to hot to handle || three

5.8K 215 11
                                    

het is inmiddels 5 uur savonds. ik heb tegen Lotte gezegd dat ik even een tijd voor mezelf nodig heb door privé omstandigheden. ze was gelijk helemaal in paniek, ze wilde natuurlijk weten waarom ik tijd voor mezelf nodig had. ik schrik op als ik de deurbel hoor. wie is dat nou dan. aangezien ik nu doodsbang ben voor oudere mannen.... pak ik een beeld van de kast en loop naar de deur. voorzichtig en langzaam pak ik de deurklink vast en doe de deur open. als ik zie wie er staat doe ik beschamend het beeld achter mijn rug. 'ik zei toch dat ik langs zou komen?' het is Charlie die een speelse lach op zet. ik bloos vaan schaamte om mijn domme actie met het beeld. ik had ook kunnen weten dat het Charlie zou zijn. zwijgend gebaar ik dat ie verder moet komen en doe de deur dan achter hem dicht. trillend loop ik erachteraan. 'hoe is het nu?' vraagt ie terwijl hij zonder te vragen een fles fanta naranga pakt. ik heb liever niet dat hij dat pakt, we hebben maar weinig van dat spul in huis en ze verkopen het niet in Nederland, mijn pa stuurt het op omdat ik het zo lekker vind. maar ik laat hem zijn gang gaan, straks krijgt ie een woedeaanval ofzo weet ik veel ik ken die gozer amper. 'Shay? ik vroeg je wat....' ik schrik op uit mijn gedachtes en kijk hem vragend aan. dan moet ie lachen. 'je bent nog in de war zie ik' zegt ie zuchtend. hij loopt naar me toe en geeft me een glas fanta naranga. ik drink het langzaam op. 'ga je niet praten ofzo?' hij kijkt me nog steeds met een speelse lach aan. ik wil wat zeggen maar er komt niks uit. alleen maar gestotter en gestamel dat nergens op slaat. als ik voel dat ik rood word draai ik me beschamend om en loop naar de tuin. 'wat is er toch Shay? je doet echt raar!' een diepe zucht verlaat mijn mond. ik wil echt wat zeggen, maar straks ga ik weer stamelen. ik zet het glas drinken neer, loop naar Charlie en omhels hem. dat is het enige wat ik kan doen in dit geval. ik merk dat hij er niks van snapt, maar al snel omhelst hij mij ook. oke, ik ga gewoon praten! het is toch niet moeilijk? mond open doen en wat woorden zeggen thats all. simple as what!? 'i..i...ik...k...ik..ik..ben....g..g..gewoon...niet..m..mezelf..de..de..laatste tijd' zeg ik zacht stotterend, het verbaast me maar hij verstaat het wel. 'ik snap je, maar geen zorgen ik ben er nu. en tja.... met mij in de buurt word het altijd leuk!' zegt ie lachend. ik moet er ook wel om lachen. 'ik heb een vraagje... vanavond ga ik met aan paar vrienden van me naar de disco in midden amsterdam, ik wil graag dat je meegaat' er ging een enorme rilling door mijn lichaam heen. om te voorkomen dat hij dat merkte liet ik hem in een klap los. hij keek me vragend aan. 'nou... uuhm, tja... ik ken jou vrienden niet, ik ken jou amper' hij lachte even. 'dan is dit het moment dat je mij beter leert kennen toch?' hij heeft wel een punt. maar dan gaan ze drinken en roken denk ik. daar ben ik niet zo van. al helemaal niet na die dronken Ronald, straks is er daar ook zo'n dronke gozer die me wat aan wilt doen. ik moet er niet aan denken! 'ik wil wel.... maar, uuhm... straks gebeurt er zoiets als vanochtend. ik ben bang weet je' dat laatste zeg ik zachtjes. hij kijkt me begrijpelijk aan. 'ik let op je! ik lette zelfs op je toen ik sliep, dus dan ben ik aan je vastgeplakt als ik wakker ben' ik moet er een beetje om lachen. ik voel me er wel beter door. ach, het is al een hele tijd geleden dat ik uit ben geweest, ik moet het gewoon doen. 'oke, goed! ik ga mee!' zeg ik vastbesloten. Charlie krijgt meteen een glimlach op zijn gezicht. 'oke, cool! maar.... we moeten er 8 uur zijn... ik weet niet hoelang je over je haar en al die shit doet?' ik kijk geschrokken op naar de tijd. half 6. ik lach even naar Charlie en ren dan naar boven. ik hoor hem nog achter me lachen. ik gooi de deur van mijn kamer open en duik mijn kast in. het is een disco, dus cool, vrolijk, en sexy. moet lukken toch? ik graai wat tussen verschillende stapels en haakjes. tot ik de perfecte outfit vind! ik heb een donkerblauwe short met scheuren erin, en achter de scheuren een doorzichtig bloem patronig stofje. ik heb een simpel wit topje tot iets boven mijn navel en daarboven een zwart leren jack met spikes op de schouders en aan de onderkant. als schoenen heb ik pikzwarte jordans aan. verder heb ik wat leren armdanden om, en een bandana boven mijn warrige gekrulde haren. met make up doe ik simpel. gewoon wat mascara en oogpotlood en een beetje rouge, en als kers op de taart red lips. dit moet het wel zijn. ik kijk op naar de klok die op kwart voor 8 staat. dat ging beter dan verwacht. met een glimlach op mijn gezicht ren ik naar beneden de trap af. maar met mijn sukkelige kop, ben ik vergeten mijn veters te strikken van mijn jordans, en als gevolg haal ik de onderste tree niet normaal. net bij de 3 na laatste tree struikel ik over mijn veters en vlieg naar voren. Charlie springt geschrokken op van de bank, als hij me ziet lichen plat op mijn buik en armen en benen weid ligt ie meteen in een deuk. ik kijk hem chagrijnig aan, als hij dat ziet is hij stil en komt me overeind helpen. 'gaat het wel?' ik zie aan hem dat hij moeite heeft met zijn lach inhouden. ik kijk hem knorrig aan. 'ja prima' zucht ik terwijl ik mijn kleding weer recht trek. 'een kleine tip Shay.... veters strikken als je de trap afkomt' ik geef hem een treiterige stomp op zijn schouder om mijn schaamte te bedekken. 'ready to go my lady?' zegt ie met een bekakte stem terwijl hij zijn arm buigt om mijn arm vast te houden. ik haak mijn arm om die van hem en knik. samen lopen we naar buiten waar zijn- OH EM GIE..... hij heeft daar gewoon een f*cking Ducati staan! 'm..m..moet... ik, ik? op d...d..dat ding!?' hij moet lachen om mijn droge reactie. 'stoer toch?' ik blijf met een open mond naar de motor staren. 'ik ben blijkbaar niet de enige met geld...' mompel ik tegen mezelf. 'zei je wat?' shit, hoorde hij dat? 'uuhm, nee. zei jij wat?' zeg ik verdacht terug. hij lacht weer en gaat dan op de motor zitten. ik voel dat ik het warm krijg terwijl ik naar de motor toe loop. 'hier, doe deze op' hij pakt een witte helm en geeft hem aan me. ik blijf er even naar staren. 'of verpest het je haar dan?' ik moet erom lachen, hij zei het op een overdreven meiden stem! 'oke, dat jij een diva bent. betekent niet dat ik er ook één ben' zeg ik sluw. 'BUUURRRRNNNN' zegt ie lachend. ik zet de helm op en stap achterop de Ducati. 

too hot too handleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu