( Oy verenler canımsınız, sizleri çok seviyorum ❤️💌 Bu bölümde, kitap karakterlerini daha iyi tanıyacaksanız yani eğlenceli olacak. İyi okumalar 😉😘 )
Telefonumun o sinir bozucu, kulaklarımı çınlatan müzik sesiyle gözlerimi araladım ve yastığımın altından telefonumu çıkardım. Yeşim arıyordu. Sabahın yedisinde, ne söyleyeceğini çok merak ediyordum doğrusu (!)
' Efendim Yeşim ? '
Dedim, sinirli çıkan sesimle. Uykumdan edilmekten nefret ederdim.
' Bugün tayfa ile birlikte, Fink kafede buluşacakmışız. Az önce Oğuz arayıp, haber verdi. Sen de geliceksin, itiraz istemiyorum. '
Sesindeki mutluluk ve heyecan, sonlara doğru tehditkâr bir şekilde çıkmıştı. Tayfa dediği kişilerin içerisinde : Yeşim, Berk, Arda, Batuhan, Oğuz, Hande, Aylin ve ben vardım.
Yeşim ve Berk dışındaki herkesi merak ettiğinizi biliyorum ve söyleyeceğim tek şey, onlarda benim en yakın arkadaşlarımdan birkaçı.
Hepimiz aynı okuldayız ama sınıflarımızın ayrı olması biraz üzücü tabi. Berk, Yeşim ve ben ; onlarla okulda düzenlenen bir bilim yarışmasında grup olmak zorunda kaldığımız için tanışmıştık. Sonrasında sınıflarımız ayrı olsada, okulda veya dışarıda buluşmaya devam etmiştik.
Oğuz, Arda ve Batuhan aynı sınıfta olmalarına rağmen, Hande ve Aylin ise ayrı olmak üzere ikiside farklı sınıftalar. Çok fazla onları görme imkanı bulamasamda, yinede bu süper beşliyi seviyorum...
Oğuz : Buğday tenli, orta boylu, kumral saçlı ve kahverengi gözlü birisi. Çok çılgın ve oldukça eğlenceli bir yapısı var. Arada bir deli olduğunu bile düşünmüyor değiliz. Keyfine düşkün, eğlencenin dibine vuran kişiliği ile bizi eğlendirir. Biraz sinirli ve agresif olsada her durumda, kafa dağıtmayı iyi bilen bir insan. Özetlemek gerekirse, tayfanın eğlence kaynağı.
Arda : Beyaz tenli, kısa boylu, turuncu saçlı ve biraz çilleri olan yeşil gözlü bir tip. Tayfa olarak ona havuç deriz. Kendisi yaptığı şaklabanlıklar ile tanınır. Genelde hep umursamaz ve her ciddi konuyu, dalgaya vurmaya çalışan kişilerden. Her şeye iyi bakması da çabası. Hep komik espriler yapar ve bizi güldürmeye çalışır. Başarırda. Yani o da tayfanın neşesi oluyor.
Batuhan ( Karşınızda yılın bir numaralı playboy'u ) : Esmer tenli, uzun boylu, siyah kıvırcık saçlı ve koyu kahverengi gözlü tatlı bir çocuk. Biz ona çapkın diyoruz. Bazen ise sapık. Aklı fikri hep kızlarda ve diskolarda. Barların çocuğu anlıyacağınız. Her gün koluna farklı kızlar takar. Kaldırım köşesine oturmuş, kızları dikizleyen erkek tipi işte. Ama tek farkı, yakışıklı ve çekici olması. Sanırım o da tayfanın bir numaralı gözdesi.
Hande : Sert bakışlı, mavi saçlı, kollarında ve bacaklarında dövmeler ve piercingleri olan ve fiziği güzel olan bir kız. Ben demeden anlamış olmalısınızdır ki, o tam anlamıyla cesaretli ve deli dolu bir karaktere sahip. Oğuz'un biricik sevgilisi olması da hiç şaşırılır bir durum değil zaten. İkiside çılgın ve maceraperestler. Hande planlı ve cesur yürek bir kız olduğu için, her durumda bizi kurtarır. Fazla iyi bir pot kıran kişiler olarak, Hande'yi tebrik ediyoruz hep. Çünkü çok iyi yalan söylüyor ve kötü durumlarda hep bir çıkış yolu buluyor. Bu yüzden o da tayfanın kurtarıcısı olarak yerini almış biri.
Aylin : Siyah kısa saçlı, gözlük takan, kalın dudaklı ve ince burunlu olan, iyi bir kız. Biz onu zekasıyla tanıyoruz. Fazla akıllı ve üretici bir insan. İnek olması da üstüne eklenince, tam bir deha olup çıkıyor başımıza. Herkes onun gelecekte ünlü bir iş kadını olacağını düşünüyor ve bencede öyle. Açıkçası, tipi bile onu gösteriyor. Ve bomba haber, Arda'nın sevgilisi olması. Kesinlikle ikiside birbirlerinden çok farklılar ama gönül bu işte, nereye konacağı belli olmuyor. Kısacası, Aylin bizim tayfanın akıllı bıdığı oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM
Genç KurguAzra 18 yaşında, aslında çok kırgınlıkları ve üzüntüleri olmasına rağmen hayata bazen mutluluklar katmakta olan güzel bir genç kızdır. Babası bir katil olan ve MAHSAROĞLU ailesinin küçük kızını tecavüz eden Levent atahan hapishaneye girdikten sonra...