04

4.5K 258 108
                                    

Bulan ketiga...

Sehun memasuki biliknya setelah pulang dari kerja.Kelihatan Jihyo yang sedang menonton program televisyen di bilik mereka.Jas dibuka lalu digantung di almari.

Tie dilonggarkan lalu dibuka.Serta dua butang teratas kemeja pink dia dibuka.Kedua butang baju lengan dibuka lalu digulung separas siku.

Sehun mula mendekati Jihyo.Katil dipanjat naik lalu mula memeluk tubuh Jihyo yang sedang menyandar di kepala katil.

"Amboi khusyuknya dia menonton sampai orang balik pun tak perasan".Sehun mencubit pipi Jihyo perlahan.Tangan kanannya mengusap perut Jihyo yang mula membuncit.

Di dalam otaknya,dia mula menghitung detik.Tinggal enam bulan lagi sebelum dia digelar appa.Hal tersebut membuatkan Sehun tersenyum lebar.

"Mianhe yeobo.Chagi terlalu khusyuk menonton.Ni hah best sangat cerita ni".Balas Jihyo menggenggam tangan Sehun yang mengusap perutnya.

"Tengok apa tu?".Soal Sehun.Matanya memandang ke layar televisyen.Cuba untuk menonton rancangan tv yang menarik perhatian Jihyo.

"Ni hah.Rancangan 'Jemah Cintah Kuiz'.Best".Balas Jihyo sambil mengacungkan ibu jarinya.Sehun sudah berkerut pelik.'Apehal pelik bebeno nama rancangan tu?'.Monolog Sehun.

"Baiklah,kuiz seterusnya akan ditujukan".Kedengaran pengacara mula bersuara membuatkan Jihyo dan Sehun serta merta diam.Khusyuk menonton kuiz.

"Soalanny berbunyi,siapakah presiden USA yang sering dikecam masyarakat kini?Anda diberi satu minit bermula sekarang".

Sehun turut memikirkan jawapannya.Berkerut kerut dia memerah otak untuk memikirkan jawapan soalan tersebut.

'Siapa erk?Alah,aku lupa pulak'.Monolog Sehun.

"Donald Trump".Ujar Jihyo membuatkan Sehun serta merta memandangnya.Terasa pelik tiba² isterinya bersuara.

"Masa anda tamat.Apakah jawapannya?".

"Err,Lady Gaga?".

"Salah,jawapannya Donald Trump".

Wow.Hanya itu yang mampu Sehun katakan.Tak disangka isterinya ini berotak jenius.

"Soalan seterusnya.10 tambah apa dapat 1?Masa anda bermula sekarang".

"Jam".Ujar Jihyo.

"Baiklah,apakah jawapannya?".

"Err,errrr,errr".

"Masa anda tamat.Jawapannya Jam".

"Baiklah,soalan seterusnya.Terdapat seekor ayam dan seekor kambing.Ayam tinggal di reban kambing tinggal di kandang.Nyatakan jantina ayam dan kambing".

"Takde jantina".Ujar Jihyo.

"Hah!?Ermm,jantan?".

"Salah.Jawapannya takde jantina.Lol aku tak sebut pun jantina dia apa".

"Baiklah,soalan seterusnya...
V ke pasar membeli ikan.Ikan yang dibeli V ialah ikan merah.Omma V meminta V membeli ikan sebanyak sepuluh kilo.V membeli ikan tersebut.Ikan dimasukkan ke dalam plastik.V membayar harga ikan itu.V telah membeli ikan.Soalannya,berapa banyak ikan kah yang telah saya sebut?".

"Sembilan".Ujar Jihyo.

"Baiklah,apakah jawapannya?"

"Lapan".

"Salah!".

"Hah!?Waeyo!?".

"Jawapannya sembilan.Saya cakap semua kan".

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 14, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The[MONSTER]Alpha + PregnantWhere stories live. Discover now