Addicted to you

4.1K 249 8
                                    

Amaran,typo dan kesalahan tatabahasa disengajakan.

******************

Dua orang namja sedang duduk di sebuah meja di cafe.Seorang namja yang kelihatan fab dengan eyeliner nya menyedut air cappucino membasahi terus tekaknya.

Seorang namja lagi tertoleh kesana kesini mencari keberadaan seseorang.

"Kau yakin ker dia nak datang?".Soal namja yang meminum coppucino tadi."Dia tak datang,siaplah dia!Hyung jangan risau,akan aku pastikan dia tetap datang.Perkara ni bukan boleh dibawa main²".Balas namja lagi satu.

"Huft,aku tak sangka jadi begini".Ucap si hyung."Hah,tu dia!".

Chanwoo telah tiba di cafe yang telah diarahkan oleh seseorang di panggilan tadi.Langkah angkuh mula dibuka menuju ke dalam cafe mencari seseorang itu.

Kelihatan seorang namja sedang melambai ke arahnya.Segera langkah diambil mendekati meja tersebut.

"Long time no see Hobi hyung.Wah wah wah,what a suprise? Daehyun pun ada kat sini?".Ucap Chanwoo sambil memandang sinis ke arah Daehyun.

"Kau jangan nak kurang ajar kat Dae hyung,walau apapun bangsa dia,dia tetap hyung kau!".Ucap Hoseok geram.

Chanwoo segera duduk di kerusi berhadapan Hoseok dan Daehyun.

"Cakap cepat apa yang korang nak cakap.Don't waste my time".Chanwoo menghembuskan nafasnya.

"Senang,aku dan Dae hyung nak kau jauhkan diri dari Jin Hee".Ucap Hoseok membuatkan Chanwoo yang duduk seperti orang tak cukup zat kembali terduduk tegak.

"No f**king way!! Kenapa,apa masalahnya ngan korang.Please,mind your own business.Aku takkan jauhkan diri dari Jin Hee,she's MY yeojachingu".Balas Chanwoo tak puas hati.

"So,break up with her.Simple".Kali ini Daehyun angkat bicara.Chanwoo memandang Daehyun tajam."Who do you think you are?".Soal Chanwoo.

"I'm not going to break with her even leave her.She's mine!".Ucap Chanwoo dengan suara yang tertahan.Tak nak pengunjung lain dengar perbualan mereka.

"She is Sehun's Mate  you idiot!".Balas Daehyun.Geram dengan perlakuan dongsaeng nya yang keras kepala minta ampun.

"I don't care.Dia dah jadi yeojachingu aku so dia dah jadi milik aku.Aku mungkin rancang nak kahwin ngan dia lepas dia dah habis praktikal nanti".Tawa jahat yang terhasil dari bibir Chanwoo membuatkan hati Hoseok mahupun Daehyun panas.

"Kau dengar sini baik²,aku dan kesemua kaum matos takkan benarkan kau buat benda gila tu.Kau ingat aku dan Hoseok tak tahu ker niat sebenar kau!?".Amuk Daehyun dengan suara yang tertahan tahan memandangkan mereka di public sekarang.

"Lah yer ke?Alamak,dah tak rahasia lagi kan apa niat aku dekat Jihyo.Haih,sedihnya hati bila plan yang aku dah atur dari awal dah ter.bo.cor".Chanwoo lalu tertawa sinis di hadapan Hoseok dan Daehyun.

"Buat apa kau nak balas dendam kat Jihyo hah!?Aku tak habis fikir dengan jalan pemikiran kamu".Hoseok menggeleng kepalanya.

"Sebab dia dah bunuh appa Jae Bum!".Balas Chanwoo kegeraman."Dia bukan appa kau!Appa Jung tu appa kandung kau.Bukan Jae Bum tak guna tu".Terang Daehyun."Appa Jae  Bum tu appa aku selepas Tuan Jung buang aku.Faham!?".Balas Chanwoo.

Hoseok tersenyum sinis."Dendan betul kau en ngan appa kita".Ucapan Hoseok membuatkan mata Chanwoo memandangnya sengit.

"Dia buang aku.Ingat tu!".Balas Chanwoo.Hoseok mahupun Daehyun menghembuskan nafasnya."Look,appa dah menyesal okey.Tak boleh ker kau maafkan appa?Dia nak kau balik masuk dalam keluarga Jung".Terang Hoseok.

Tawa sinis daripada Chanwoo membuatkan telinga Daehyun dan Hoseok berdesing."Dah buang nak kutip balik?Cakap dengan Tuan Jung kalau Jung Chanwoo yang innocent,tak tahu apa²,bodoh dan lurus dah mati.Kau takkan mampu hidupkan Jung Chanwoo dulu.I'm not the old Jung Chanwoo.Aku dah dilahir semula menjadi Jung Chanwoo yang bertentangan".Ucap Chanwoo.

"Walau apa pun appa tetap appa kandung kau!".Jelas Daehyun.

"Whatever.Aku nak chaw dulu.Buang masa aku jer melayan korang ni".Chanwoo langsung melangkah pergi meninggalkan Chanwoo dan Daehyun.

Sebelum Chanwoo melangkah pergi,dia berbalik menghadap Daehyun dan Hoseok.Tangan diangkat separas dada dan jari telunjuknya dikeluarkan.

"Ah,lagi satu.Cakap dengan Tuan Jung,bersyukurlah aku tak tukar marga 'Jung' aku dengan 'Lee' walaupun anak kau seorang dah mati".Chanwoo lalu melangkah pergi meninggalkan Daehyun dan Hoseok.

"Hishh,biadap betul budak seorang ni!".Marah Daehyun.Hoseok hanya mampu menghembuskan nafas berat.

****************************

Chanwoo tertawa mengilai sesekali meneguk air wine yang dituang ke dalam gelas.Hanbin setia berada di sampingnya duduk secara tegak.

"Haih,Jin Hee mana!?".Tanya Chanwoo yang sudah pening dan mabuk ke arah Hanbin."Kami belum temui dia lagi Alpha".Balas Hanbin.

Chanwoo tertawa lebih kencang.Bunyi muzik yang berdentum kuat hasil karya DJ club membuatkan tawa Chanwoo tidak berapa kedengaran.

"Aku kaya.Aku kacak.Aku tinggi.Aku pun Alpha juga.Tapi kenapa Jihyo lebih pilih Sehun!?Kenapa bukan aku!?".Chanwoo mula meramas rambutnya kuat.

Hanbin tidak bertindak sedikit pun.Hanya membiarkan tuannya melepaskan segalanya."Refill my glass".Chanwoo menyodorkan gelasnya ke arah Hanbin secara gontai.

Hanbin dengan pantas menuang wine ke dalam gelas Chanwoo.Tanpa berlengah lagi,Chanwoo langsung meneguk wine tersebut sehingga habis.

Chanwoo menenung gelas wine itu dengan seksama."Oh Jin Hee.Song Jihyo.Aku tahu kau orang yang sama.Hahaha".Chanwoo tertawa lagi.

"I really want you so bad!I'm addicted to you!Sejak dulu kau lebih memandang Sehun berbanding aku.Kau tak nampak ker hah usaha aku selama ni?".Buliran air mata sudah mengalir dari mata Chanwoo.

"Memang!Memang niat aku 3 tahun lalu mendekati kau hanya untuk balas dendam.Aku tak sangka.Hahaha.Aku tak sangka orang yang aku sayang dah bunuh appa aku yang selama ni dah pelihara aku dengan baik".

Chanwoo meneguk air wine yang tersisa di gelasnya."Tapi aku tak boleh tipu diri aku yang aku sayang kau!Sayang sangat².Aku tak mampu bunuh kau.Hiks!".Sebuah isakan berjaya terlepas dari bibir Chanwoo.

Dengan cepat dia mengelap air matanya.Dia kembali ketawa terbahak bahak.Seketika,senyuman sinis dipaparkan sambil melihat gelasnya.

"Kalau dulu Sehun mampu memiliki kau,kali ini aku takkan biarkan kau jatuh ke dalam genggaman dia".Setelah tertawa dengan puasnya,Chanwoo langsung pengsan akibat pening yang terlalu menyengat di kepalanya.

Hanbin dengan sigap memapah tubuh Chanwoo lalu dibawanya ke arah kereta Range Rover khas Goldmoon Pack.Hanbin dah terbiasa melihat kelakuan Chanwoo seperti ini.Sebelum ini taklah seteruk ini.

Semenjak khabar angin dari hospital tempat Jin Hee praktikal menyatakan bahawa Jin Hee hilang,terus sahaja Chanwoo drop 100%.

Setiap penjuru dia dah arahkan orangnya untuk mencari Jin Hee tetapi hasilnya sangat mengecewakan.Terbesit di hati Hanbin untuk menghentikan pencarian Jin Hee kerana dia sudah pasti bahawa Jin Hee dikurung di dalam mansion sebuah Pack yang kuat.Dan Alphanya kini telah bertukar menjadi seorang 'monster'.

Tetapi disebabkan rasa simpatinya,dia tetap berusaha untuk memastikan Jin Hee memang berada di Blackmoon Pack sebelum mereka menyerang pack tersebut.

*************************

Ya,I know yang author terlalu berkurun tak hapdet.Author tersangat busy sekarang ni lagipun exam final pun dah nak dekat.Insyallah kalau ada masa author berusaha hapdet.Sekian maseh.

The[MONSTER]Alpha + PregnantWhere stories live. Discover now