Geç geldiği için üzgünüm
"Şimdi eğer hayır veya başka-" Baekhyun uzun olan sessiz kalınca konuşmaya başladığı zaman diğerinin konuşmaya başlaması yüzünden lafı kesildi.
"Biliyorum." dediğinde anlamayak baktı Baekhyun.
"Neyi?"
"Beni sevdiğini, yani Baekhyun çok belli ediyordun zaten." uzun olan sözünü bitirdiğinde güldü.
"Ne yani biliyordun ama benimle dalga mı geçtin bunca zaman? Nasıl yani! Niye ben burada kendimi gerdim! Madem anladın niye beni-"
"Baekhyun, nefes al."
"Sen nasıl bu kadar sakin olabiliyorsun? Seni sevdiğimi söyledim iyi misin sen?"
"Ben de seni seviyorum." Chanyeol gülümseyerek söyledi birbirinin gözlerine bakıyorlardı.
"Şakaysa seni öldürürüm." Baekhyun kendine geldiğinde konuştu olduğu yerde kalmıştı, bu gerçek miydi? Şuan rüyadan kalmayacaktı değil mi?
Chanyeol başını olumsuz anlamda salladı.
Baekhyun hâlâ ona bakıyordu donup kalmıştı yoksa şuan mutluluktan ağlıyor olurdu.
"Şimdi seni öpmem gerek bence yani sevgili oluşumuzu şey yapmamız-"
"Saçmalama da öp beni." lafını kesip söyledi.
İkiside git gide birbirine yaklaşmaya başladı Baekhyun hâlâ rüya olmasın diye dua ediyordu (iman power zjsb)
Chanyeol dudaklarını kısa olanın dudaklarına değdirdi.Baekhyun eli onun eline değdiğinde bile o gece uyayamamıştı ama şuan dudakları birbirine değiyordu.
Luhan'a bunu anlatsa muhtemelen deli damgası yerdi ama şuan gerçekti sonunda gerçek olduğunun farkına varmıştı!
Uzun olan dudaklarıyla Baekhyun'un alt dudağını çekiştirdi. Baekhyun kendine gelip karşılık vermeye başlamıştı, beceriksiz bir şekilde.
Öpücük iyice derinleştiğinde nefes almak için çekildiler ve Baekhyun kafasını hızla ters yöne çevirdi .
Hızlı hızlı nefes alıp veriyordu.
"Çok iyi geldi." Chanyeol gülerek konuşmaya başladı Baekhyun bundan utanmıştı.
"Tamam bahsetme."dedikten sonra hafif bir öksürük bırakıp önüne döndü.
"Şimdi sevgili miyiz?" Baekhyun gözlerini devirdi hayır yani böyle öpüşen kişilerin arkadaş olduğu nerede görülmüş, başını olumlu anlamda salladı.
"Beni sevdiğini ne zaman anladın?" merakla sormuştu Baekhyun. Ortamın havasınıda değiştirebilirdi böylece.
"Markete geldiğin gün kimse yoktu telefonun çalmaya başladı, sırt çantanı çıkarıp aramaya başladın sonunda bulamayınca evde unuttum herhalde dediğin zaman işte benim sevgilim olacak kişi dedim"
Chanyeol gülümseyerek anlattı. Baekhyun hikaye ne kadar etkileyici olmasa da duygulanmıştı.
Baekhyun iyice Chanyeol'e yaklaşıp kolunun altına girdi uzun olan bu haline gülümsedi, onu gerçekten seviyordu.
"Bende seni sebze reyonunda gördüğüm ilk günden beri sebze seviyorum."
"Beni sevmen gerek miyormu?" Chanyeol şaşkınlıkla sordu.
"Sen sevmediğim şeyleri bile sevdirdin bana..." Baekhyun kafasını kaldırıp yüzüne bakarak söyledi.
"Ben hâlâ cevabımı alamadım?"
"Seni her şeyden çok seviyorum."
Kafasını kaldırmış gözüne bakıyorken söyledi Chanyeol dayanamayıp dudaklarını tekrar birleştirdi. Küçük bir öpücük bırakmıştı.
Çok güzel görünüyorlardı en güzeli birbirlerine olan saf aşklarıydı.
Baekhyun ondan başkasını seveceğini hiç düşüşünmemişti, öyle bir ihtimal olamazdı bile ikisi birbiri için yaratılmıştı.İki yıl sonra Baekhyun o marketi satın alıp orada müdür olmuştu, Chanyeol ara ara şirketten kaçıp ona yardıma geliyordu hayatları güzel bir şekilde ilerliyordu.
Ve hâlâ birbirlerini ise ilk gün ki gibi seviyorlardı...
Arkadaşlar finaldi
Kontrol edemedim hemen atıyorum
Bu benim ilk yazmaya başladığım fic olduğu için biraz sapır saçma bölümleri olmuş olabilir onları bir ara düzenlemeye çalışacağım
Beklettigim için üzgünüm
Her zaman ne kadar saçma bölümleri olsa da yinede oy veren o kişilere canı gönülden teşekkür ederim
Bu hesapta daha fazla fic paylaşmıyorum benim B-hundred-hyun adlı hesabimdaki ficlerime bakarsaniz çok mutlu olurum
Tekrar tekrar teşekkür ederim oylariniz için hoşçakalın 💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Market · Chanbaek
FanfictionBaekhyun'un bu markete sürekli gelmesinin tek sebebi o'ydu ve onu almadan gitmeyecekti.