Όταν πηγαίναμε προς το μπαρ λέγαμε βλακείες. Το κέφι ήταν στο φουλ και ήταν μόνο η αρχή! Φτάσαμε και μπήκαμε μέσα, καθησαμε σε ένα καναπέ και παραγγείλαμε τα ποτά μας. Ο Βρεττος και ο Τσαλικης δεν είχαν βγει ακόμα.
Είχαμε πιει λίγο όλοι η παρέα και έτσι καταλαβαίναμε ακριβώς τι μας γίνεται. Κάποια στιγμή ακούσαμε τσιριδες γυρίσαμε και είδαμε πως ο Βρεττος είχε βγει. Μετά απο λίγα λεπτά άρχισε να τραγουδάει. Εμείς είχαμε κέφι και αρχίσαμε να χορεύουμε. Το τελευταίο του τραγούδι ήταν το "μια ιστορία " φανταστικό τραγούδι.
Σ- Αγάπη...Αυτό θα το αφιερώσω εγώ σε εσένα" είπε και αρχισε το τραγούδι να παίζει...Κάποια στιγμή άρχισε να το τραγουδάει και εκείνος καθώς με κοιτούσε
Σ- Έψαχνα σε όλη τη γη
μία και μοναδική
να έρθει στη ζωή μου να ταιριάξει στο φιλί μου
Έψαχνα σε όλη τη γη
να βρω την ιδανική
τα πάντα να ανατρέψει το μυαλό μου να το κλέψει
κι είσαι εσύ αυτή
αυτή που αναζητούσα με πόθο λαχταρούσα ναι
είσαι εσύ αυτή
που τον κόσμο μου θα αλλάξει ψηλά θα με πετάξει ναι" έλεγε μαζί με τον Βρεττο. Βρε λες να τα εννοεί στην πραγματικότητα?Μετά απο λίγο βγήκε ο Τσαλικης...είπε κάποια τραγούδια που μου άρεσαν πολύ. Το επόμενο θα ήταν το "παίρνω όλη την ευθύνη" και είπε ο Σταυρός πως και αυτό θα μου το αφιερωνε...μα τι γλυκος..
Σ-φίλα με και κλείσε με στην αγκαλιά σου
Σαν παιδί χάνομαι στον έρωτα σου
Μη ρωτάς πού θα πάει και τι θα γίνει
Αν το θες παίρνω όλη την ευθύνη" τραγουδισε μαζί με τον Τσαλίκη.Μετά μου αφιέρωσε και το "χαιδεμενο"
Σ- το χέρι μου στο χέρι σου
Για κοίτα πως κουμπώνει
Και γω σφυχτά θα το κρατώ
Ποτέ να μη κρυώνειΧέρι με χέρι μάτια μου
Και άστους να κοιτάνε
Εγώ και συ, εσύ και γω
Μαζί θα προχωράμε" είπε τα λόγια του Τσαλίκη ενώ μου είχε πιάσει το χέρι. Αχχ είναι υπέροχος. Μετά απο τον Τσαλίκη βγήκε ο Οικονομοπουλος..αα ωραίος και αυτός. Ακούσαμε κάποια τραγούδια του και μετά έπρεπε να φύγουμε. Πήραμε τον δρόμο για το ξενοδοχείο. Ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί θα κοιμόμουν μαζί με τον Σταύρο.
Φτάσαμε στο ξενοδοχείο. Και χωριστηκαμε με την Κατερίνα και τον Κώστα.
Μ- Σταυροο δεν θέλω να κοιμηθώ " ειπα και έπεσα στην αγκαλια του.
Σ- Ούτε εγωωω"
Μ- Λοιπόν τι θα κάνουμε?"
Σ- Αρχικά λέω να πας να αλλάξεις και μετά βλέπουμε "
Μ- Σωστά πάω να αλλάξω. "
Πήγα στο μπάνιο, άλλαξα και ξεβαφτηκα.
Μ- Ετοιμηηηηη" είπα
Σ- Ωραία πάμε έξω να καθησουμε λίγο "
Πήγαμε έξω και στηριχτηκαμε στα κάγκελα με τα χέρια μας και βλέπαμε από κάτω. Κάποια στιγμή ακουσαμε δυο φίλες που από ότι καταλάβαμε είχαν πιει, να φωνάζουν και να λένε βλακειες. Εμείς ως συνήθως αρχίσαμε να γελάμε. Εκείνος ήρθε ολο και πιο κοντά μου...Εγώ κοίταξα τα χείλη του και εκείνος τα δικά μου. Οι μύτες μας ακούμπησαν, οι καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά.
Σ- Να ξέρεις πως όλα αυτά που είπα στο μπαρ τα εννοουσα" είπε αισθησιακα και μου χάιδεψε ότι μάγουλο καθώς δεν απομακρύνθηκε εκατοστό. Εγώ του χαμογέλασα, πήγα ακόμα πιο κοντά του και εκείνος μηδενισε το κενό που είχαμε. Ένωσε τα χείλη μας , ένιωσα έναν ηλεκρισμο, η καρδιά μου πήγαινε ακόμα πιο δυνατά. Το φιλι μας ήταν στην αρχή απαλό αλλά μετά εξελίχτηκε σε βίαιο. Ναι το θέλαμε και οι δύο. Ενώ φιλιομασταν ακουμπησα το χέρι μου στο στέρνο του και παρατήρησα πως και η δική του Η καρδιά πήγαινε γρήγορα. Σταματήσαμε το φιλι μας για να πάρουμε ανάσες. Με κοιταξε με ένα βλέμμα ευχαριστησης. Μπήκαμε μέσα.
Σ- Κοίτα...Δεν ξέρω αν αυτό που κάναμε ήταν λάθος ή σωστό. Εγώ πάντως νομίζω πως ήταν σωστό. Ρε γαμωτο σε θέλω τόσο γαμημένα πολύ. Είσαι η τελευταια μου σκέψη πριν κοιμηθώ και η πρώτη μου σκέψη όταν ξυπνήσω. Κάθε βράδυ σε ονειρεύομαι. Κάθε κύτταρο του οργανισμου μου σε ζητάει. Σε ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που σε ειδα. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα! Είσαι τα πάντα μου. Θα μπορούσα να κάνω τα πάντα για εσένα. Περιμένω πως και πως κάθε μέρα να σε δω. Σε νοιάζομαι, σε χρειάζομαι. Σε αγαπάω ρε γαμωτο "
Δεν μίλαγα απλά τον κοιτούσα. Ήμουν ενθουσιασμένη. Νιώθει τα ίδια που νιώθω και εγώ.
Μ- Και εγώ σε αγαπάω ζωή μου...Ούτε εγώ δεν μπορώ χωρίς εσένα. Ότι συμβαίνει και σε εσένα συμβαίνει και σε εμένα. Γι αυτό έκλαψα τότε που σε είδα να φιλιεσαι με αυτήν την Ελένη. Και εγω σε χρειάζομαι και μάλιστα πολύ, χωρίς εσένα δεν υπάρχω. Είσαι ο μεγαλύτερος μου έρωτας!"
Σ-Αλήθεια?" Είπε και τα μάτια του γέμισαν ελπίδα
Μ- Αλήθεια ρε χαζό"
Σ- Μελίνα...Μπορεί να είναι νωρίς. Αλλά θέλω να είμαι μαζί σου. Να έρχεσαι στο σπίτι μου και να βλέπουμε τηλεοραση αγκαλιά. Να καθεσαι στα ποδια μου και εγω να σε φιλαω στο λαιμο ή να σου χαιδευω τα μαλλια. Να γευομαι τα χειλη σου.Θες να ήμαστε μαζί!?" Είπε και το πρόσωπο του έλαμψε. Εγώ βουρκωσα. Τον θέλω τόσο πολύ.
Μ- Και βέβαια θέλω" είπα και τον αγκάλιασα τόσο σφιχτά.
Μετα ακολούθησε ένα τέλειο φιλί. Επιτέλους έχω αυτόν που θέλω!!!!!!!!!
Μ- Δηλαδή τώρα είσαι το αγόρι ΜΟΥ και εγώ η κοπέλα ΣΟΥ?"
Σ-Ναι μωρό μου"
Μ- αχχ για ξανα πες το αυτό " ειπα και χωθηκα στην αγκαλια του
Σ- Ποιό!? Το μωρό μου?"
Μ-Μμμ"
Σ-Μωρό μου μωρό μου μωρό μου"
Μ- Χαχα ντάξει αγάπη μου φτάνει"
Σ- Σε αγαπάω ματάκια μου"
Μ-Και εγώ ψυχή μου" είπα και βολεύτηκα πιο καλά στην αγκαλια του.
Μετα μας πήρε ο ύπνος....αγκαλιά....Στο ίδιο κρεβάτι...ως ζευγάρι...
ΑχχχχχHeyy guys
Αυτό το κεφάλαιο ήταν πολύ πολύ πολύ ικανοποιητικό!!!!!!!
Θα με βοηθουσατε παααρα πολύ αν ψηφίζατε και σχολιαζατε την ιστορία μου... θα χαρώ πολύ να μου πείτε γνώμεςΦιλιαααα💘💘
ВЫ ЧИТАЕТЕ
"Διαφορετικός! "
Подростковая литератураΗ Μελίνα είναι μια συνηθισμένη κοπέλα. Είναι ευαίσθητη, γλυκιά και κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τους συνανθρώπους της. Επίσης είναι ίσως και η πιο κοινωνική κοπέλα στο σχολείο της. Κάθε χρονιά της στο σχολείο είναι η ίδια, όμως η φετινή της χρόνι...