voorzichtig doe ik mijn ogen open. ik kijk even om me heen en..... oh my god!? waarom lig ik naast Charlie in bed!? oh ja... wacht eens, omdat Ronald bleef slapen moest Charlie ook blijven. oh nee volgens hebben we gedronken anders zou ik nooit bewust naast een jongen gaan slapen. beduusd stap ik uit bed en loop wat verward rond. k begin weer te trillen, ik krijg het benauwd, mijn handen worden weer klam, en ik krijg het snik heet. 'wat sta je te ijsberen?' ik sta geschrokken stil als ik zie dat Ronald mijn kamer in komt lopen. wat moet hij nou hier? ik vind het een griezel! hee wacht eens.... vanaf nu noem ik hem Mr. creap. van binnen moet ik lachen, maar als ik weer naar hem kijk verdwijnt dat meteen. 'w..wat doe...j..je in ..m..mijn k..k..kamer?' vraag ik stotterend. hij komt langzaam naar me toe lopen en zet een sluwe grijns op. k word er nog nerveuzer van. 'waarom zo nerveus? dat is toch nergens voor nodig?' voorzichtig en sluw pakt hij mijn hand vast en legt zijn hand op mijn wang. 'nerveus zijn is toch nergens voor nodig voor zo'n knappe slanke meid als jij' zegt ie hijgend. ik knijp mijn ogen dicht, zijn adem stinkt naar wodka en rum. ik probeer mijn hand los te trekken maar hij pakt hem stevig beet. 'wat doe je!?' vraag ik bang. hij grijnst weer naar me. dan komt zijn gezicht steeds dichter bij de mijne. ik wil hem wegduwen maar hij is te sterk. 'pap!?' ik kijk bang naar Charlie die geschrokken overeind gaat zitten. 'Charlie, laat ons even alleen wil je?' ik zie hem wankelen terwijl hij mijn billen vast houd. 'hé! laat dat!' Charlie springt op trekt hem weg en gooit hem volop tegen de muur aan. mijn ademhaling gaat nog sneller, ik tril meer en krijg het nu heel koud. Charlie kijkt bang naar me en steekt zijn hand uit. 'gaat het wel?' trillend schud ik mijn hoofd en doe een stap achteruit. iets in mijn hoofd zegt dat ik voorlopig weg moet blijven bij jongens. Charlie kijkt me moeilijk aan en loopt dan naar me toe. meteen deins ik achteruit waardoor ik struikel en neerval. 'Shay? wat is er? waarom ben je bang voor me!?' ik slik en merk dat ik begin te hijgen. het word me allemaal te zwaar in mijn hoofd. alles begint te draaien en mijn handen beginnen te tintelen. Charlie merkt dat ik elk moment neer kan gaan, dus bukt hij meteen en duwt me tegen zich aan. dit gevoel.... het is een fijn gevoel, het voelt vertrouwd. en dat.... heb ik jaren niet gevoeld. herinneringen komen weer naar boven waardoor k breek. de tranen stromen langs mijn wangen. ik pak Charlie stevig beet en huil alles eruit. zo hebben we nog een tijdje gezeten tot ik langzaam bij kwam. toen ik weer rustig was en mijn ademhaling weer normaal was merkte ik hoe uitgeput ik was. ik liet mijn hoofd rusten op Charlie zijn schouder en viel in een diepe slaap.
mijn hoofd voelde licht en mijn gedachtes waren weg. alsof er niks was gebeurd deed ik mijn ogen open en keek om me heen. ik zie dat ik gewoon in mijn kamer lig te slapen. ik ga overeind zitten en pak wat water uit het flesje naast mijn bed. naast mijn bed ligt ook mijn telefoon, ik kijk even of ik nog berichten heb. en die heb ik inderdaad. van Lotte, Boyd en.... een onbekend nummer?
ik open het onbekende nummer als eerst
hee, als je dit leest gaat het vast al beter met je! ik moet helaas weg, ik heb mijn vader perongeluk bewusteloos geslagen :0 nu ben ik onderweg naar het ziekenhuis, je moeder is ook mee. ik zei nog dat ze bij jou moest blijven maar dat wilde ze niet. je had dus gelijk dat ze niet goed voor je zorgt. ik had graag willen blijven maar ik moest mee het is tenslotte mijn schuld dat ie bewusteloos is. maar ik heb wat eten voor je klaargemaakt en een film klaargezet zodat je lekker lui je gang kan gaan. ik kom snel weer langs om te kijken hoe het gaat.
X -Charlie
ik moet er een beetje van blozen. hij is knap en lief! ik ga door naar het bericht van Lotte
heyy mop! hoe is het gegaan met je lover? ik wil alles weten + details natuurlijk... kun je anders even langskomen? Boyd is er ook <3 haha je andere loveeeerrrr hahaha laat me maar snel weten of je komt bye bye xxx
moet ik haar gaan vertellen wat Ronald heeft gedaan? en moet ik het wel met Boyd erbij vertellen? Boyd is een goede vriend. eerlijk.... wilde ik al een tijdje meer dan vrienden met hem zijn. maar steeds als het close word of als we alleen zijn klap ik dicht. ik ga stotteren en gek kijken, en zeg de domste dingen. en nu is Charlie er..... de sexy boy waar ik mee heb geslapen, maar gewoon slapen niks meer natuurlijk. maar goed, Boyd is wel te vertrouwen. over Boyd gesproken ik had ook een berichtje van hem. en dus open ik hem.
lieve Shay, ik heb gehoord dat je me leuk vind. ik vind jou ook leuk, maar ik ben niet klaar voor een relatie dus sorry ik wil het gewoon bij vrienden houden. misschien als je geduld hebt ben ik er op een dag klaar voor. het spijt me
liefs Boyd
neeeeee! wat een kut dag is dit! ik voel me echt gekwetst door Boyd, nu heb ik al helemaal geen zin meer om naar ze toe te gaan. ik voel me echt kut. ik kijk nog even op instagram en snapchat en ga dan naar beneden. daar heb ik gegeten wat Charlie had klaargemaakt en ben daarna gelijk aan de film the odd life of Timothy green begonnen.
Willen jullie vertellen wat jullie ervan vinden? en tips zijn altijd welkom! en ook ideetjes zijn altijd leuk! en wil je een rol erin? vraag het aan me, ik zal kijken wat ik ervan kan maken!
loves Chrissy!!
JE LEEST
too hot too handle
RomanceShay is 15 jaar en woont met gescheiden ouders aan de rand van Amsterdam bij haar moeder. als haar moeder een nieuwe liefde heeft veranderd er een hoop. de nieuwe vriend van haar moeder heeft een zoon, Charlie. die is heel erg knap. er gebeuren rare...