Jihyo menguap setelah bangun dari tidurnya.Dilihat seketika Sehun yang berada di sebelahnya yang masih lena.
Entah mengapa,dia rasakan akan ada sesuatu untuknya nanti.Baru sahaja dia ingin beranjak dari katil,tubuhnya ditarik dengan lembut kembali berbaring.
Lengan Sehun memeluk pinggang ramping Jihyo erat."Good morning.Awal bangun?".Soal Sehun dengan suara serak khas baru bangun.
"Morning.Entah,mata rasa segar tulah bangun awal".Balas Jihyo ke arah Sehun.Langsung berlaku keheningan di antara mereka.
"Mianhe".Ujar Jihyo secara tiba² membuatkan Sehun memandang ke arah Jihyo."For what?".Soal Sehun.
"Sebab oppa tak dapat life yang tenang.Oppa selalu terlibat dengan perkara yang bakal menjadi maut selama oppa dengan chagi".Jihyo kasihan akan Sehun.Kerana dirinya seorang El Dorado,Sehun turut terlibat dalam hal sedemikian.
"Shh,gwenchana chagi.Oppa tak menyesal pun.Yang penting chagi selamat dan sentiasa bersama oppa".Sehun mengeratkan lagi pelukannya.
Jihyo bersyukur dikurniakan mate seperti Sehun.Sabar bersamanya.
Tok! Tok! Tok!
Bunyi ketukan pintu di bilik mereka menarik perhatian mereka.Sehun menderam marah apabila acara paginya diganggu.
"Siapa pulak tu?Mengganggu betul".Dengan hati yang berat,Sehun pergi membuka pintu diikuti Jihyo di belakangnya.
Buka sahaja pintu,tersembul wajah Luhan yang agak panik."Hunnie,Hyo.Korang kena tengok benda ni.Palli".Setelah berkata demikian,Luhan berlari ke bawah.
Sehun dan Jihyo memandang antara satu sama lain.Lalu mereka mengikuti langkah Luhan menuju ke bawah.
Alangkah terkejutnya Jihyo melihat namja yang telah mati itu.Keadaan namja itu yang pucat serta terdapat tanda I yang yang ditoreh di dahinya.
"Dia—salah satu worrior Silvermoon Pack".Ujar Jihyo.Matanya memandang ke arah Kad manila yang tergantung di leher namja itu.
'Hello El Dorado.Empat hari dari sekarang,kau akan mati di tangan aku.Tik tok,tik tok.Masa dah tak lama.Buat apa yang kau perlu.Tapi yang pasti KAU.AKAN.MATI.KELAK.
Salam sayang,
Your true Enemy'Jihyo mendecit geram.Nampak gayanya,musuh sudah mengambil langkah menyerang.
Tarikh sudah ditetapkan.Empat hari dari sekarang,
21st Centuary War akan berlangsung!
"Kita perlu susun strategi sekarang!".Ujar Jihyo berkobar kobar
******
Hola,tak lama lagi TMA akan tamat huhaii!!!! Stay tuned and please vomment guys.Korang spam comment pun tak kesah.Jemah lebih suka.
See ya soon.
Adios.
YOU ARE READING
The[MONSTER]Alpha + Pregnant
Fiksi PenggemarSequel The Runaway Mate. Dia si Alpha Blackmoon Pack. Dia,namja tampan berhati monster. Dia,si Alpha yang kejam. Hanya kehilangan Mate tercinta,dia berubah sepenuhnya. Dia bukan seperti dulu lagi. Dia bukan si comel seperti dulu lagi. Dia bukan lagi...