Odpowiedzi bohaterów.

2K 223 776
                                    

Po pierwsze - dziękuję za tak dużą aktywność w aspekcie zadawania pytań (postaram się zamieścić tu wszystkie, ale nie obiecuję, bo było ich dość sporo, więc jeżeli nie zobaczycie tu pytanka od siebie - nie krzyczcie!), a teraz bez zbędnego przedłużania:

p - pytanie

inicjał odpowiadającego - odpowiedź (masło maślane)


Michael

p - Jak ci się układa z Loganem, tak w ogóle?:----)

m - Bardzo dobrze! Najlepszy facet mojego życia, to kochany, słodki kotek:-(

p - Jakie miałeś odczucia co do wyznania Luke'a? Mam na myśli to, że zrobi wszystko, by cię odzyskać.

m - Luke to idiota i często nie myśli nad tym, co mówi, więc nie przejmuję się tym za bardzo. :-)

p - Czy kiedykolwiek zamierzasz w 100% wybaczyć Luke'owi? moim skromnym zdaniem on cię nadal kocha, ale tak tylko mówię.

m - Staram się mu wybaczyć, ale to trudne. Niemniej, chciałbym się znów z nim przyjaźnić.

p - Jakie to uczucie uprawiać seks z facetem?

m - JESTEŚ TAKA BEZPOŚREDNIA, O BOŻE.

p - Co gdyby Logan okazał się kobietą?

m - Nie jest nią, uwierzzzzzzzz mi *lenny*

p - Co byś zrobił, gdyby Logan zdradził cię z Luke'iem?

m - To najgorszy żart, jaki słyszałem, a byłem chłopakiem Luke'a Hemmingsa.

p - Bardziej zależy ci na Loganie, czy na Luke'u?

m - Przypomnij mi, kto jest moim chłopakiem?

p - Jak się czujesz z tym, że Luke na nowo pojawił się w twoim życiu?

m - Dziwnie, to zabawne.

p - Kochasz Logana?

m - Tak, ale zawsze zostawia brudne majtki przy koszu na pranie i nie zmywa naczyń. (nakrzyczcie na niego i każcie mu zmyć naczynia, proszę.)

p - Czujesz coś jeszcze do Luke'a?

m - pociong .

p - jak będę smutna, to mogę do ciebie przyjść?

m - czekam!

p - Jaki masz teraz kolor włosów?

m - Czarny, ale mi się znudził.:-( Jaki następny, halohalo?

p - KOOOOOOOOOOCHAM CIĘ MOJE SŁONECZKO. A teraz możesz mi zrobić kawę, bo umieram?

m - Ile słodzisz?

p - Masz czasem ochotę rzucić wszystko (Logana) dla Luke'a?

m - Jedyne, czym mam ochotę rzucić, to Luke'iem o ścianę, gdy myśli, że nie wiem o jego przydługich przerwach, na których chowa się w toalecie.


Luke


p - Jesteś uroczy i kojarzysz mi się z moją bf. Wyjdziesz za nią?

l - Wiem, że jestem uroczy i ona pewnie też jest!!! Ale!!!!! Michael!!!!!

p - Dlaczego nie możesz/ nie chcesz zapomnieć o Michaelu?

tea shop; mukeWhere stories live. Discover now