu?"

"Anladım, neyse içecekler aynı yerinde değil mi?" Konuyu değiştirip gitmeyi planlıyorum ama inatla beni bırakmıyordu elide hala bileğimdeydi.

"O sevgilim kim sence?"

"Neyse evde vardır zaten almasamda olur kendine iyi bak." sağ elindeki diğer bileğimdeki eli indirdim yavaşça sonra arkamı döndüm.

"Baekhyun?"

Başımı öne eğdim ve bekledim ne olacaksa olsun...

Bir adım atıp yanıma geldi.

"Ona sevgili olduğumuzu söyledin mi?" Başımı kaldırdım ve yüzüme bir gülücük yerleştirdim.

"Ha ha tabiki hayır yani bu krsinlikle iftira!" Kaşlarını kaldırdı ve bekledi inanmadığı ortadaydı.

"Belki..." dedim ve gözlerimi kaçırdım.

"Söyledin yani?"

"Hatırlamıyorum! Hem ne var kurtuldun mu? Evet, o zaman sorun?" Ona bakarak söyledim aslında bunu diyeceğimi bende beklemiyordum.

"Sevgili olduğumuzu söyleseydin bende ona göre hareket ederdim daha inandırıcı olurduk." dedi ve yürümeye başladı tabiki ben hâlâ aynı yerimde dediklerini sindirmeye çalışıyordum.

Kızacak sanıyordum?

Kendime gelip onun yanına ulaştım.

"Özür dilerim Chanyeol, olmayan bir şeyi söylemem saçmaydı. Seni ne duruma düşürdüm kim bilir." dedim üzgün bir şekilde yürürken.

"Sorun değil, sadece bilseydim eğer sabah sevgilim kim acaba diye düşünmek zorunda kalmazdım."

"Üzgün olduğumu görmüyor musun?" Bakışlarımı ona diktip sonuçta o kızdan kurtarmıştım onu.

"Sorun olmadığını söylemiştim, Neden üzülüyorsun ki?" O da bana dönüp söyledi.

"Sonuçta sevgiliyiz dedim ve o kız bunu buradaki herkese söylemiştir bile."

"Önemi yok, zaten burada devam etmeyi düşünmüyorum." Bu da ne demek?

"N-ne?" Dedim sadece gözlerimin şimdiden dolduğunu hissediyorum aslında diyeceği şeyi duymak istemiyorum.

Daha hiç bir şeyi gerçekleştiremedim...

"Ayrılmayı düşünüyorum."

Okuduğunuuz için tesekkur ederim 💕

Market · ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin