KAYAYİ MERAK EDENLER İCİN
RESİM KAYA :)
Annem birden ayaklandi ve bize dönerek " Kalkin bakim üzerinizdeki eşyalari ben yikiyorum." dedi. Sanki az önce burada yatan kişi annem değildi. Bende ayaklanarak üzerimi sildim ve anneme dönerek " Anne bu esyalari sen değil makine yikiyor" dedim. Çağlaya baktigimda bana elini uzatmis kaldirmami bekliyordu. Elimi uzattim ve hizla çektim. Birden ayaklandi. Yanimda durdu ve benim bastan assagi bir süzerek " Ne kadar güclenmissin lan boyle daha gecen gün elimde bebeydin " diyerek büyük bir kahkaha atti. Annem ve babamda çağlaya katilarak kahkahanin hakkini vererek güldüler. Yani bu gülmek değil bildiğin anirmakti da neyse. Direğin oraya doğru gittim ve telefonumu elime alarak saate baktigimda küçük bir sok geçirdim. Okul saati gelmiş hatta geçmişti. Annemlere dönerek " Gitme vaktim geldi yoksa geç kalacagim" dedim ve telefonu cebine atarak havluyu yerden aldim ve yuzumu sildim. Koşarak eve girdim ve üzerime düzgün birşeyler giyerek odadan ciktim. Birden kapinin önünde caglayi görünce tokezleyerek geriledim. Çağla kollarini çaprazlama baglamis bana bakiyordu. Bu bakisi biliyordum. Benle gelmek istiyordu hatta istemiyordu gelecekti . çağlaya bakarak " Bu tipinle ben senle bakkala gitmem" dedim ve kahkaha atma sirasi kendinde olduğunu düşündüm ve bir kahkaha patlattim. Cagla daha lafimin tamamini dinlemeden hemen gözümun önünden kayip gitti. Giyinmeye gitmiş olmaliydi. Birde şimdi bununla ugrasacaktim iste dediğim gibi tam bir Ariza. Bagirarak " son 5 dakikanın daha fazla bekleyemem " dediğim anda birden kapinin acilma sesinden sonra çağla o muazzam güzelliğiyle kapinin önünde belirli verdi. "Ben hazirim" siritti ve benden önce merdivenlere koşarak gitti. Hizllica bende arkasından gittim ve merdivenlerden inerek kapiya yöneldim. Annemler ortalikta yoktu.
Çağla çoktan kapiya cikmis beni bekliyordu bende hemen koşarak yanina gittim ve burada beklemesi için işaret yaptim. Garajdan arabayi cikararak kapinin önüne getirdim. Çağla öne oturdu ve arabayi hizlica okula doğru sürdüm. 5 dakika sonra okulun kapisinda olmuştuk. Ben ve çağla arabadan inince bütün dikkatler üzerimize çekilmişti. Çağla da firsattan istifade ederek koluma girdi. Kulagima yaklaşarak " Okulu sevdim. Konuşacak pek zamanimiz olmadi ama beni arkadaslarinla tanistir."
Dedi ve kulagimdan uzaklaşarak gülmeye devam etti. Okulun kapisina geldiğimde selin beni bekliyormuş ca sina önüme atladi ve Gunaydin diyerek bagirdi. Birden yüzünde tomurcuklar açarken caglayi gorunce hemen karalar bagladi. Caglaya elini uzatti ve " İsmim selin. Sen kimsin " direk lafa girmişti. Çağla kolumdan cikti ve oda elini uzatarak " İsmim cagla. keremin sevgilisiyim" dedi ve siritti. Bu cevabi bende beklemiyordum. Ama selinin ne cevap vereceğini merak ettigimden araya girmemistim. Selin birden elini çekti ve " Öylemi cok memnun oldum" dedi. Uzulmuse benziyordu. Çağla da bunu anlamis olmaliydi ki sakayi daha fazla uzatmadan doğruyu soyledi " saka yaptim ben keremin kuzeniyim" dedi ve tebessüm etti. Birden selin de çok sevindi ve "memnun oldum gel sana okulu gezdireyim" dedi. Birden caglanin koluna girdi ve kendine çekti caglayi. Çağla da lafa girerek "Saol canim ya bu öküze kalsa bitek lavabonun yerini gösterirdi. " dedi ve güldüler. Ben bu kizlari anlamiyom ya ciddiyim. Biz erkeklermi degisigiz yoksa bu kizlarmi değişik anlamadim ya. Ben bunlari düşünürken selin de bana bakti ve " Bi öküzden ne beklenir ki " diyerek cikisti. İkisi önde ilerlerken bende arkalarından gidiyordum. Birden sağ tarafta kayayi görünce kizlara durun isareti yaparak kayayi yanimiza cagirdim. Bu arada kaya caglayi cagla da kayayi suzuyordu. Birden göz göze geldiler. Kaya farkında olmadan üzerime üzerime yürüyordu. Sonunda bana carpti ve durdu. Daha sonra dikkatini bana vererek. Kulagima fisildadi " Bu güzellik kim lan " dedi ve yine gözünü caglaya çevirdi. Birden agirligimi ortaya koyarak " hoop orda dur çek lan gözlerini kuzenimin üzerinden " dedim ve suratima bir gülücük yerleştirdim. Kaya saskin gözlerle bana bakarak " Kuzeninmi lan. Ayarlarsin artik " dedi ve göz kirpti. Bu çocuğu seviyorum ya diye içimden geçirdikten sonra caglanin sesiyle irkildim " Burada dikilecekmiyiz " kaya birden lafa girdi " İsterseniz ben size gezdirebilirim buralari avcumun içi gibi iyi bilirim" dedi ve kendini beğenmiş tavirlarindan birini yapti. Çağla bu numaralari yiyecek bir kiz değildi ama bakislarindan belliydi o da kaya dan hoslanmisti. Çağla "İstemez . keremden bir tane daha cekemem" dedi ve seline yürü işareti yaparak yoluna devam etti. Kaya birden gulumsedi ve " hoşuma gitti lan bu kiz " dedi. Gel gidelim sunlarin peşlerinden diyerek omuzuma vurdu ve hizli adimlarla arkalarından takipe basladi. Hayret Kaya YILMAZ bir kizin peşinden koşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
Teen FictionSelin yine o çocuğun yani anılın yanindaydi. Kaç kere demiştim onun yaninda durma die. Burnmndan soluyordum. Birden kendimi tutamadim ve koşarak yanlarina gitim. Selini kolundan tutuğum gibi Anılın yanindan uzaklaşırken arkami döndüm " Seninle de gö...