too hot too handle || twenty

4.3K 160 27
                                    

●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●
even ter informatie. dit is een heel lang hoofdstuk omdat bet hoofdstuk 20!!!!!!! is. dus als je haast hebt, je een toneelstuk hebt, of net naar de wc moet..... begin dan niet aan dit hoofdstuk. als je alle tijd hebt. wens ik je een fijne leesperiode en veel plezier in je imagination!!! Xx Chrissy
●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●♥●

een irritant geluid dringt door mijn oor. zuchtend ga ik overeind zitten en sla geïrriteerd de wekker uit. ik kijk even om me heen en rek me uit. dan zie ik een slaperige blonde jongen naast me voor pampus liggen. ohja, die sukkel was te lui om naar zijn eigen bed te gaan. naja, ik had het tenminste niet koud. 'Charlie, Charlie word wakker. het is weer tijd voor school' vermoeid strompel ik het bed uit en kijk ik in mijn kast. ik pak een lange lichte spijkerbroek, met een wat langer weid roze hempje. ik pak mijn bruine leren sandaaltjes met gekleurde veertjes, en wat armbanden met een ketting. dan loop ik mijn kast weer uit. een diepe zucht verlaat mijn mond als ik Charlie nog steeds zie liggen pitten. één voordeel, hij heeft zich omgedraaid. dus is ie wakker geweest. ik ga naast zijn bed staan. dit word wat. ik pak hem bij zijn zij, en rol hem hard naar me toe waardoor ie van bed af valt. 'haha, had je maar wakker moeten worden' zijn slaperige ogen schrikken open. dan staat ie al kreunend op. hij kijkt verward naar het bed, dan weer naar de grond, en weer naar het bed, en weer naar de grond. 'slaap jij wild ofzo? je hebt me uit bed geduwd tijdens je slaap' zucht ie. 'uuhm, nee. het waren de elfjes. nou goed' grinnik ik. 'schiet op, het is weer school he. die ene dag studiedag van gister heeft me wel uitgeput zeg' 'ja, vertel mij wat' hij sloft naar de deur en doet hem open, dan staat Dimitri net op het punt aan te kloppen. hij kijkt met gefronste wenkbrauwen naar Charlie die in alleen zijn boxer staat te gapen. 'Charlie?' vraagt hij stom verbaasd. 'jap, dat is mijn naam' hij duwt Dimitri ongeïntresseerd aan de kant en sloft weer verder naar zijn kamer. Dimitri loopt met stevige passen naar me toe. 'wat moest dat voorstellen?' vraagt ie met een moeilijke blik. 'dat vraag ik me ook af! die Charlie stelde niet veel voor he' lach ik. 'nee niet dat, wat doet Charlie hier half slapend in zijn boxer!?' 'ooh dat, ja, hij was gister te lui om naar zijn bed te gaan. het grappige is-' 'niks grappig. Shay, je slaapt met een ander' ik kijk naar Dimitri die niet vrolijk terug kijkt. wat krijgen we nu weer. 'wat is er Dimitri? denk je dat wij, d-dat we... uuhm.... je weet wel...' ik kan het niet eens zeggen, ik weet niet maar om het alleen al te zeggen vind ik smerig. 'seks hebben gehad!? bedoel je dat? nee dat dacht ik niet. dat zou Charlie nooit doen' ik kijk hem raar aan. 'Charlie? en ik dan? denk je dat ik het wel zou doen dan?' vraag ik beledigd. 'nou, aangezien je iemand anders zoende terwijl je met Apollo had, zou het me niks verbazen' ik zucht ongelovig. 'ongelooflijk Dimitri. ik was verdomme dronken!! denk je serieus dat terwijl ik met jou heb, ik met je beste vriend naar bed ga, en hét ga doen, onder hetzelfde dak?' ik zie hem even denken. dat is al erg, dat ie moet denken. hij vertrouwd me niet. 'fijn, dat is al duidelijk. je vertrouwd me niet. nou, Dimitri. veel plezier met je grote fantasie, ik ben klaar met deze relatie' 'wacht! klaar? maak je het nou uit?' 'ja, kom op zeg. vertrouwen in elkaar hebben is één van de belangrijkste dingen in een relatie. en aangezien je dacht dat ik met jou beste vriend s-s-' 'seks' vult ie me aan. 'ja dat, zou hebben. dan is het vrij duidelijk dat ik je niet kan vertrouwen' 'vind je het gek? het is moeilijk te weten dat je al eerder iemand bedrogen hebt, en dan nog vertrouwen ook' 'houd nou op over Liam! voor de zoveelste keer, ik was hartstikke dronken! en ik was boos op Apollo. betrek dat er nou niet bij!' het is even stil. we hijgen allebei van het schreeuwen. 'nou Dimitri jij je zin. als je het toch zo moeilijk vind mij te vertrouwen, zal ik je ervan verlossen. daag Dimitri!' ik pak mijn schooltas op en loop langs Dimitri alsof hij er niet staat. ik ren de trap af naar beneden waar iedereen heel stil me aan zit te staren. 'hee' zegt mijn vader ongemakkelijk. 'lekker geslapen?' probeerd Max nog. 'ach houd toch op' snauw ik terwijl ik een appel pak en naar buiten ren.

too hot too handleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu