X.

536 71 6
                                    

Kou

Koukal jsem do stropu a snažil se nemyslet na to, co se asi právě teď děje s Christou. Nevěděli jsme o ní nic už dva dny. Nebylo možné hledat, protože jsme nevěděli, kdo ji unesl.

Byl jsem hrozně neklidný. I když je silná fyzicky, psychicky na tom tak dobře není. Na povrchu se chová neproniknutelně, silně, hrdě, ale uvnitř je velmi zranitelná duše, která potřebuje ochranu.

*Dokud se Miyu neprobere, nebudeme se moct ujistit, že to opravdu byli Sakamaki...*

Ale nejvíce mě znervózňoval fakt, že Miyu nechali jen tak ležet. Je přece taky potomek Eve. A jestli to má být podle naší teorie, proč ji neunesli taky?

„Kou! Miyu se probrala. A potřebuje ti něco říct." řekl Ruki, který vpadl do pokoje.

Rychle jsem se zvedl a přemístil se do místnosti, kde ležela. U ní seděla Amare a hladila ji po vlasech. Byl tu i Yuma, aby si poslechl, co se stalo a mohl jít hledat. Trochu se třásl a já jsem věděl, že potlačuje touhu něco rozbít, stejně jako včera, kdy udělal několik děr do zdi a rozbil vázu.

„Kou-kun..." špitla Miyu a posadila se, „Unesli ji čtyři bratři. Jeden měl červené vlasy, druhý fialové, další stejnou barvu jako má teta Kami... Vlastně vypadal jako její klučičí verze, jen trochu mladší a s modrýma očima. A ten poslední, ten který mluvil nejvíc měl vlasy zelené. Prý Chris poslal vzkaz. Podívej se do její tašky, měl by tam ještě být..."

Přikývl jsem a zašel do Christina pokoje, kde jsem jí položil věci ze školy. Opravdu jsem objevil vzkaz. Byl tam podepsán Y.S.

------

„Y. Sakamaki, zřejmě." řekl jsem, když jsme se sešli v hlavním pokoji, „Na tom papíře je jasná výzva..."

„J-Já půjdu do sídla Sakamaki. Cestu tam si pamatuju." špitla Kami a zvedla se.

„Ne. Je to nebezpečné. Půjdu já." řekl Yuma a lehce ji zatlačil zpět na pohovku.

„Půjdu s tebou." odporovala. Na tváři měla nesmlouvavý výraz, který hovořil, že ji nijak nepřinutíme tu zůstat.

„Nee-san, zůstaneš tady." řekl jsem a dotkl se jejího čela. Jí se zavřely oči a spadla na pohovku.

„Půjde Yuma a Kou. Já tu zůstanu s Amare a budeme hlídat. Hypnóza bude na čistokrevnou účinkovat pouze půl hodiny." řekl Ruki plán, „Zamiřte do původního sídla Sakamaki, kde jsme poprvé získali obě Eve."

Beze slov jsme s Yumou přikývli a opustili naše sídlo. Netušíc, co za události bude následovat.

Krvavé Prokletí (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat