Chanyeol ile birlikte yoldaydık marketten bir şeyler almayı teklif etti ama kabul etmedim zaten bir şey yiyecek halim kalmamıştı.
"Gayet iyiydin ama şuan moralin bozuk gibi yoksa ben kalktığımda Mina sana bir şeymi dedi?" Chanyeol endişeli bir şekilde sordu. Moralim bozulmuştu ama bunu ona yansıtıp üzmek istemiyorum tabiki hem mutlu olmam gerek şuan Chanyeol ben yanımda başka şeyler de olabilirdi eğer ben bu yemeğe gelmeseydim...
"Hayır hayır gayet iyiyim aklıma bir şey takıldı sadece, Luhan bugün ders hakkında bir şey söyledi ama hatırlayamadım. Aklıma gelene kadar onunla uğraşıyorum beynimde..." deyip güldüm o da karşılık olarak bir gülücük bıraktı.
"Baekhyun sen anlatsana, nasıl birisin felan?"
"Ben Baekhyun?" Kaşlarımı kaldırıp sorar gibi baktım. Ne anlatabilirim ki? Sadece bendim... Hiçbir özelliğim yoktu.
"Bunları zaten biliyorum! Kendini anlat ne seversin, sevgilin var mı gibi şeyler." Çakal, sanırım sevgilimin olup olmadığını merak ediyordu.
"Ah anladım incir reçelini severim, sonra oyun oynamayı severim, sevmediklerim ise dersler, sonra..."
Düşünmeye başladım ki o bu halime gülüp saçlarımı karıştırmıştı."Peki sevgilin?"
"Hayır ben kullanmıyorum." Başımı sallayarak söyledim o da gülmeye başlamıştı yine. Bu görüntüyü çok seviyorum, kısa sürede ona acayip derece çok alışmıştım.
"Anladım, sevindim." dedi gülmeyi kesip, şaşırdım.
"Geldik."
"Evet kendine iyi bak, bugün için teşekkür ederim. Sen olmasaydın ne yapardım koruyucu meleğim." Ne demişti o? Meleğim mi? Cidden bunu bir daha demese iyi olurdu duymak istemediğimden değil, olurda bir gün giderse ve ben buna alışırsam benim için iyi olmazdı sanırım...
"Ne demek, her zaman. Seni o kızlara yedirecek göz var mı bende?" Bunu içimden söyledim değil mi?
"Nasıl yani?" Gülerek sordu.
"Haha sen bana bakma koruyorum ya seni ondan." dedim, kurtardım. Yine harikayım.
"Bende senin koruyucun olmak isterim kabul edersen?" Bu da soru mu!??
"O zaman senden başkasına bakamam." dedim aslında o da benden başkasına bakamaz bu durumda anlayın işte...
"Daha iyi ya." dedi.
Ne demek istemişti o?
Neler oluyor!?"Neyse, geç oldu. Eve gir artık." diye ekledi. Dediği de iyi oldu çünkü ben ne desem bilmiyordum. Dilimi yutmuş gibi dinliyordum.
"Peki yarın görüşürüz o zaman?"
"Görüşelim o zaman?"
"Peki." diyerek bir iki adım geri gittim.
"Peki." dedi o da benim gibi geri gitti.
"İyi geceler." diye hafiften bağırdım güldü.
"Sana da." biraz daha uzaklaşmıştı bende kapının önüne gelmiştim.
"Hoşçakal Chanyeol." daha yüksek sesle söyleyip el salladım o da daha büyük bir kahkaha patlatıp,
"Gir artık." deyip el salladı. Gülümsedim o da aynısını yaptı. Uzaktaydı ama gülümsüyordu, ölmek için iyi bir sebep...
Arkamı dönüp eve girdim sonunda evdeyim. Evim güzel evim, yatağıma yatıp bugün onların analizini yapmayı düşünüyordum ama yorgunluk hepsinden ağır bastı sanırım.
Kim bilir yarın neler olacaktı.
-----
Markete girdiğimde Chanyeol de beni bekliyormuş gibi hemen yanımda bitmişti.
"Baek dün Mina'ya seninle sevgili olduğumu mu söyledin?"
Anlaşılan o ki, Mina da gecikmeden bunu Chanyeol'e söylemişti!
---
Geç evet yine geç kusura bakmayın demiyorum bile artik diyemiyorum istemiyorsanız okumayi sorun deil ama bekleyenlere çok tesekkur ederim sadece bu aralar yazamadm üzgünüm cidden yeni bölümde kısa sürede atcam zaten fazla uzun bise olmicak gibi bilmiyorum tekrar üzgünüm okumayi birakanlarada saygın sonsuz haklısınz yani neyse tekrar uzgnm 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Market · Chanbaek
FanfictionBaekhyun'un bu markete sürekli gelmesinin tek sebebi o'ydu ve onu almadan gitmeyecekti.