"Konuşmak istediğin neydi?" Chanyeol eve gittiğinde Baekhyun onu aramış tarif ettiği yere gelmesini istemişti.
Buraya kadardı artık söylemek istiyordu. Bir anda gelen cesaretiyle.
Ne olacaksa olsun Chanyeol hayır istemiyorum derse dünyanın sonu değildi sonuçta belki Baekhyun için sonuydu ama şuan deli cesareti vardı.Ya şimdi ya hiç!
"Chanyeol..."
"Evet... Beni mi özledin?" Gülümsedi Chanyeol.
Baekhyun başını öne eğmiş diyeceklerini toplayıp duruyordu.
"Chanyeol ben..."
"Baekhyun yoksa!" Chanyeol şaşkınlıkla kısa olana döndü.
Baekhyun başını kaldırıp bir saniyeliğine ona baktı.
"Birini mi vurdun!?" Baekhyun gözlerini devirmişti.
"Evet..." Chanyeol ağzı açık bir şekilde kısa olana bakıyordu bir bakıma donmuştu. Bunu yapabileceğini düşünüyor muydu?
"Şaka yapıyorum Chanyeol, kendine gel, yok öyle bir şey." Baekhyun gülümseyerek söyledi.
"Aklımı kaybediyordum." Chanyeol elini kalbine götürüp konuştu.
Bazen çok saf olabiliyordu Baekhyun'un birini öldürecek olduğunu nasıl düşünür?"Neyse o zaman ne söyleyeceksin? Yine böyle bir şaka yaparsan terk ederim burayı haberin olsun." Baekhyun konuşmayınca Chanyeol tekrar sormuştu.
Az önce cesareti yerindeyken şuan neden konuşamıyordu ki?"Chanyeol benim sana bir şey söylemem gerek."
"Merak etmeye başladım, kötü bir şey yok öyle değil mi?"
"Yani bence iyi bir şey."
"Bekliyorum?"
"Aslında... Nasıl denir bilemiyorum."
"..."
"Şey.. bilirsin hayatımız; çocukluk, ergenlik, aşık olma diye 3 e ayrılır." diyerek başladı.
"İlk kez duyuyorum desem?" deyip Chanyeol güldü.
"Yani olabilir, tabi ama her neyse demek istediğim; hepimiz birgün o evrelerden geçeceğiz mesela ben," eliyle kendini işaret etti. "çocuk oldum, sonra ergenliğe girdim ve şuan aşık olma kısmındayım."
"Yani.. âşık olacak birini mi arıyorsun yoksa çoktan oldun mu?" Merakla sordu.
"Çok oluyor aşık olalı, gülüşünü gördüğüm günden bu yana aşığım."
"Kime? Tanıyor muyum?" Kısa olan başını salladı.
"Peki.. kim?" Hafif gülümsedi Chanyeol.
"Şey...ımm Chanyeol bunu demek benim için zor."
"Sevdiğini söylemek zor olmamalı."
"Değil mi? Aynı fikirdeyim, çok haklısın Chanyeol, sana sonuna kadar katılıyorum. O zaman söylüyorum Chanyeol; ben seni seviyorum hayır sevmiyorum, sana aşığım."
1 veya 2 bölüm sonra final beklettigim için özür dilerim özellikle blackmichaelis dün atamadm bugün biraz iyileşip yazmaya çalıştım gelecek bölüm uzun olacak belki finalde olabilir bilemiyorum
Sonraki bölümü kısa zamanda atacgm
Hala okuyorsaniz eğer teşekkür ederm snsnksns
Bu arada chansvoice adlı hesabında paylaştığım hikayelere destek olursanız sevinirim 💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Market · Chanbaek
FanfictionBaekhyun'un bu markete sürekli gelmesinin tek sebebi o'ydu ve onu almadan gitmeyecekti.