»5

2.8K 295 58
                                    


Herkes bize bakıyordu, Chanyeol de dahil. Şuan yer yarılsın içine gireyim geri kapansın istiyorum. Utançtan şuan ki halimi düşünemiyordum bile.

Suho'yu kolundan tutup köşeye çekmiştim arkamda Chanyeol'u meraklı bir şekilde bırakarak.

"Ne diyorsun sen rezil olduk nasıl açıklayacağız bunu??" Cidden yeni yeni kendime geldiğimde söylediklerim ya da söyleyebildiklerim sadece bu olmuştu.

"Üzgünüm sadece şaşırdım Chanyeol'den hoşlanmana, neyse sen bana bırak ben hallederim." Elini omzuma koyup güven verici bir şekilde gülümsedi. Halletse iyi olurdu yoksa kötü olacaktı...

"Halledeceğim dedim bana öyle bakmayı kes inanması zor ama korkutucu olmaya başladın." Ah öyle mi? Hiç farkında değildim! Gözlerimi devirdim ve Chanyeol'e doğru yürümeye başladık.

"Halledemezsen Yixing'e tüm okulun önünde onu sevdiğini söylerim." öyle bir şey yapacağımdan değil ama cidden şuan çok garip hissediyordum yani ne dememiz gerektiği konusunda.

"Baek o benim kuzenim, kendini germene gerek yok ne desem bana inanacaktır zaten." cidden bugün bahsettiği Chanyeol olduğunu bilseydim böyle olmazdı.

"O yüzden diyeceklerini iyi seç, hadi bakalım göreyim seni."

Chanyeol'e doğru yürüdük hala aynı bıraktığımız yerdeydi. "Chan demek burada çalışıyorsun ha?"

"Şimdilik öyle, az önce söylediğin?" Dedi kaldı çocuk, tabi ki şaşırır birden öğrendi alıştıra alıştıra söylemek gerekiyordu! Bana da böle bir şey yapılsa aynı durumda olurdum sanırım.

"Ne söyledim ki?" Böyle mi halletcektin yani şimdide bir şey söylemedim hayal görüyorsun de tam olsun gözlerimi kapattım bu anı görmek istemiyorum.

"Bahsettiğin Chan eğer bensem Baekhyun'un kocasıyım ve bunu bana bakarak söylediğin için bu kesinlikle ben oluyorum?" Kesinlikle öylesin, böyle öğrenmeni istemezdim ama bana aitsin bundan sonra, demek istiyorum. Desem ne tepki verir ki?

"Chan demedi Chen dedi ve o bizim aramızda bir espri sen anlamazsın." konuya el atıp geçiştirdim sonunda bir şeyler söyleyebilmiştim.

"Bende zeki bir insan olduğumu düşünüyorum sen anlarsın." derken göz kırptı, kalbim iyi değil! Ciddi anlamda iyi değil. Doktor istiyorum, ne yapayım yani bu çocuğun yanına her geldiğimde yanımda birde kalp doktorumu taşıyacağım ve neyse, o ne demek istemişti inanmadı mı yani?

Neyse yakında öğrenecek zaten, içimden bir his yakın zamanda Chanyeol bana aşık olacakmış gibi geliyor zaten...

"Her neyse Chan bu bizim Baek tanıyorsun sanırım ve beni gördüğüne sevinmedin mi dostum!?"

"Evet kendisi devamlı müşterilerimizden,'' dedi bana bakarak sonra Suho'ya dönüp ''Nasıl özlemem en sonra iki gün önce mi üç gün öncemi görüşmüştük?" deyip gülmüştü.

"4 gün oluyor Chan." karşılığında Suho da gülerek cevap vermişti.

Gitmem mi gerekiyor? Kendimi 3. Kişi gibi hissettim zaten öyleydi ama bir saniye ya şuan konuşmalarına atlar bende dahil olurdum ya da sessizce nutella mı alır çıkardım. Doğru yol, Nutellamı alıp gitmekti sanırım...

"Ee işin ne zaman bitiyor? Baekhyun'la okuldan çıktık, bir şeyler içmeye gidelim mi? Ben ısmarlıyorum, Baek sana uyar mı?" Ya da Suho böyle güzel bir teklifte bulunurdu. Hemen başımı aşağı yukarı salladım Chanyeol'de bana bakıyordu.

"İyi olurdu ama malesef başka zaman, şuan çıkmam imkansız." Chanyeol konuştuğunda başımı ona çevirdim üzgün duruyordu cidden üzülmüşmüydü benim kadar olmasa da üzülmüştür. Beleş içecek sonuçta yani benim için olacak değil ya her neyse yine kendime gelmeliyim.

"Mesela ne zaman?" Suho benim üzüldüğümü anlayıp bir şeyler yapmaya çalışıyordu... cidden arkadaşlarımı iyi seçmişim şimdi duygulanmıştım.

"O zaman... yarın Mina ile yeni aşağıda açılan kafe'ye gitmeyi planlıyoduk, hep birlikte gidelim?"

İnanmıyorum şaka mı!? Hadi kameraları çıkarın çünkü şimdiden söyleyim komik değil!

Ama doğru, istediği kişiyle istediği yere gidebilir şuan kendimi onun hiç bir şeyi olmadığımı hatırlattı. Tek istediğim arkamı dönüp sessizce uzaklaşabilecek enerji ama şuan biri dokunsa ağlayacak gibiydim neden?

Chanyeol ne ara bu kadar önemli oldu benim için? yarın gelmesem unuturum onu ben pft ağlama Baekhyun bunun için ağlayamazsın, en azından burada...

Mrb geç geldiği için üzgünüm Puppy_BBH en cokda sen bekledin be kdkdk neyse okuduğunuz iciiin tesekkur ederim 😘

Market · ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin