(Typo bersebaran)
Tok!Tok!Tok!
"Yah,Oh Jin Hee.Wake up!Hari ni Jin Hee ada kelas kan?".Teriak Bambam dari luar.Jin Hee yang sedang tertidur nyenyak memaksakan matanya terbuka juga.
Dia mengeliat cukup keras sebelum bersuara."Alah,Bambam hyung.Bagilah Jin Hee tidur 5 minit lagi.Masih ngantuklah".Jin Hee memutarkan tubuhnya ke samping lalu memeluk bantal peluknya menyambung kembali tidurnya.
Nasib sahaja dia mengunci biliknya semalam.Tidaklah hyungnya menyerbu masuk ke dalam biliknya lalu membangunkan dirinya secara paksa.Duh,she hate it so much! Lagi² kalau yang membangunnya si Bambam.
Memang tak amanlah kau tidur kalau hari tu ada kelas.Tapi malangnya,si hyung ternyata sudah tahu taktik si saeng yeoja kesayangannya.
Bambam membuka kunci Jin Hee menggunakan kunci pendua yang ada pada Jr."YAH!! IREONA!!NAK MASUK KELAS KE TAK NI?".Mulutnya terkumat kamit meleter si saeng.
Jin Hee hanya mampu memutarkan bola matanya.Bambam menarik tangannya untuk duduk.Tetapi sengaja Jin Hee beratkan tubuhnya."Oh Jin Hee,ireona.Nanti lambat kang".
Jin Hee tambah memeberatkan tubuhnya."Shirho,Jin Hee masih ngantuklah sebab tidur lewat semalam.Yugyeom hyung pun masih belum bangun.Kenapa Jin Hee yang kena bangun?".Soalnya geram.
Bambam menggelengkan kepalanya."Yugyeom tu masuk tengah hari.Kamu tu pagi.Jadi,palli.Nanti lambat masuk".Jin Hee meronta kecil ingin melepaskan dirinya.
Bambam dah give up dengan Jin Hee.Dia tiada cara lain selain cara 'itu'.Bambam melepaskan tangan Jin Hee."Arraseo,Jin Hee tidurlah dulu.Mesti ngantuk kan.Sweet dream".Bambam mengusap rambut Jin Hee lembut.
Jin Hee pula,nampak ada peluang tidurlah.Jaranglah hyung dia buat begini.Dia tidur dengan bangganya.
Apabila dirasa saengnya sudah tidur,perlahan lahan selimut dialihkan dari tubuh.
Tangannya menjalar ke belakang dan belakang lutut lalu diangkatnya ala bridal style.Jin Hee diangkat sehingga ke bilik mandi,Bambam meletakkan Jin Hee ke dalam bath tub yang dipenuhi air.
Jin Hee POV
Waeghh,Bambam hyung memang terbaik.Aku kembali menyambung tidurku yang tertunda.Mimpi Chanwoo pun best juga.
Aku mulai berada di alam mimpi aku.Kulihat terdapat danau di sana.Terlihat juga Chanwoo yang berada di sana sedang memakai baju ala prince zaman dahulu.
Aku lihat baju ku.Kini aku menyarung dress putih yang paras betisku.Wait,what!? Dress!?Dafuq,I hate dress!
Aku memghentakkan kakiku menuju ke arah Chanwoo."Yah,Chanwoo-ah,kenapa saya kena pakai dress?".Aku mengusutkan rambutku tanda protes.
"Alah,inikan just mimpi.Hanya awak dan saya jer yang ada si sini".Chanwoo tersenyum manis ke arahku.Aku mula berfikir.Betul juga apa yang dia cakap.Ini kan just mimpi.
Chanwoo menghulurkan tangannya ke arahku.Dengan senang hati aku terus menyambut tangannya dan dia mulai memimpin tanganku menuju ke sampan.
O.M.G!!This is so amazing! Chanwoo mendudukkan aku,gentlemannya!Warghhh.Mesti Mark hyung jeles en.Muahahaha *evil laugh*
Chanwoo mula mendayung sampan ini sehingga ke tengah danau.Aku tersenyum suci lalu memandang ke langit.Rambut yang dibiar tidak berikat bertiup lembut ke belakang.
Saja jer nak pikat Chanwoo dengan kecantikan aku ni.Buahahaha."Jin Hee,saya nak cakap sesuatu ni".Chanwoo berhenti mendayung membuatkan aku mula memandangnya.
Aku harap dia propos(?) aku.Arghhh,sukanya."Saya nak...".Chanwoo menggantung ucapannya."Saya apa?".Soalku tak sabar."Saya nak...".
Eh,kenapa banjir?Aku melihat di sekitarku.Warghh,apahal sampan ni ada air.Aku melihat ke arah Chanwoo.Wah,bukan main tenang lagi dia."Saya nak...bunuh awak.HAHAHAHA".
YOU ARE READING
The[MONSTER]Alpha + Pregnant
FanfictionSequel The Runaway Mate. Dia si Alpha Blackmoon Pack. Dia,namja tampan berhati monster. Dia,si Alpha yang kejam. Hanya kehilangan Mate tercinta,dia berubah sepenuhnya. Dia bukan seperti dulu lagi. Dia bukan si comel seperti dulu lagi. Dia bukan lagi...