Wiadomość która doprowadzi do śmierci...

785 50 1
                                    

3 tyg później...

Wszystko wróciło do normy. Ludzie którzy porwali mi córkę zostali zamknięci w więzieniu. Fabian już stara się nic przede mną nie ukrywać. A ja? Ja czuje że dopiero teraz będzie wszystko dobrze. Wchodząc do kuchni usłyszałam dzwonek do drzwi. Był to listonosz który przyniósł mi list , ale nie wiadomo od kogo. 


                                                                         Kochana Isabel

Przyszedł czas na prawdę.. Niestety nie jest ona miła, ani szczęśliwa... Kiedyś twoja matka zdradziła twojego ojca.. Ze mną... Przestaliśmy utrzymywać kontakt.. ale.. kilka lat później dowiedziałem się że jesteś moją córką. Nie potrafiłem ci tego powiedzieć, sam mam żonę i syna. Lecz nie to jest najgorsze.. Jakiś czas wcześniej chciałem cie poznać ... I poznałem.. Mój syn i ty. Tak jestem ojcem Fabiana .. Umieram więc musiałem ci wyznać prawdę. Przepraszam że dopiero teraz .. Jeśli to czytasz to znaczy że mnie już nie ma. Kiedy tylko cie zobaczyłem , twoją matkę już wiedziałem. Wiedziałem że jesteś moją córką. Przepraszam 

                                                                                                                                          Ojciec którym powinienem być.


Po przeczytaniu tego. Nie mogłam w to uwierzyć. Fabian to mój brat.. Brat.. Mam z nim dziecko. Boże .. co teraz? Musze pojechać do rodziców do pracy.. 


*Kilka minut później* 

- Moje dziecko!!! Nie!! Isabel obudź się !!1 Proszę!! Łzy płynęły mi strumieniem. Moja córka leżała nieprzytomna. Wypadek samochodowy .. 

- Niech pani sie odsunie. Musimy ją zabrać. Natychmiast musi jechać do szpitala. Powiedział lekarz który siedział już w karetce. 


*3 godz później* 

Moja ukochana leży na sali w ciężkim stanie. Nie wiadomo czy przeżyje. 

- Niestety ... Bardzo nam przykro. Powiedział lekarz wychodzący z sali operacyjnej. Z współczuciem odszedł od nas .. Nie mogłem uwierzyć. Co ja teraz zrobie? Co zrobie bez niej ? Samotny ojciec? Bożę dlaczego?! Czym zawiniła?! Tym że kochała?! Że była szczęśliwa?! 

- Fabian uspokój się proszę. Zapłakana matka Is starała sie mnie uspokoić. Ale nie mogla.. Straciłem miłość mojego życia.. Matke mojego dziecka.. Najwspanialszą dziewczyne na świecie..


Żołnierz też ma uczucia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz