Christa
„Chris! Chris!"
Otevřela jsem oči a podívala se k oknu. Za mřížemi jsem uviděla Miyu. Zvedla jsem a za pomoci stěny jsem tam potácivým krokem došla.
„Jsi v pořádku?" zeptala se.
„Jsem unavená a bolí mě skoro celé tělo. Jinak je mi dobře. Je to takhle už delší dobu." špitla jsem,
„Nevíš jak dlouho už tu jsem?"
„Zřejmě tři dny..."
*Tak krátce? Stalo se toho tolik...*
„Před chvilkou tu byl ten červenovlasý." řekla potom.
„Shi..."
„A já jsem něco cítila... Když mě kousl vůbec to nebolelo. Bylo to jako bych našla někoho, kdo je mi souzen." zamumlala, „Vůbec nevím co to je. Když se mě dotkl, cítila jsem lehké chvění... A pak se to stalo. Jako bych věděla, že on je 'ten pravý'"
„To je šílenost! Unesl tě. Trefil kamenem!" odporovala jsem.
Miyu uhla pohledem. „O něčem takovém mi vyprávěla matka. Že si s otcem byli souzeni. Že otec je-"
Najednou se rozrazily dveře a Miyu mi zmizela ze zroného pole.
„Miyu!!" křikla jsem.
Přišla jsem blíž a viděla jsem, jak ji Ryo tiskne k podlaze. Pak jí spoutal ruce za zády a odvedl z místnosti.
„Miyu!! Miyu!!"
*Nenechávej mě tady... Já nechci být zase sama...*
„Mlč." zavrčel mi někdo do ucha a dal mi ruku před pusu. Poznala jsem Yasua. Zněl naštvaně.
Zakroutila jsem hlavou a podařilo se mi jeho sevření trochu povolit.
„Co s ní chcete dělat?!" řekla jsem naštvaně.
Únavu, bolest, slabost. To vše jsem zatlačila do pozadí.
„Jsou si souzeni. Shi a ona. Adam se probudí. A u toho musí být Eve." odrmolil přes pevně zaťaté zuby.
Došlo mi, že závidí.
„Žárlíš, že je Shi dříve než ty. Štve tě to." řekla jsem škodolibě a zasmála se.
Yasu mě pustil a napřáhl pěst. Ucítila jsem horkou bolest na nose a zaslechla křupnutí. Spadla jsem na zem. Věděla jsem, že to nebude jen jedna rána a proto jsem se stulila do klubíčka. Yasu se napřáhl a kopl mě do ramene. Potom do žaludku. Poté následovalo ještě pár kopanců všude po těle. Nakonec mě zvedl a zakousl se do krku. Trochu jsem sebou škubla, ale na bránění jsem neměla sílu. Za chvíli se odtáhl. V obličeji se mu zračil vztek.
„Už nikdy mě nezesměšnuj. Uděláš to a zabiju tě." zavrčel a hodil mě proti zdi.
Rána. Ticho. Tma.
--------
Yasu nám trošku žárlí xD abych se přiznala, nesnáším ho xD Jinak zítra bude další. Jinak.....Zítra je vysvědčení, takže snad Vám dopadne dobře :D Já se docela bojím xD Také Vám přeju krásné prázdniny!
Vaše Ruunacchi :3
ČTEŠ
Krvavé Prokletí (Diabolik Lovers FF)
FanfictionPo skončení boje se Zakladateli, Kami doufá v klidný a šťastný život. Ale prokletí krve 'Posvátných' nelze uniknout tak snadno. Zvládne její dcera překonat strasti dědictví tohoto a postavit se tváří v tvář tajemnému proroctví, které jí nahání hrůzu...