XXI.

424 57 21
                                    

Omlouvám se Vám za chyby :)

------

Kou

Spolu s ostatními jsme běželi do sídla Tsukinami, kde by měly Miyu i Christa být. Všichni jsme byli nervozní, protože také zbýval jen den na nalezení protijedu. Měli jsme štěstí, že na Amare jed nefungoval úplně.

Hned jak jsem uviděl dveře od sídla, vykopl jsem je. Amare byla hned za mnou.

„Miyu je blízko..." řekla a zavřela oči. Potom ukázala směrem ke schodům a rozeběhla se. Zastavila se u dveří na konci chodby a otevřela je.

Přelétl jsem pohledem celou místnost.

Miyu se krčila u zdi, z ruky ji odkapávala krev a stejně tak z boku, nad ní se tyčil bělovlasý muž s nožem. Naproti nim se rvali tři kluci a za nimi stál zelenovlasý upír a celé to s úšklebkem pozoroval.

Amare se okamžitě vrhla k Miyu a odhodila bělovlasého stranou. Ten narazil do zdi, ale hned se zvedal. Amare to však čekala a odsekla mu hlavu.

Koutkem oka jsem zaregistroval, že ten zelenovlasý zmizel.

„Jdu hledat Koneko-chan!" oznámil jsem a vyběhl z pokoje. Pak jsem se nadechl a ucítil Christin pach. Následoval jsem ho a dostal se před dveře, ze kterých se táhl kouř.

*To snad ne!*

Vyrazil jsem dveře a zahlédl, jak upír tiskne Christě ke krku nůž. Christa vypadala příšerně. Vlasy měla rozcuchané a po celém těle měla oděrky a škrábance.

„Okamžitě ji nech!!" zakřičel jsem naštvaně.

Christa mě vyhledala očima. Něco zašeptala a usmála se. Potom jí ale zmrzl úsměv na rtech, protože jí ten zelenovlasý podřízl hrdlo.

Polil mě ledový pot.

„CHRIS!!"

Vrhl jsem se k ní a zlomil tomu upírovi vaz. Potom jsem Christu jemně zvedl ze země.

„K-Kou..." špitla.

„Neopouštěj mě..." zašeptal jsem a pohladil ji po tváři.

„Při-šel-jsi... Dě-ku-ju..."

Zvedla ruku a dotkla se mé tváře. Z očí mi stekly slzy.

„Nebřeč.... Shhh, bude to v pořádku.... Aishiteru-"

Potom jí ruka spadla na zem, zanechávajíc krvavou stopu na mé tváři, a její oči, vždy tak plné něhy, lásky a energie, ztratily všechny emoce.

„C-Chris..." vzlykl jsem, „Probuď se... Prosím..."

Odhrnul jsem jí vlasy z čela a přitiskl si jí k sobě.

„Neopouštěj mě..." vzlykl jsem.

Uslyšel jsem, jak dovnitř vpadli i ostatní. Potom se zvedl i ten hajzl, který ji zavraždil a narovnal si hlavu.

„Moje dcera!!!!" zakřičel Yuma a vrhl se na něj. Amare udělala to samé a urvala zelenovlasému hlavu. Tu pak hodila do ohně.

„Kou, musíme ji odsud dostat... Za chvíli se oheň rozšíří..." řekla potom a hlas se jí třásl.

Zvedl jsem Christu velmi opatrně, jakoby jen spala.

Vynesl jsem tělo ven a studený vítr mi odvál prameny vlasů.

*Je pryč....*

------

Omlouvám se všem, které jsem rozbrečela.... Ale musí to být takhle z důvodu, který nemohu říct xD Jinak.......... zbývají nám poslední tři kapitoly :3  Užívejte si prázdniny!!!!

Vaše autorka: Ruunacchi :33



Krvavé Prokletí (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat