»8

2.9K 274 79
                                    

Evet bugün büyük gündü sonuçta  Chanyeol ve ben dışarı çıkacaktık! Ha bir de Mina vardı ama benim için önemi yok, yanımızda fazla kalacağını düşünmüyorum çünkü aklımda dehşet planlar kurmuştum.

Gece gündüzüme katıp neler yapabileceğimi düşündüm ve en doğrusunun Chanyeol'u unutmak olduğun kanısına vardım...

İnandınız mı cidden? O zaman Byun Baekhyun'u hiç tanımamışsınız demektir. Ben asla sevdiğim adamdan vazgeçmem!

Sevdiği biri olmadığı sürece, asla.

Chanyeol'ün mesajı üzerine buluşacağımız yere saatinden yarım saat erken gidip geldiğinde beni görmesini isterdim tabi ama sadece isterdim elimde olan bir şey değil şuan 1 saat vardı 1 saat! Ben ne giysem diye düşünüyordum.

Sonunda dizlerinde yırtık olan bir kot siyah bir tişört üstüne de kırmızı kareli bir gömlek çıkardım ama hala gömlek giyme konusunda kararsızım dün Chanyeol de kırmızı kareli giymişti. Bugünde bu gömlekten giyse ne olur ki?
Son dokuşlarıda yapıp aynaya kendime son kez baktım Chanyeol üstüme atlamamak için zor duracaktı ego kasmak gibi olmasın ama harika görünüyorum...

---

Otobüsü kaçırdığım için biraz geç kalmıştım şuan hızlı adımlarla yaklaşmıştım onlara Mina kollarını bağlamış sıkılmış bir şekilde bekliyordu Chanyeol endişeli bir şekilde bana baktı.

"Ah geldim! kusura bakmayın geç kaldım."

"Sonunda, bir şey mi oldu neden geç kaldın?" Bana bakarak hızlı bir şekilde sordu.

"Sadece otobüsü kaçırdım üzgünüm." dudaklarımı büzerek söyledim. Chanyeol gözleri dudaklarıma geldi inanmıyorum çok farklı bakıyordu hemen kafasını çevirip, "Sorun değil haydi gidelim." dedi.

"Beklediğimiz kişi bu muydu yani?" Mina söyledi, ben bunu yolarım.

"Mina kullandığın üslûp yan-" Chanyeol konuşurken araya girdim.

"Beğenmedi mi hanımefendimiz?" Ona bakıyordum bu kızdan hiç hoşlanıyordum.

"Neyse yapacak bir şey yok, nereye gidiyoruz Yeollie?" Deyip kolunu Chanyeol'ün koluna geçirdi.

"Cehennemin dibine." diye sessizce söyledim anlaşıldığını bile düşünmüyorum, bakışlarımı başka yerlere çektim.

"Ne dedin sen?" Diye sordu.

"İlk seferde anlamıyor musun?" Gözlerimi devirdim kaç olduğunu bilmiyorum.

---

Kız Chanyeol'ün kolundan çıkma gibi bir düşüncesi olmadığı için ne yapsam diye düşünürken çoktan yemek yiyeceğimiz yere gelmiştik bile daha hızlı düşünmem gerek....

Masada oturmuş siparişlerimizi veriyorduk girdiğimizde Mina hemen Chanyeol'ün yanına oturacakken Chanyeol gelip benim yanıma oturmuştu şuan benim yanımda, Mina'nın karşındaydı.

Hepimiz yemeğimizi yerken benim çatalım yere düşmüstü masanın altına eğildiğinde Mina ayaklarını Chan'ın bacaklarına sürüp duruyordu daha yukarıya çıkacağını anladığımda ayağını hızla ittim! İnsan biraz utanır masanın altına eğildiğimi gördüğü halde devam ediyordu.
Şeytan diyor çatalı batır...

"Ben hesabı şimdiden halledip geliyim bir şey istiyor musunuz?" Hayır anlamında başımı salladım o uzaklaşınca.

"Ah Mina noona bakıyorum ayakların rahat durmuyor?" Göz kırpıp söyledim.

"Seni velet, büyüklerin işine burnunu sokma! Ve işin geldiği söyleyip defolup git buradan."

"Adamı resmen taciz ediyorsun! Yaptığından utanman gerek, hem seni üzmemek için söylemiyor fark etmedin mi sana karşı hiç bir ilgisi yok çünkü onun bir sevgilisi var."

"Yalan söyleme, olsa bilirdim."

"Biz sevgiliyiz ve evet o bir gay o yüzden senin o yaptığın şeyden etkilenmedi." Yalan söylüyor sayılmazdım sonuçta ileride sevgili olabilirdik bilemiyorum. Mina ağzını açmış hayretle bana bakıyordu.

"Ciddi olamazsın, demek öyle... Her şey anlaşıldı şimdi..." Bir şey düşünerek kendi kendine başını salladı. Ne düşünüyordu kim bilir.

"Aynen öyle, gayet ciddiyim seni sürtük. Şimdi git buradan markete geldiğimde seni onun yanında görürsem eğer kadın felan dinlemem-"

"Ne dinlemezsin Baek?" Chanyeol geri gelip oturduğunda gülerek sormuştu.

"Ah hiç bir şey. Ödedin mi hesabı Channie~" tatlı bir şekilde konuşup ona bakmıştım.
Gülümseyerek olumlu anlamda başını salladı.

"Benim gitmem gerek. Hoşçakalın, size gecenizde iyi eğlenceler." Bir şeymi ima etmişti bu paçoz?

"Nereye?" Chan sormaya kalmadan gitmişti bile sonra kafasını bana çevirip uzunca bakmıştı bir açıklama bekliyordu...

"Hiç bir fikrim yok." ellerimi iki yana açıp dudaklarımı büzdüm yine gözleri takılmıştı ben onun gözlerine bakarken bir anda istemsiz dudaklarımı yaladım gözlerime bakıp tekrar dudaklarıma döndü yaklaşmaya başlamıştı ama bir anda kendine gelip geri çekildi.

"Kalkalım mı?" Olumlu anlamda salladım kafamı, şuan çok üzgün hissediyorum...

"Kola ve cips eşliğinde konuşarak yürümeye ne dersin?"

"Tamam." Hala üzgünüm fark edersen sevinceğim Yoda bozuntusu şuan duygu değişimi yaşıyorum ve sinirlenmeye başladım.

"Hadi gidelim!" Kolunu omzuma atıp beni çıkışa götürdü.

Yine geç yine geç kusura bakmayın bu arada sadece okuyup çıkan arkadaşlara teşekkür ederim 👍

Ha birde profilimde ki -- MATCHMARKER ---- adlı fice bakarmısınz 💕

Market · ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin