II.

798 95 11
                                    

Laito

„Proč jste tady?" zeptala se Kami a zkřížila ruce na prsou. Udiveně jsem si ji prohlížel. Nejenže mohla znovu mluvit, a byla cítit stejně jako moji bratři. Jako upír. A také byla starší. Mohlo by jí být asi 19. Na ruce měla několik jizev a stejně tak na krku. Na prstu měla snubní prsten. Připomínala mi matku Suabrua.

„Jak to že můžeš mluvit?" zavrčel Ayato.

„Já se ptala první." odsekla mu.

Pousmál jsem se a upravil si klobouk.

„Nějak ses rozjela, Bitch-chan."

Najednou se rozletěly dveře a dovnitř vpadl mladík s hnědými vlasy.

„Co děláte v našem sídle?!" křikl rozzlobeně.

„Jdeme si pro naši nevěstu. Trvalo nám dost dlouho ji najít." řekl Ayato, „Takže nám ji okamžitě vydejte."

„Ta tu není." odpověděla Kami, „Yui Komori zemřela. Takže vypadněte."

Zasmál jsem se.

*Samozřejmě, že zemřela. O tom už víme.*

„Tu nemyslíme." řekl jsem a podíval se jí zpříma do očí, „V tomto sídle je jiná. Její jméno je Christa Mukami."

Kami

„V tomto sídle je jiná. Její jméno je Christa Mukami."

Zadrhl se mi dech v hrdle. Yuma vedle mě ztuhl.

„Ch-Christa?" zopakovala jsem zděšeně.

„Vypadněte!" vykřikl na ně vztekle Yuma a mávl rukou.

Laito si jen poupravil klobouk a Ayato se usmál.

„Tak si ji najdeme sami." řekl Laito a zmizel. Polil mě ledový pot.

„Postarej se o něj, já jdu nahoru." křikla jsem rychle a přemístila se k Christě do pokoje.

Christa seděla na posteli a vedle ní byla Miyu. Obě se trochu třásly.

„Jste v pořádku?" zeptala jsem se.

„Mamka nás tu zamkla a odešla. Sálala z ní nějaká síla..." špitla Miyu, „Přišli totiž nějací divní upíři. Jeden měl fialové vlasy, další šedivé a jeden bílé s fialovým nádechem. Stejné jako máš ty, teto. Mamka je odlákala. Chris-nee pak usnula."

*Sakamaki...*

„Oh! Mám ji." řekl Laito protáhle. Všimla jsem si vypáčených dveří.

„Nikdy ji nedostaneš." zavrčela jsem a postavila se mezi něj a postel. Pak jsem vytáhla dýku.

„Možná ne teď, ale v den kdy dosáhne 16 ji zcela určitě dostaneme, možná i dříve. Stejně jako tu druhou. Tak totiž praví osud moje milá Bitch-chan."

Laito se pousmál a zmizel.

Oddechla jsem si. Za chvilku do pokoje dorazila Amare a Yuma.

„Zmizeli." zavrčela Amare a oči se jí navrátily z červené do její normální tmavě hnědé.

„Potřebuji vám něco říct."

Přeříkala jsem jim vše, co se stalo.

„Mami... Měla jsem hrozný sen..." špitla Christa a přitiskla se ke mně, „Někdo mě unesl. A já se ztratila v červené mlze. Pak se objevily 4 velké kostky a roztrhaly mě na 4 kusy. Já se bojím!"

Zvedla jsem jí a stiskla v objetí.

„Byl to jen sen. Nemusíš se ničeho bát." špitla jsem tiše a začala ji hladit po vlasech.

Podívala jsem se na Yumu a ten mi pohled oplatil.

Oba jsme věděli, že tohle byl jen začátek.

---------

Yosh Goldies! Nová část je tu!! Děkuji za komtář a hvězdičku :3

Vaše Ruunacchi

Krvavé Prokletí (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat