1.BÖLÜM

154 8 0
                                    

   Yine camdan dışarıya bakıyordum. Yanımızdan hizla gelip geçen ağaçların gölgeleri üzerime vuruyor bir anlık güneşten beni koruyordu. Camı açtığımda yüzüme çok hızlı bir rüzgar çarptı ve birden nefessiz kaldığımı hissettim. Hemen kendimi tekrardan koltuğa attım ve rüzgarın yavasca yüzüme çarpıp beni serinletmesini izliyordum. Rüzgarın uğultusunun yavaşladığını farkına vardığimda trenin duracagini anladım. Hemen yerimden dogruldum ve annemin yanına gitmek için yavaşça ilerledim. Annemin nerde olduğunu secemiyordum. Daha sonra annemin bana "haydi Kerem gidiyoruz yanıma gel" demesiyle birden arkami dönüp annemin sesinin geldiği yöne doğru ilerledim ve annemi kapının önünde buldum. Tren oldukça yavaşlamıştı ve durmuştu. Daha sonra kapıdan biraz uzaklastik kapının açılmasını bekledik ve  kapının açılmasıyla kendimizi dışarıya attık.
    Artık alışmıştım yolculuklara. Babamın sürekli işi yüzünden tahini başka yerlere cikiyor ve annemin uçak korkusu olduğu için trenle gidip geliyorduk. Ama bu sefer bu gezinin son olacağını söylemisti babam. Yani burası son durağımızdi. Annem iki de bir buradaki hayatımın çok güzel olacağı hakkında konuşuyor bana morel vermeye çalışıyordu. Birden siyah bir arabanın korne çalmasıyla bütün düşüncelerimden uyandım ve korne çalan arabaya doğru baktım. Siyah bir BMW'di. Uzaktan çok hoş görünüyordu. İçinden çıkanın babam olduğunu anlayınca hemen koşar adimlarla arabaya doğru  ilerledim. Babam da görmeyeli baya yakışıklı olmuştu. Gözünde güneş gözlüğü vardı ve saçları her zamanki gibi arkaya doğru yatikti. Hemen arabanın arka kapısını açıp iceriye girdim. Çok ferahti ve gül gibi kokuyordu. Tam benlik bir arabaydi. Annemin gelmesiyle babamda arabaya bindi. Şoför koltuğuna geçtiğinde bana dönüp "Bu araba senin Kerem. Senin iyligin için elimden geleni yapacağım." Dedi ve önüne dönüp arabayı çalıştırdı. Bu araba benim di ve tam istediğim gibi bir arabaydi. Babama tesekkur ettim ve arabayı daha yakından incelemeye başladım.
    Daha sonra babam birden arabayı durdurdu ve eliyle yanda duran bir evi gostererek bu yeni evimiz dedi. Eve baktığımda mükemmeldi önünde havuz yer alıyordu. Villa olmalıydı iki katlıydı. Babam arabadan inip benim inmemi bekledi ve ben inince arabanın anahtarını bana doğru fırlattıp "Arabayı park etmeye nedersin ? " Dedi ve arkasını dönüp annemin yanina gitti. Hemen arabaya geçtim ve anahtarı kontağa takip arabayı çalıştırdı. İleride duran garaja doğru arabayı goturdum. Garajin kapağı açılınca arabayı iceriye koydum ve anahtarı alıp dışarıya çıktım. Garajin kapağı kendii kapanınca villa ya gitmek için koştum. Etraf çok sessizdi ve en sevdiğim şeydi. Havuzun sağ köşesinde bir oturak vardı ve etrafında ağaçlar yer alıyordu. Orada kitap okurum diye içimden geçirdim. Villa ya yaklaştıkça büyüyordu ve mukemmellesiyordu. Kapıdan içeri girer girmez "hoşgeldiniz" diye bir ses duydum. Sesin geldiği tarafa dönünce hizmetçiyi gordum. Babam baya zengin olmuştu. Annem yukarıdan bana seslendi " haydi oğlum gel sana seveceğim birşey göstereceğim " dedi. Hızlıca merdivenleri çıkıp annemin yanına gittim. Önümüzde büyük bir koridor yer alıyordu. Annem birden bir kapının önünde durdu ve üzerinde yazan yazıyı okumami istedi.kapiya baktığımda kapıda büyük harflerle KEREM yazıyordu. heycanlanmistim. Annem kapıyı açınca içeriden en sevdiğim koku burnuma geldi. Gül kokuyordu. İceriye adımımı attim ve etrafa bakmaya basladim. Tam karşıda bir balkon yer aliyordu. Balkonun kenarinda büyük bir yatak vardı ve onun yanında da küçük bir çekmece yer alıyordu. Yatağın sol tarafında uzun bir dolap vardı. Sağ tarafa baktığımda. İki tane kapı yer alıyordu. Kapılardan girmeden önce en kosede yer alan bilgisayar masası vardı. Oldukça büyüktü ve üzerinde hem leptop hemde masaüstü bilgisayar yer alıyordu. Hemen sağ tarafta bulunan ilk kapıyi açtığımda lavabo olduğunu anladım. Büyük bir küvet vardi ve yanında da klozet duruyordu. Hemen diğer kapıyı açmak için hamle yaptığımda kapi açılmadı. Neden olduğunu bilmiyordum. Annem hemen yanıma gelip sağ tarafta bulunan şifre yazmak için olan şeyi gösterdi. Annemin elinde bir kağıt yer alıyordu ve üzerinde rakamlar vardı. Buranın şifresi olmalıydı. Ama neden bu kapı şifreyle açılıyordu. Galiba özel eşyalarımi içinde bulundurayim diyeydi. Annemin elinden kartı alıp yazan rakamları şifre yazma yerine yazdım rakamlar :: 54887524 tü. Kapı kendiliğinden açıldı ve içeride bir kütüphane yer alıyordu. Babam kitap okumayı ne kadar çok sevdiğimi biliyordu ve bu kutuphaneyide bu yüzden yaptırmış olmalıydı. Hemen iceriye girdim ve etrafa göz attım. Tam istediğim gibi bir hayattı. Babamın aşağıdan " kerem buraya gelir misin konuşmamız gereken birşey var" dediğini duydum. Hemen koşar adımlarla aşağıya indim ve babamın yanına oturdum. Babamın konuşmasını bekledim.

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin