Nadszedł czas prawdy..

731 48 0
                                    

- A pan? Zapytał tak jakby coś podejrzewał.

- Nie oczywiście że nie ! Zdenerwowany wstał i złapał się za głowę. 

- Jakoś panu nie wierze. Zapytam jeszcze raz.. Czy ma pan wrogów?! Chodzi tu o życie pana córki! Funkcjonariusz podszedł do chłopaka i powiedział mu coś po cichu , tak że tylko on mógł to usłyszeć. 

* Oczami Fabiana* 

Miałem dość. Wszystko jest nie tak.. On nie miał jej zabierać ! Jak go dorwę.. Zabije.. Zabije bez wahania.  

- Jakoś panu nie wierze. Zapytam jeszcze raz.. Czy ma pan wrogów?!Chodzi tu o życie pana córki! Wkurzony podszedł do mnie i szepną mi coś na ucho.- Potem może być za późno. Albo tajemnice albo rodzina. 

- Kiedy z tond wyjechałem.. Zadarłem z niewłaściwymi ludźmi.. Walki w klatce. Kiedy odszedłem ... Oni.. Oni obiecali że jeszcze o nich usłyszę... Odwróciłem się żeby tylko nie patrzeć w oczy mojej ukochanej. Zawiodłem ją.. Tymi tajemnicami. 

- Gdzie mamy szukać? Zapytał, wyciągając notes.

- W opuszczonym domu. W lesie..  Kiedy popatrzyłem w miejsce gdzie siedziała Is ... No właśnie siedziała... 


*Oczami Is*

Poszłam na cmentarz do Cassidy.. Potrzebowałam tego.. Wygadać się jej..Tak naprawdę potrzebowałam poczuć jej obecność. 


..... 


Przepraszam was za tak krótki rozdział no ale.. Na prawdę mam ostatnio mało czasu. Jeszcze czeka mnie wyjazd na wesele .. Więc dużo przygotowań. Obiecuje że jak tylko będę mogła to dodam więcej rozdziałów. 

Żołnierz też ma uczucia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz