2.BÖLÜM

82 8 0
                                    

Babam bana bakıp "seni buraya yakın olan bir okula yazdırdım. Okumani istiyorum." Dedi ve gülümsedi. Babama bakıp " olur " dedim. Daha sonra odama çıkıp kütüphaneye girdim. Ellerimi kitapların arasında dolandirdim.uzun zaman sora kütüphaneden çıkıp duş aldım ve gece olduğunu anladım. Perdeyi açıp dışarıya baktim. Daha sonra cami acarak iceriye havanın girmesine izin verdim. Arkami döndüm ve birden kendimi yatağa bıraktım. Kafami yastığa koyar koymaz bugün yaşadıklarımı, hayatimda değişenleri kafamda toparlamaya çalışırken uyuya kaldım.
Sabah kalktığımda güneşin ışıkları yüzüme vuruyordu. Hemen yatağın diğer ucuna kaçarak telefonu elime aldım ve saate baktım. Her zamankinden erken kalkmıştım. Saat 7:30 u gösteriyordu. Yatağımdan doğruldum ve hemen camın onune geçip gözlerimi ovusturdum. Daha sonra lavaboya gidip elimi yüzümü yikadim ve üzerimdeki eşyayı çıkarıp yerine spor eşyalarımi giydim. Odadan çıktığımda aşağıya inmek için merdivenlere doğru ilerledim. Aşağıya bakarak giderken babamın eliyle bana gel işareti yaptığını gordum. Koşarak babamın yanına gittim. Babam evin kapısını açarak dışarıya çıktı. Bende arkasından dışarıya çıktım ve olduğum yerde durdum. Dışarıdaki havayı içime kadar çektim ve daha sonra yoluma devam ettim. Babam havuza doğru ilerliyordu. Havuza varmadan sağ dönen yoldan devam etti. Bende babamın yaptığı gibi sağ yoldan devam ettim. Büyükçe bir salona benzer şey vardı. Büyük harflerle SPOR SALONU yazıyordu. Hemen babam iceriye girdi ve benim de gelmem için bana işaret etti. Hızımı arttırarak babamın yanına gittim ve kapıdan içeriye girdim. Oldukça ferahti ve çok serindi. Tam istediğim gibiydi. Hemen ağırlık kaldırma şeylerinin yanına gittim. 10 kilo olanlardan bir tanesini aldım ve tek elimle kaldirmaya basladim. Kaldirdikca daha da agirlasiyordu sanki. Kolumdaki damarlar iyice belli olmuştu ve elim yorulmuştu. Kaç kere kaldırıldığımı saymamistim ama oldukça zorlanmıştım. Daha sonra başka bir dambel alip diğer elime alıp aynı şeyi yaptım. Babama baktığımda koşu bandında koşuyordu. Yanında bulunan koşu bandina giderek bindim ve kendi kosacagim ayarda ayrladim. Babama dönerek " beni hangi okula yazdırdım" dedim. Hiç boyle bir soru beklemiyormus gibi bakti ve " Az ilerde olan üniversiteye yazdırdım. Adını tam hatırlayamıyorum ama yarın başlayacakmış. " Dedi ve koşu bandını durdurup yanında dutan havluyu aldı ve yüzünü sildi. Oldukça yorulmuştu. Arkad bulunan tabureyi kendine çekip oturdu ve soluklandi. Bende aynısını yaptım ve yanına oturdum. Daha sonra etrafı incelemeye başladım. Babam nasıl oldu da bu kadar zengin olabilmisti. Bu konuda konuşmak istemediğini anneme söylerken duymuştum ama merak ediyordum. Daha sonra konuyu kapadım ve ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Dışarıya çıktım ve etrafta biraz dolaştım. Dün havuzun kenarında gordugum yere giderek oturdum. Parçalarımı sivayip ayaklarımı suya soktum ve öylece durdum. İçimden bir his havuza girmemi soyluyordu ama girmek istemiyordum. Daha sonra inadından vazgeçip iceriye girdim ve altima sortumu giydim. Üzerime de sıfır kollu bir şey giyip havuza yöneldim. Evden çıkar çıkmaz hemen havuzun kenarına gelip üzerimdeki sıfır kolluyu çıkararak havuza balıklama daldim. Havuzun suyu çok güzeldi ilk başta çok soğuk geliyordu ama sonra insan alışıyordu. Kafami suyun altına daldırdım ve karşıya kadar suyun altında yuzdum. Daha sonra kollarını havuzun kenarına koyup nefes aldım.
Bir saat yüzdükten sonra havuzdan çıktım ve havanın kararmakta olduğunu gordum. Eve girip sıcak bir duş aldıktan sonra kütüphaneye gittim ve rastgele bir kitap seçip okudum. Hoşuma gitmişti kitabın adina baktığımda Ateş ve Su yazıyordu. Kitabı bitirdikten sonra tekrardan aynı yerine koydum ve bilgisayara oturdum. Buraya yakın olan üniversitelere baktim ve gideceğim okulu buldum. Biraz araştırma yaptıktan sonra uykumun geldini fark ettim ve yatağa yattım yarın yeni bir okul olcakti.

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin