too hot too handle || nineteen

3.5K 148 12
                                    

het is nu 9 uur savonds. we zitten in de tuin bij het kampvuur nadat we hebben gegeten. ik zit met Dimitri op de grond. hij  houd me de hele tijd stevig vast en geeft me kleine kusjes in mijn nek. wat een schatje is het toch. Apollo zie ik soms geïrriteerd naar ons kijken, Charlie trouwens ook. Dimitri en ik hebben allebei een grote fout gemaakt. ik had nooit naar David moeten luisteren, ik ken hem amper hoe weet ik dan of ik hem kan vertrouwen. nou het blijkt dus dat dat niet kan. en nu heb ik 2 problemen. ik zit met die wond, en ik ben drugsverslaafd. ja, je hoort het goed. door die ene 4 keer kan ik al gelijk niet meer stoppen. Dimitri weet ervan, hij gaat me helpen te stoppen. maar voor de rest moet ik het geheim houden. en als je met hun allemaal in één huis woont is dat verdomd lastig. het is akelig stil rond het kampvuur. sinds gister nacht is onze band echt verslapt zeg maar. ik voel me schuldig. dit moet ik recht zetten. 'het spijt me jongens....' begin ik. iedereen kijkt me stil en een beetje ongeïnteresseerd aan. 'wat spijt je' vraagt Max. 'ik ga gewoon de hele verkeerde kant op. ik weet niet wat het is, maar... sinds....sinds mijn moeder, ik denk niet helder meer' 'nee dat hebben we door' mompelt Damian. 'wat bedoel je daar nou mee?' snauwt Dimitri terug. 'Dimitri, nee. Damian heeft gelijk. het spijt me echt heel erg. vanaf nu ga ik alleen maar met jullie om, jullie zijn de enige die ik echt kan vertrouwen' ik houd Dimitri steviger vast. 'ik vertrouw jullie' het is even stil. iedereen kijkt elkaar even aan. 'wij vertrouwen jou ook Shay...' begint Charlie dan. '...en daarom gaan we je erboven op helpen. toch jongens?' 'ik laat mijn kleine zusje toch niet zakken?' zegt Nadia enthousiast. 'nee, en ik laat mijn zus ook niet zakken' zegt Robyn er achteraan. 'bedankt jongens' zeg ik zo dankbaar mogelijk. ik sta op en loop naar Charlie toe. 'kom' fluister ik in zijn oor. Charlie twijfelt geen seconde staat op en loopt met me mee. 'wat ga je doen Shay? ' vraagt Dimitri nieuwsgierig. 'naar bed. ik kan wel wat slaap gebruiken' 'heb je daar Charlie bij nodig?' 'ik ben hem nog een gezellig avondje verschuldigd' Dimitri kijkt niet bepaald vrolijk. ik snap wel dat hij het niet zo leuk vind. maar zo weet ik wel of ik hem kan vertrouwen. en ik moet mijn vrienden ook aandacht geven. en Charlie is mijn beste vriend. ik houd van hem, op de vrienden manier......tenminste. ....dat denk ik. stop! focus Shay! je houd van Dimitri. toch? of.... of ben ik alleen met hem omdat ik niet alleen wil zijn en hem wel knap vind? oh Shay waar zit je met je hoofd!? ik stap naar Dimitri en geef hem een kus op zijn mond. als ik hem loslaat staar ik verbijsterd. wow, geen vonk. ach, het is vast omdat ik moe ben. het zal wel. 'kom Charlie' ik loop naar binnen richting de trap. 'hé dude, ik jat je meisje niet. dat weet je' Dimitri lacht begrijpelijk. maar Charlie vond het niet leuk om te zeggen. hij wil zijn meisje wel afpakken. 'Charlie schiet op!' schreeuw ik halverwege de trap. 'ik kom schatje!' roept Charlie heel overdreven. 'oh shut up!' lach ik. die Charlie toch, hij weet altijd iets leuks te zeggen. ook al vond Dimitri het vast niet zo leuk, mij kreeg hij aan het lachen. ik doe de deur van mijn kamer open en laat Charlie binnen. als ik de deur achter me dicht doe springt Charlie op mijn bed en gaat op zijn zij liggen. hij haalt zijn wenkbrauwen op. 'hahahaha!! sorry Charlie maar als je je zo wilt gedragen moet je echt naar de strip club!' 'wat? vind je me nu niet aantrekkelijk ofzo?' ik grinnik en ga naast hem zitten. 'je bent waanzinnig aantrekkelijk!' zeg ik sarcastisch. 'nou, lekker overtuigend?' grinnikend sta ik op en loop naar mijn kast. 'wat ga je doen?' 'ik ga mijn pyjama aandoen' 'en dat doe je in je kast?' 'uuhm ja' hij vind het vast raar dat ik nu ineens niet meer in zijn bijzijn me omkleed. dat deed ik eerst wel. maar nu kan het niet meer, niet met die wond. 'kom op zeg, ik heb je allang zonder kleding gezien' ik zucht vermoeid en trek me niks aan van wat ie zegt. 'ik kom je persoonlijk halen hoor!' ik schrik op en pak snel mijn T-shirt om aan te doen. 'BOE!' maar het is al te laat en hij laat me heel erg schrikken! ik struikel achterover de hoek in van mijn jurkjes. een hele lawine van jurkjes valt omlaag boven op me. ik wil het eigenlijk uitschreeuwen van de pijn. ik houd me sterk aan haal diep adem. 'oh! Shay gaat het wel?' ik hoor Charlie in een deuk ligt. ik wil ook wel lachen, want ja, het was grappig. maar lachen doet nu echt heel veel pijn. Charlie grijpt naar mijn hand en trekt me onder de jurkjes vandaan. oke, dat was het dan. als ik onder de stapel jurkjes vandaan ben gekomen deinst Charlie van schrik achteruit. 'oh Shay, wat heb je toch gedaan!?' 'er was een klein ongelukje, met een raam. een glasscherf baande zich een weg naar mijn zij en toen...nouja de rest kan je zelf wel invullen' 'en dat zeg je niet?' 'ik mocht het niet zeggen van Jim en de rest. maar maak je alsjeblieft geen zorgen. ik red me wel' hij kijkt me ongelovig aan. hij weet dat het slecht gaat. maar hij laat het erbij omdat ik al genoeg aan me hoofd heb. hij loopt mijn kast uit zodat ik rustig mjjn pyjama aan kan doen. ik loop mijn kast uit en zie Charlie met een bak popcorn op mijn bed zitten. 'heb je een leuke film uitgezocht?' ik plof neer naast hem en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.  hij legt zijn arm me heen en zet de film aan. 'ik hoop dat je van The Hobbit houd' ik glimlach en kijk hem aan. 'het maakt me niet uit welke film we kijken. het gaat er bij mij om dat ik bij jou ben'

okee mensen! dit is een erg kort hoofdstuk! het spijt me maar ik weet het allemaal even niet meer :o ik weet niet hoe ik verder moet! ik loop compleet vast! dit is dan ook een k*t hoofdstuk, al zeg ik het zelf. maar hiermee laat ik jullie weten dat ik hulp nodig heb! geef me alsjeblieft tips en ideeën anders kan ik niet verder! het lot licht in jullie handen! hahaha nee dat is overdreven maar help me alsjeblieft als je wilt dat ik doorga en dat het boek weer leuk word. vanaf nu is het ons boek! van ons allemaal!

vote&comment

loves Chrissy Xx

too hot too handleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu