Mr Sadistic(+17)

5.8K 270 24
                                    

Amaran,typo bersebaran serta kesalahan tatabahasa.Ada part byuntae.Maafkan author kerana hotak dia rosak akibat makan kuih semperit.Pesan iklan dari hantu susu pelat nan fabeles made in Korea untuk semua.

***********************

Selama Jin Hee tinggal di Blackmoon Pack,Sehun melayannya dengan penuh mesra walaupun Jin Hee membalas perbuatan Sehun dengan memanggilnya,Monster.

Jin Hee duduk di meja makan sambil melihat ke sekelilingnya.Dia berinsiatif untuk keluar berburu darah haiwan memandangkan tekak vampirenya sangat haus akan darah.

Dia mula berjalan keluar dari Blackmoon Pack tanpa pengetahuan penghuni tempat tersebut termasuk Sehun.

Dia mula berlari menggunakan kekuatan vampire miliknya.Matanya bertukar gold apabila dia terhidu seekor rusa berdekatannya.

Jin Hee bersembunyi di sebalik pokok.Matanya memandang seekor rusa yang sedang meminum air di."Sedikit saja lagi".Jin Hee terus memerhati rusa itu.Dia menghidu bau darah segar yang mengalir di dalam rusa itu,serta merta taringnya mucul.

Sasaran telah terlihat,dia mula berlari mendekati rusa itu.Tanpa membuang masa,Jin Hee menancapkan gigi vampirenya di leher rusa itu menghisap habis darahnya.

"Sedapnyer darah rusa ni".Jin Hee mengelap bibirnya yang comot akan darah rusa itu.Dia duduk menikmati suasana hutan itu.

Menghirup udara hutan pinus,mengembalikan tenaga matokinya."Rindulah kat Got7".Lirih Jin Hee.

Dia mengenang nasibnya.Bagaimana dan bila dia hendak lepas dari genggaman monster alpha itu.Setelah bosan,Jin Hee kembali ke mansion.

**************

Sekembalinya dia di mansion,terdapat aura hitam yang menjemputnya untuk masuk ke dalam.Dengan beraninya,Jin Hee memasuki mansion tersebut dan mendapati Sehun sedang duduk di kerusi sambil memandangnya tajam.

"Pergi mana tadi?".Soal Sehun dingin dan menggerunkan.Mahu tak mahu,Jin Hee harus menjawab."d-da-dari..."

"AKU TANYA DARI MANA TADI!? KENAPA KAU TAKDE KAT MANSION HAH!?".Bentak Sehun membuatkan bahu Jin Hee terhenjut kerana terkejut.

"A-aku keluar berburu tadi.Hauslah,aku ni kan vampire.Kau tahu kan apa makanan utama kami?".Balas Jin Hee dengan sinisnya.Sehun mula berdiri dari  duduknya dengan perasaan yang geram.

"Kan aku dah pesan jangan pernah keluar dari mansion! Yang kau degil ni kenapa?".Marah Sehun.

"Hei,aku hauslah.Kau nak aku mati kehausan?Lagipun,why should I follow your order,Monster?".Balas Jin Hee dengan tajam lagi sadis.Berdesing telinga Sehun dibuatnya.

"Kalau nak minum,kat dapur kan banyak air.Yang sampai keluar dari mansion dah kenapa?Kau cakap betul² ngan aku,kau nak larikan?".Soal Sehun dengan penuh tuduhan.

Jin Hee memutarkan bola matanya."Hello mr monster,kau ingat aku haus apa?Aku haus darah lah.Aku vampire,setakat air putih tu bangsa kau jer yang minum.Kau pernah minum darah?Well,I guess no.Kau kan tak sama bangsa ngan aku".Jawab Jin Hee dengan sombongnya.

Pom pom pom pom pom!

Huihh,macam tulah meletup hati Sehun akibat disindir oleh Jin Hee.Boleh tahan bisa mulut si Jin Hee ni.

"Aku tak minum darah.Tapi aku makan daging.Kalau kau mangsa aku,dengan tulang² sekali aku gigit.Bukan tu jer,organ dalaman kau pun aku makan.Dan paling utama,jantung dan hati adalah hidangan yang paaaaling sedap.Nyum".Ucap Sehun dengan begitu menyeramkan.

Sehun turut mendekati Jin Hee sambil mengeluarkan semyuman devilnya.

Gulp!

Jin Hee meneguk air liurnya payah setelah mendengar ucapan Sehun.Naik meremang bulu romanya.

The[MONSTER]Alpha + PregnantWhere stories live. Discover now