Hyung!

3.7K 249 10
                                    

Hidup ini tak sah kalau takde dugaan.Semuanya takkan berjalan dengan mulus jika tiada dugaan dalam hidup ini.Yang tiba² dilemparkan ke arah kita tanpa tahu apa².

Begitulah jua dengan typo yang menyelit sepanjang Chap ni 😂😂😂😂😂😂

***************

Sehun membawa Jihyo sehingga ke katil.Lalu tubuh Jihyo didudukkan di atas katil tersebut.Sehun turut melakukan perkara yang sama.

Tangan Jihyo digenggam oleh Sehun."Chagi-ah,oppa nak tanya ni.Boleh tak?".Soal Sehun.

Jihyo memandang wajah Sehun sejenak."Tanya apa?Tanya je lah.Chagi taanis dihadiahkan kepadanya.

"Chagi sebelum ni ingat tak chagi ada darah vampire?Oppa nak tahu macam mana Chagi boleh ada darah vampire?".Jihyo hanya mengangguk mendengar persoalan Sehun.

Bagas ditarik lalu dihembuskan."Kalau tentang tu,chagi sendiri tak—".

Ayat Jihyo tergantung disebabkan ketukan pada pintu biliknya.Serta merta mata mereka memandang tepat pada pintu bilik mereka.

Sehun merengus kasar.Mengganggu sahaja ketenteraman orang.Jihyo hanya tersenyum sambil menampakkan giginya.

Tangannya dilepaskan dari genggaman Sehun.Tangan kanannya dilekapkan pada pipi Sehun.

"Oppa pergilah tengok dulu.Mana tau penting".Sehun menggenggam tangan Jihyo.Lalu diusap menggunakan ibu jarinya.

"Arraseo".Sehun terus berdiri dari duduknya.Merapati pintu lalu tombol pintu tersebut dibuka.Menampilkan Minhyuk,ketua Worrior Blackmoon Pack.

"Ada apa?".Soalnya dingin.Sakit hatinya apabila moment nya bersama Jihyo diganggu.Minhyuk menundukkan kepalanya tanda hormat.

"Chusuhamnida,Alpha.Tapi kami dapati ada 7 orang vampire ber—".Ucapan Minhyuk tergantung apabila Jihyo tiba² muncul di samping Sehun.

Lagak Jihyo dengan membuka daun pintu secara kasar lalu memandangnya dengan seksama membuatkan.dia sedikit terperanjat.

Minhyuk mula berdehem."Kami dapati jika ada 7 orang Vampire berdarah matos memasuki kawasan Blackmoon Pack".Jelas Minhyuk.

Sehun mengusutkan rambutnya.Dia berdecit setelah mendengar kata² Minhyuk barusan.Terasa kesal jika dia harus meninggalkan Jihyo sekejap untuk mengurus hal Vampire itu.

Lain pula pada Jihyo.Setelah mendengar ucapan Minhyuk,dia langsung teringat akan beberapa orang.Yang disayanginya.

"Bawa mereka—".Ucapan Sehun tergantung apabila Jihyo menahan tangan Sehun."Bawa mereka ke mansion Blackmoon Pack.Sekarang".

Sehun memandang Jihyo dengan pandangan yang pelik.Minhyuk segera mengangguk lalu meminta diri dengan segera.Jihyo kembali berjalan ke dalam bilik mereka.

Langkahnya dituju ke meja rias.Getah rambut hitam lalu dicapai dan mula mengikat rambutnya seperti ekor kuda.

Sehun mengikut langkah Jihyo."Chagi,apa Chagi nak buat ni?".Soal Sehun.Meminta penjelasan dari Jihyo untuk meminta Minhyuk membawa ketujuh Vampire itu ke mansionnya.

"Chagi rasa Chagi kenal diorang".Jawab Jihyo.Sehun dan Jihyo muka menuruni anak tangga menuju ke ruang tamu Blackmoon Pack.

"Tapi Chagi yakin ke kalau Chagi kenal mereka?I mean,Chagi tak takut ke kalau Vampire ni bukan Detlock(Vampire pemberontak.Hestek author reka je benda ni 😂😂)".

Jihyo melekapkan tangannya di pipi Sehun."Percaya kat Chagi.Chagi akan ymuruskan kalau itu adalah Detlock".Sehun hanya mampu mengangguk sahaja.

"Alpha,Luna".Panggil Minhyuk.Mereka lantas memandang ke arah pintu masuk.Kelihatan tujuh tubuh namja yang lemah dipapah masuk ke dalam mansion.

The[MONSTER]Alpha + PregnantWhere stories live. Discover now