Capitolul 11 - O iau razna...

4.4K 304 13
                                    

Michael James...

Apăs butonul liftului zâmbind încă, Jasmine este morocănoasă. Probabil nu i-a picat prea bine faptul că a fost prinsă cu minciuna dar chiar nu am putut să o las să facă asta.

Poate nu m-a văzut dar eu m-am întors imediat înapoi, Gavin a văzut punga lăsată pe scaun și a urcat scările să mi-o aducă. Am stat și am privit-o cum scrie, cum lipește hârtia cu un leucoplast pe ușa liftului și am zâmbit continuu.
 
Inventivă mai este!

Aerul din interiorul încăperii micuțe devine din ce în ce mai greu de inhalat, parfumul ei îmi umple încet dar sigur nările și simțurile mele sunt în alertă maximă. Devin conștient tot mai mult de atingerea dintre degetele noastre ce se vrea a fi nevinovată, de părul ei ce îmi mângâie involuntar brațul când mișcă din cap vizibil nemulțumită de faptul că planul ei de a mă face să urc scările a eșuat.

— De data asta ai câștigat, zice ridicând o sprânceană.

— Mereu câștig! îi răspund sigur pe mine.

— Mai vedem, îngâmfatule!

Nu o înțeleg deloc, eu aș fi putut să urc pe scări dar ea, cu tocurile acelea interminabile probabil ar fi mers în patru labe până sus.

Sau poate aș fi putut să o duc în brațe!

Pufnesc nervos realizând că tocmai am pierdut șansa de a o avea mai aproape și îmi mușc buza de jos până la sânge de oftică. Ușile se deschid iar ea iese prima, o urmez îndeaproape și o ghidez spre apartamentul meu. Nu facem nici doi pași în interiorul holului căci rămân cu gura căscată când văd ce face.

Jasmine aruncă pantofii din picioare pe unde nimerește apoi apucă bata tricoului ce îl poartă și îl dă peste cap rămânând în sutien cu spatele la mine.

Cred că mai bine urcam scările în genunchi decât să văd asta.

Se întoarce încet cu fața spre mine și se apropie cu pași lenți iar eu fac un pas în spate.

— Unde este baia? șoptește privind pe sub gene. Mor de cald M.J, continuă ea apropiindu-se mai mult iar eu mă lipesc de ușă ca un afiș.

Zii ceva! Zii ceva repede! Nu sta ca prostul și te holba la sânii ei!

D-direct în... față a doua ușă pe dreapta! spun privindu-mi pantofii.

— Mersi! murmură suav și se îndepărtează privind peste umăr.

Mă scurg pe podea moale și fără vlagă, oasele mele s-au transformat în gelatină iar plămânii mei nu mai primesc oxigen câteva secunde.

M-am bâlbâit! Oh Doamne! O iau razna!

Sar în picioare când aud apa dușului curgând în baie și ca un hipnotizato-zombi mă îndrept cu pași mărunți spre locul cu pricina. Nici nu știu când apăs pe clanța ușii și o deschid. În cabina de duș, prin geamurile semi-opace văd silueta ei și simt că nu mai am nici un fel de control. Rămân așa, privind silueta subțire, întind o mână trasând conturul trupului și parcă pot simți pe vârful degetelor textura catifelată a pielii ei.

În momentul acesta sigur îmi curg balele mai ceva ca unui bebeluș când îi dau dinții. Aș da orice să mă pot duce lângă ea, să o iau în brațe, să o ating ușor. Mâinile mele să alunece delicat pe corpul ei degetele mele să îi răsfețe fiecare părticică fină a trupului, iar ea să geamă de plăcere sub asediul meu.

Mă sprijin din nou de ușă pentru a doua oară într-un timp atât de scurt, și mă întreb din nou de ce am acceptat propunerea mamei.

O iau razna...o iau razna rău de tot!

Accidental (Volumul 2 Din Greșeală) Pauză Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum