Bab 17

448 24 0
                                    

Hanina duduk di tempat asalnya setelah membancuh satu mug air nescafe latte.Apabila dia hendak mencapai telefon bimbitnya,dia terlihat sejambak bunga mawar merah,anak patung beruang,novel dan juga chocolate serta sekeping kad.

Afiq lagi ke?

Hanina mengambil kad tersebut.

Dear Hanina Raisya,

Saya Zakwan Khai Abdul Halim memohon maaf atas perbuatan saya semalam.Saya tahu saya tak patut sibuk hal awak tapi saya risau tentang awak.Maafkan saya ya?Oh yes,sorry lah kalau awak tak suka mawar merah ni,ni je yang saya jumpa.Saya dah cuba untuk cari mawar putih untuk awak tapi tak ada.Sorry and i hope you will read that novel and please eat that chocolates.Ahakss ;))

~Zakwan Khai~

Hanina tersenyum tanpa sedar.Dia mengambil bunga tersebut dan membaunya.Wangi.Khai memang pandai pilih.Eh,Khai?Tak,tak.Encik Khai.Hahaha

Hanina menyambung semula kerjanya setelah semua barang yang Khai berikan di simpan rapi.

"Hai awat berseri-seri ja ni?"tegur Elya.

Hanina mengangkat muka.Tersenyum.

"Tak de apo lah kak.Senang hati ja"Hanina membalas dengan dialek utaranya juga.

"Tadi cheq nampak ada bunga ataih ni?Yang sapo?"

"Bungo?"

"Soh buat tak tahu lah"

"Nina punyalah kak.Awat?"

"Ni mesti pakwe bagi kan?"hilang dah utara dia

"Tak ada lah.Kawan je"

"Yelahtu.Okaylah,oh yess,En Khai kata pukul 12 ada dekat lobi tau"

Kening Hanina mengerut "Buat apa?"

"Lunch??"Elya membalas dengan muka selenganya.

Hanina menghembuskan nafasnya. "Ok Kak."


hai readers,

nak cakap ni,sorry sebab selalu update pendek je.sebab tak sempat.tapi in shaa allah akan dipanjangkan dari semasa ke semasa.teruskan support cerita ni eh?please saya perlukan support korang untk sambung cerita ni...

like and comments :)

Pilihan DiaWhere stories live. Discover now