19 september Kayley

31 7 0
                                    

Nadat Flow is weggehaald komt Nikki binnenlopen.
"Wat heb je in godsnaam met Flow gedaam" schreeuwt ze tegen mij.
"Oh gewoon, ze verdiende het" zeg ik terug.
"Ze verdiende het" herhaalt Nikki, met een stem die druipt van het sarcasme.
"Ze zit toevallig wel in ons team hoor" zegt Nikki kwaad.
"En nu mist ze een been" zeg ik rustig.
"Ja en dan mag jij haar dragen, in de volgende opdracht" zegt Nikki kwaad.
"Mmmm" mompel ik.
"Ja ik lees nu je gedachte's en je hebt er spijt van" zegt Nikki.
"Niet waar, en als je ertegen in gaat brand ik niet alleen een been van je lijf af".
"Wat jij wilt joh" zegt Nikki lachend.
"Ja wat ik wil" zeg ik tevreden.

Even later zit ik weer in mijn eigen kamer en staar ik voor me uit.
Misschien was het toch niet zo slim om Flow te verwonden.
Voor ons team is ze nu wel een blok aan ons been.
Oh eh wacht dat heeft ze niet meer.
Ik gniffel zacht over mijn eigen gemene grap.
Ik trek een blikje frisdrank open en neem een grote slok.

Ik heb net besloten weer naar de teamkamer toe te gaan, als de stem van Marissa uit de luitsprekers schalt.
"Vanaf nu kunnen jullie elke dag je conditie trainen, in een training's zaal.
In die training's zaal komen alleenleden uit je eigen team. En voor alle duidelijkheid overmorgen vindt de volgende opdracht plaats, tot ziens".
Ik besluit meteen naar de training's zaal te gaan.
Ik wordt er door twee bewakers heen gebracht en probeer de weg tussen de vele witte gangen te onthouden maar al snel ben ik al het gevoel voor richting kwijt. De bewakers stoppen voor een schuifdeur en ik loop naar binnen.
Ik stap een grote witte zaal binnen waar allerlei training's toestellen in staan. Aan het plafond hangen een paar stangen waar je je aan op kan trekken, en er is ook een klein zwembad.
Ik besluit om te gaan gewicht heffen.
Een- twee- drie- vier- vijf- zes- zeven...

Wings to freedomWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu