Capitolul 14 - Nu-s chior, văd foarte bine!

4.7K 312 49
                                    

Michael James...

Au trecut mai bine de două săptămâni de când locuiesc împreună cu Jasmine și Cameron, care se pare că nu are nimic mai bun de făcut decât să stea pe capul meu o bună parte din zi.

"Aniversarea" celor trei ani a trecut fără incidente dar nici dacă aș fi vrut nu aș fi putut să fac ceva. Cei doi au stat ca niște câini de pază cu mine și pe deasupra au ascuns sau aruncat toată băutura din casă. Nu că aș fi avut prea multă dar și aia care era a dispărut.

În ziua aceea, "ziua neagră" cum îi spun eu, chiar dacă nu am băut nu am fost mult prea diferit. Am stat închis în camera mea cu scrisoarea de la Isabel în mână și nu m-am mișcat un centimetru.

Îl tolerez pe Cam din ce în ce mai puțin, cât stă pe aici nu face altceva decât să umble după fundul apetisant al Jasminei. Ar trebui să îi spun să își ia gândul de la ea dar nu pot. Nu am nici un drept asupra ei iar pe ea nu pare să o deranjeze deloc prezența lui.

Pe de-o parte însă îi sunt recunoscător lui Cameron, cât timp el e aici Jasmine se acoperă și nu mai umblă dezgolită prin casă. După ce el iese pe ușă însă cad și hainele de pe Jasmine. Îmi vine să plâng de câte ori o văd, îmi vine să îmi smulg părul din cap din cauza frustrării.

Prima dată când a apărut aproape goală în fața mea a fost când m-a lovit cu pantoful, o dată înainte și o dată după ce Cameron a plecat. Inițial am zis că am rămas cu sechele după lovitură dar nu a fost deloc așa.. A început să facă asta în fiecare zi, a intrat până și în baie în timp ce făceam duș. Eram gol pușcă la naiba și a fost cam dificil să ascund ceea ce era... evident.

Nu mai pot așa, trebuie să fac ceva, rapid, azi, căci creierul meu stă să explodeze din cauza gândurilor obscene ce mi se perindă prin cap.

Ies din camera mea și mă îndrept spre bucătărie, inspir și expir pregătindu-mă sufletește pentru ce urmează să văd. Jasmine este din nou aproape goală, doar o pereche de pantaloni extrem de scurți și o bustieră de data asta albă. Ah și să nu uit, șosete. Dumnezeule poartă șosete lungi până la genunchi, de parcă ele ar putea face ceva. Înghit în sec, iau un pahar pe care îl umplu cu apă și îl beau tot în speranța că va stinge focul ce începe să ardă în interiorul meu.

— Trebuie să vorbim, spun și îi fac semn să mă urmeze.

— Zii ce vrei! Nu am chef să mă ridic de pe scaun, spune plictisită.

— Foarte bine atunci. Mă asculți fără să mă întrerupi, bine?

— Ok, zii!

— Jasmine, ești o femeie frumoasă...

— Știu deja, altceva?

— Sunt câteva lucruri pe care vreau să ți le cer.

— Aham, șoptește privind în telefon.

— Păi, știi, eu, uite e foarte simplu. Am câteva reguli pe care vreau să le respecți de azi înainte.

Lasă telefonul jos și mă privește cu interes zâmbind în colțul gurii.

— Uimește-mă!

— Regula numărul unu:
Nu ai voie să umbli prin bucătărie dezbrăcată.

— Regula numărul doi:
Nu ai voie să umbli prin casă dezbrăcată.

— Regula numărul trei:
Nu ai voie să intri în dormitorul meu dezbrăcată.

— Regula numărul patru:
Nu ai voie să intri peste mine în baie când fac duș dezbrăcată.

Accidental (Volumul 2 Din Greșeală) Pauză Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum