»6

3K 273 76
                                    

Medyadaki resiiiim :') ayrıca şarkı her yere koyuyorum dinleyin yani cok müko

Ben çirkef bir insandım herkes bilir bunun için herkesin içinde ağlayamazdım yani burada unutmadan kendime not: eve gidince sabaha kadar ağla. Ayrıca Chanyeol sevgilim dememişti değil mi üzülmem yersiz ama yinede içimde bir yerde bir şeyler oldu.

"Hayır madem siz önceden ayarladınız rahatsız etmeyelim çıkın siz randevunuza." iyi dedim, yapıyorsa yapsınlar takmıyorum. Umurum dışıydı...

"Hayır randevu değil sadec-" Neyini inkar ediyorsa(!)

"Hep öyle başlar..." sözünü kesip bunu mırıldandım, duyduğuna eminim.

Önümdeki yeşilliklerle bakıyordum başımı kaldırdığımda ikisi de bana bakıyordu bir şey mi demiştim?Tahminlerime göre birazdan biz sadece arkadaşız diyecekti hep böyle olmaz mıydı zaten?

"Biz sadece arkadaşız Baekhyun." Ne demiştim?

"Neyse ben anladım zaten kıvırma Chanyeol rahat rahat takılın işte." yalandan gülümsedim.

Suho uzun süre bizi izlemiş sonunda konuya dahil olmuştu.
"Baek buradan bakılınca kıskanç sevgili gibi görünüyorsun." ve keşke dahil olmasaydı...

Dehşet içinde kafamı Suho'dan Chanyeol'e çevirdim yüzünde kocaman bir gülücük vardı, bıraksan kahkaha atacaktı.

''Daha önce böle bir şey daha olmuştu.'' dedi Chanyeol hala yüzünde o gülücük vardı.

"Evet çok kıskandım Yeol, Mina da kim benim yerime onunla takılmak istiyorsan keyfin bilir..." Chanyeol'e bakıp göz kırptım ciddiydim aslında bunu nasıl söyledim sormayın
İkisi de dehşet içinde bana bakıyordu sanki çıkıp ben aslında bir seri katilim ve sıradaki kurbanım Chanyeol'ün annesi demişim gibi.

"Hey sadece şaka yapıyorum kendinize gelin." gözlerimi devirdim.

"Aslında doğru söylüyorsun Mina kim ki senin gibi güzellik burada dururken onunla gitmem saçma olur." Göz kırptı benim gibi, Chanyeol'ün arkasındaki dijital saate baktım yazın millet ölüm saatim 18:12
Şuan ne hareket edecek ne de konuşabilecek haldeyim kendimde bile değilim kısaca adımı sorsanız cevap veremem donmuştum resmen nefes alıyor muyum?

"Hey ben de şaka yaptım kendine gel Baek."

Elini gözünün önünde salladı kendime gelmem için.
"Ş-şaka mı?"

"İyi görünmüyorsun arka tarafta biraz otur istersen?" diye önerdi.

"SEN. BİR DAHA. ŞAKA. YAPMA." Her bir kelimeyi vurgulayarak söyledim şuan sinirden ağlayacaktım burada benim hayatım söz konusuydu kalbim durabilirdi.

"Niye bu kadar kızdın aynısını az önce sen yaptın?"

"Kızmadım," deyip Suho'ya döndüm. "Gidelim mi?"

"Alacakların vardı?" Suho söylediğinde hiç bir şey aklımda değildi. "O kadar acil değil sonra alınabilir gidelim." başını salladı ve Chanyeol'e döndü muhtemelen vedalaşcaklardı, kenara geçip beklemeye başladım.

Kısa bir süre sonra Suho kolunu omzuma attı. "Gidelim."

"Görüşürüz Baekhyun." dediğini duyduğumda Chanyeol'e döndüm sadece başımı salladım. Umurunda olduğunu sanmıyorum Mina ile kafe'ye gitsin onlar!

----

Suho moralim bozuk olduğu için eve gidip ağlaya ağlaya bir şeyler izleyip bir yandan bir şeyler yiyeceğimi biliyordu. Tanıyor beni işte, o yüzden onlara gidip oyun oynamayı teklif etmişti gidip LOL oynayacaktık yoksa gitmezdim annemi arayıp haber verdim, şuan onlara doğru gidiyorduk.

"Baek seni tanıyorum Chan'ı kıskandın ve sana öyle bir şaka yapması seni üzdü çünkü sen gerçek olmasını istedin, doğru düşünüyorum değil mi?" Başımı salladım ne diyebilirim.

"Bak bana seni kırdığını düşündüğü için için özür dilediğini söyledi. Chan da çok üzüldü daha önce böyle görmemiştim." Şuan daha kötü hissediyordum onun üzülmesini... istemiyorum.

"Hem önemli bir şey olsaydı yarın bizi de davet etmezdi." Ekledi Suho aslında haklıydı ben çok tepki gösterdim ama kıskançlık duygusunu bilmiyomusunuz ele geçirdi beni...

Şuan ne yapacağımı biliyorum geri dönüp özür dileyecektim sonuçta benim bir şeyim değildi onu üzmek istemem çocuk gibi davrandım.

"Haklısın Suho oyunu başka zaman oynayalım benim geri dönmem gerek sonra konuşuruz, dikkatli git." Hızla geri dönüp ilerlemeye başladım uzaklaşmış sayılmazdık daha.

"Yavaş git." Arkadan Suho'nun dediğini duydum.

---

Marketten girdiğimde Chanyeol'e bakındım hızlı yürüdüğüm için nefes nefese kalmıştım. Nefesini düzene sokup ilerledim sonunda Chanyeol'u görmüştüm.
Ve hiçte üzgün gibi durmuyordu karşısındaki -Mina olduğunu düşündüğüm- kız bir şeyler anlatıyor, o da gülümsüyordu... Gayet iyiydi yani kendimi boşa üzüyorum...








Market · ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin