11.BÖLÜM

31 3 0
                                    

RESİM ANIL

Kantinde garsonun gelmesini beklerken etrafa bakinmaya basladim o sirada kapidan içeriye giren anılı gördüğümde kafami bizim masaya çevirdim ve birinin konuşmasini bekledim. "En sevdiğin renk ne ?" çağla önce davrandi ve ortaya bir soru atti. Kaya sanki ona sorulmuş gibi lafa girdi " siyah" dedi ve biraz bekledikten sonra devam etti "yanlizligi ve gizemi temsil eder" dedi. Daha sonra kafasini kaldirdi ve caglaya gözlerini dikti. Çağla agzini araladi ve konuşmaya başladı "benim de kirmizi...  Mutluluğu aşkı ve öfkeyi temsil eder " dedi ve bir müddet sustuktan sonra  tekrar devam etti " peki renklere inanirmisin ? " deyince kaya birden gözlerini devirdi ve sadece kafasini evet anlamında salladi. Cagla fazla fazla merakli bir kizdi ve sorduğu sorularin cevabini kesinlikle alirdi. Bu konuşmanın uzayacagini anladigimdan oturduğum yere yayildiktan sonra konusmalarini dinlemeye devam ettim.
" ailenden bahsetmek istermisin... Biliyorum fazla merakliyim." dedikten sonra tebessüm etti ve kayanin birşey demesini bekledi.
Kaya gözlerini Tuzluga diktikten sonra tuzlukla oynamaya başladı. "Sen sor ben cevaplarim." dedi ama bahsetmek istemedigi heryanindan belliydi. Çağla bu dururmu hemen lafa girdi ve merakli gözlerle sorusunu sordu "Ailen şuan nerede" çağla kayayi çok merak ediyordu. Bu her yerinden belliydi. Kaya hakkında herşeyi öğrenmek bilgi edinmek istiyordu. Kaya agzini oynatinca hepimiz pür dikkat ne diyeceğini bekledik. "Evdeler... Ben 3 kardestim. Bi ikizim vardi ama çift yumurta ikizi yani hic benzemiyorduk." dedi ve derin bir nefes aldiktan sora devam etti "Annem ve en küçük kardesim arabayla kaza yaptıktan sonra vefat ettiler. İkizim ben ve babam kalmistik artik. Birbirimize her konuda yardim ediyorduk ancak birgün ben ve babam mağazaya alışveriş yapmak için girdiğimizde ikizime 'sen disarida bekle sakın bir yere kaybolma' dediğimde kafasini sallamisti ve yan tarafta bulunan banka oturmuştu. Biz 5-10 dakika sonra marketten ciktigimizda kardeşim oturduğu yerde yoktu. Kaybolmuştu. Ben bunlari yasarken daha 1-2 yaslarindaydim ve bunların hic birisini hatirlamiyorum. Babamin bana anlattiklarina gore boyleymis. O gün bu gündür ikizimden haber alinamadi. " lafini kesti ve gözlerini tuzluktan kaldirip caglaya dikti. "Yani ben kardeş sevgisi anne sevgisi görmeden büyüdüm. Bu yüzden de en sevdiğim renk siyah. Bunlari da ilk defa sizinle paylasiyorum. Degerinizi bilin he " dedikten sonra güldü. Onca şeyden sonra bu çocuk Nasi gulebiliyordu. Gülmeyi kesip yüzüne o umursamaz tavirlarindan birini yerleştirdikten sonra gözlerini hic cagladan ayirmadi. Çağla şok olmustu. Gerçekten de çok kotu bir çocukluğu geçmişti. "İkizinin adi neydi " dedigimde bu soruyu agzimdan kacirdigimi farkina vardigimda artik cok geçti. Kaya bana bakti ve  "Kerem" dedi bende ona baktim ve "efendim " dediğimde sıkıntıyla ofladi ve "ikizimin adi Kerem" dedi. Ben daha simdi anlamistim. Neden bana yardim ettiğini hep yaninda olduğunu. O anda ona sarilmak istemiştim ama hiçbirşey yapmayarak önüme döndüm ve az önce duyduklarimi kafamda toparlamaya calistim. Birden biri konuşunca dikkatimi o yöne verdim konuşan caglaydi ve sorusu suydi "Peki sonra noldu" dediğinde bende bunu merak etmiştim ama bir turlu sormaya cesaret edememiştim. Kaya "Daha sonra iste babam başka bir kadinla evlendi ve ondan 3 tane daha kardesim oldu. Kardeşlerimin sadece adlarini biliyorum. Mustafa zeynep ve ateş. Detaya girmicem." dedi ve sustu. Caglanin daha başka neler soracagini merak ediyordum. "Bize kendinden bahsetsene biraz " dedi ve dirseğini masaya dayadiktan sonra çenesini avucunun içine aldi ve herzaman ki gibi merakli gözlerle kayaya bakmayi sürdürdü. kaya "Bana emir verilmesinden hic hoslanmam. Kimseden özür dilemem " bu çocuk çok cooldu be . hangi kiz olsa direk aşık olurdidu. Çağla da yavaş yavaş boyle şeyler hissetmeye baslamisti. Çağla tam lafa baslayacaktiki kaya lafa girdi ve " tamam yeter bu günlük . bu konuları daha sonra biz seninle özel olarak konusuriz " dedi ve göz kirptigi gibi yan taraftan bir peçete alip tisortunun onundeki cebinden kalemi aldi ve peceteye birşeyler yazip caglaya uzatti. İçinde sayilar yaziyordu ve buyuk ihtimalle telefon numarasiydi. Çağla ilk basta numaraya bakti ve daha sonra "senin telefon numarani nabcam ben" dedi ve peceteyi geri kayaya vermek için uzatti kaya caglaya bakti ve "başka sormak istediğin sorular varsa onlari sorarsin. Belki odevin falan varsa yardimina gelirim. " dedi ve tekrardan göz kirpti. Çağla gözlerini büyüttü ve 'sapik' diye mirildandi. Ama masadaki herkes duymuştu. Kaya tebessüm ettikten sonra capkin bakislariyla caglayi kesmeyi devam etti. Birden sirtima biri dokunduğunu hissettiğimde arkami döndüm ve hem aycayi hem de merti gördüm. Sevgililer gibi el ele tutusmuslardi. Ayça " bizde size katilabilirmiyiz? " dediğinde hafifçe gulumsedi. Selin kizgin gözlerle baksada yanindaki merti görünce sakinleşti " Katılın" çağla demişti bunu. Daha kim olduğunu bilmediği kisiye bize katilmasi için izin veriyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin