too hot too handle || twentytwo

3.5K 153 20
                                    

het is nu avond. de schooldag was een ramp. niemand zei wat tegen me. nouja, alleen maar nare en vieze dingen. mijn reputatie (van maarliefst 2 dagen) is ten einde. al zuchtend en steunend plof ik naats Damian neer op de bank. de rest ligt al in bed. 'wat kijk je?' vraag ik terwijl ik popcorn bij hem weg graai. 'Red Dawn' mompelt ie met zijn mond vol popcorn. ik kijk niks wetend naar de film. 'wow! is dat Josh Hutcherson?' hij knikt ongeïntresseerd. 'nou, dan is dit het beste moment van de dag!' ik ga er even lekker voor zitten en staar als een bezetene naar de film(of terwijl Josh Hutcherson). minuten gaan voorbij, het is een erg gave film. tot ik me rot schrik, als er iemand, een belangrijk iemand, word neergeschoten. van schrik deins ik op, en grijp naar Damians hand. na een paar seconden heb ik pas door wat ik doe. we kijken alletwee met grote ogen naar onze handen. 's-sorry' zeg ik beschamend en trek mijn hand meteen terug. hij grinnikt. wat ik niet snap. er is net dus echt zo iets genants gebeurd he! 'Shay, kom hier' hij gaat gedraaid naar me toe zitten en zet de film op pauze. zijn hand rijkt uit naar de mijne. zachtjes en langzaam hebben we elkaar nu vast. 'Shay, ik vind het echt ontzettend vervelend wat je nu allemaal meemaakt. in een paar weken, is je hele leven overhoop gegooid.....' begint ie. ik word er niet bepaald vrolijk van eigenlijk. ik ging er juist bij zitten zodat ik dat allemaal kon vergeten. en nu begint hij erover...  '..... het is dan misschien niet leuk om erover te praten. dat snap ik. maar ik voel me er zo rot over, het lijkt alsof ik me er helemaal geen zorgen over maak. alsof ik er geen deel van uit maak. maar dat wil ik wel, het maakt me niks uit als ik jou zorgen moet dragen. als jij je maar prettig en veilig voelt' een verlegen glimlach komt tevoorschijn. wauw, die woorden, die waren zo lief! ik word er helemaal stil van, ik vind het zelfs moeilijk hem aan te kijken. het is gewoon, zijn mooie gladde haren, en die knal bruine ogen, met het gespierde- BAM. zijn lippen die de mijne raken onderbreken mijn fantasie. ik kan het niet helemaal verwerken, maar we zoenen. we zoenen nu. wacht, we zoenen? en.... ik vind het fijn? sinds wanneer vind ik Damian leuk? nou... oke ja, hij is verdomd knap. maar echt gewoon niet mijn type! misschien is dat het juist, misschien ben ik toe aan een uitdaging. ik merk dat zijn hand langzaam naar beneden gleid. ik schrik er even van, maar besef dan dat ik het moet laten gaan. er is niks mis mee, het is Damian maar. die haalt niks bij me uit. 

en nog geen uur later, valt Damain hijgend naast me neer. we hebben geen kleding aan, en zijn helemaal bezweten. ohja zeker, het is gebeurd. mijn eerste keer! nooit gedacht dat dat met zo iemand als Damian zou zijn. maar ik vond het geweldig! ik hoor veel zeggen, dat de eerste keer pijn doet. no way! het was de beste avond ooit! 'Shay, je bent geweldig!' zegt Damian buiten adem. ik draai me om zodat ik hem kan zien. 'nee, jij bent geweldig! bedankt voor deze gweldige eerste keer!' hij kijkt geschrokken naar me op. 'eerste keer!?' vraagt ie verbaasd. 'ja' zeg ik een beetje twijfel achtig. 'is dat erg dan?' hij gaat overeind zitten, en kijkt even voor zich uit. 'nee, nee. het is anders' ik ga ook overeind zitten. 'anders? hoe bedoel je dat? was het slecht?' vraag ik beledigd, maar ook beschaamd. met een dwalende glimlach die niet weet hoe die moet staan, kijkt ie me aan. 'nee, juist niet. het was de beste seks, die ik ooit heb gehad' 'meen je dat?' 'ja' verbaasd kijken we elkaar aan. 'je bent super' zegt ie zacht, en dromerig. hij plaatst een kus op mijn voorhoofd en zakt dan neer in bed. even kijk ik denkend vooruit. en met een lach leg ik mijn hoofd op Damians borstkast en vallen we samen in een diepe slaap.

-volgende dag op school- 

samen met Damian hand in hand lopen we naar zijn kluisje. hij doet hem open en verwisseld de boeken met die uit zijn tas. ik ga tegen de kluisjes ernaast aanstaan en kijk hoe Damian bezig is. dan pas merk ik hoe dromerig en geïntresseerd ik naar hem kijk. 'je bent een beetje aan het dagdromen, of niet soms?' grinnikt Damian. 'ja, sorry. ik moet steeds denken aan gisteravond' zeg ik met een speelse blik naar Damian gericht. 'je vond het wel heel geweldig' zegt ie een beetje verbaasd terwijl hij zijn kluisje dicht doet en we samen naar de les lopen. 'nou, ja' zeg ik doordringend. een brede glimlach zet zig op, op zijn gezicht. hij stopt met lopen gaat recht voor me staan en pakt bijde mijn handen. 'Shay. wat ik je nu ga vertellen is erg belangrijk....' begint ie. ik knik begrijpelijk. '..... je moet me bloeven, dat we het rustig aan doen. ik weet mijn eertse keer nog. ik vond het oook geweldig. maar het nadeel was, dat ik niet meer kon stoppen. ik heb bijna elk meisje op verschillen feesten op mijn stok gehad....' ik kijk hem met gefronste wenkbrauwen aan. hij grinnikt. 'ja, dat klonk voor jou een beteje raar...' zegt ie lachend. ik knik hevig. '...maar mijn punt is. loop niet te hard van stapel. we doen het klam aan, oke?' ik lach lief naar hem en knik. 'we doen het kalm aan' zeg ik en omhels hem stevig. dan gaat de bel. we laten elkaar los. hij plaatst nog even snel een kus op mijn voorhoofd. 'en nu naar je les lekkerding van me' zegt ie met een lage sexy stem. om van te smelten! ik krijg dan ook kriebels in mijn buik. hij loopt van me weg. hij draait zich nog één keer om. 'tot in de pauze schoonheid!' ik lach even, zwaai dan en loop mijn lokaal in.

too hot too handleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu