"Η ποιότητα ενός άντρα....
φαίνεται από το ντύσιμο της γυναίκας που συνοδεύει"👍👊
************************************Με κοιτούσε και εγώ εβραζα απο θυμό. ΤΟΝ ΜΙΣΏ με όλο μου το είναι. Πώς εμφανίστηκε εδώ? Παγωσα στην θέση μου και έδωσα μια αγκωνιά στην Κατερίνα που ήταν δίπλα μου για να κοιτάξει.
Όταν τον είδε έμεινε σοκαρισμενη. Με κοίταξε με ένα βλέμμα " υπομονή θα φύγει ". Και ναι ήταν αυτός που τα είχα στην τριτη Γυμνασίου μαζί του. Ο Νίκος. Μου έκανε τόσο κακό αυτός ο παλιομαλακας. Το χέρι της Κατερίνας βρέθηκε απάνω στο δικό μου ως συμπόνια. Είχα κοκκαλωσει. Γιατί αυτός είναι εδώ?
Ο Σταύρος παρατήρησε πως κάτι δεν πήγαινε καλά όπως και ο Κώστας.
Σ-Μωρο μου τι έγινε? Είσαι καλά? "
Πώς θα του το έλεγα. Του έχω πει μόνο πως με είχε πληγώσει και κάτι είχε κάνει ο Νίκος. Μα δεν του είχα πει τι ήταν αυτό που μου είχε κάνει.
Έπρεπε όμως να το πω και τώρα ήταν η ευκαιρία.
Μ- Ο-χι δεν είμαι καλά. Είναι εδώ ο... Νικος εδω. Αυτός που τα είχα φτιάξει στην τρίτη Γυμνασίου μαζί του..." είπα και τον να είδα λίγο να νευριάζει. Που να ακούσει και το υπόλοιπο.
Κ(ωστας)-Συνέχισε.."
Μ-Αυτός με πίεζε συνεχώς να προχωρήσουμε την σχέση μας. Όμως εγώ δεν ήθελα. Δεν ήθελα με αυτόν. Μια νυχτα λοιπον, ήμουν μόνη στο σπίτι. Οι γονείς μου είχαν πάει σε ένα επαγγελματικό ραντεβού και θα γύριζαν αργά και ο αδελφός μου είχε βγει με τους φίλους του. Εγώ ήθελα να χωρίσω τον Νίκο. Όμως φοβόμουν, φοβόμουν πως θα με χτυπούσε ή κάτι τέτοιο.
Λοιπόν εκείνη την νύχτα είχα πάρει τηλέφωνο την Κατερίνα αν θέλει να έρθει να δούμε ταινία όμως δεν μπορούσε γιατι είχε καλεσμένους στο σπίτι της. Έτσι αρχισα να βλέπω εγώ μια ταινία. Στα μέσα της ταινίας άκουσα κουδούνι. Δίστασα να ανοίξω όμως φαντάστηκα πως μπορεί ο αδλεφος μου να είχε ξεχάσει τα κλειδιά του και έτσι άνοιξα.
Αυτό που είδα με έκανε να παγωσω. Ήταν ο Νίκος και φαινόταν να είχε πιεί. Με έσπρωξε μέσα και έκλεισε την πόρτα με δύναμη. Με πέταξε στον καναπέ και ήρθε από πάνω μου. Εγώ προσπαθούσα να τον απομακρυνω αλλά άδικος κοπος. Κάθε φορά που τον έσπρωχνε να φύγει με χτυπούσε. Εκείνη την νύχτα είχα δει έναν άλλο Νίκο. Έβγαλε με αργές κίνησης το παντελόνι μου και έπιασε το εσώρουχο Μου. Είχα φοβηθεί. Δεν ήθελα με αυτόν. Εκείνη την ώρα άκουσα κλειδιά στην πόρτα. Αυτός δεν το άκουσε. Εγώ ουρλιαζα γιατί και μόνο που ήταν από πάνω μου συχαινομουν. Την ώρα που πηγε να βγάλει το εσώρουχο Μου μπήκε μέσα ο αδλεφος μου. Μας είδε . Ήξερε όμως πως εγώ δεν ήθελα να γίνεται αυτό. Άλλωστε φαινόταν. Εκλαιγα δυνατά και ούρλιαζα. Ευτυχώς με τον αδλεφο μου συζητούσαν τα προσωπικά μας και ήξερε τι θέλω και τι Όχι. Ο αδελφός μου έγινε εξαλος με τον Νίκο που με είχε πιέσει και όλα αυτά που είχε κάνει. Και με μια κίνηση τον έριξα στο πάτωμα και αρχισε να τον χτυπάει. Εγώ έβαλα το παντελόνι που ευτυχώς μόνο αυτό μου είχε βγάλει και όταν πια τον είχε κάνει μπαούλο στο ξύλο. Ο αδλεφος μου ήρθε και με αγκαλιασε ενώ ο Νίκος με το ζόρι έφυγε. Νόμιζα πως είχα ξεμπερδέψει με αυτό. Αλλά να πάλι μπροστά μου "
Είπα καθώς είχα αρχίσει να κλαίω
Είδα πως ο Σταύρος είχε νευριασει για τα καλά.
Σκηνές από εκείνη την νύχτα μου έρχονταν ξανά στο μυαλό.
Κοιτάω απέναντι και βλέπω πως ο Νίκος κατευθύνεται προς εδώ.
Ο Σταύρος με χάιδευε στην πλάτη για να ηρεμήσω.
Έφτασε ο Νίκος στο τραπέζι μας και στάθηκε μπροστά μου.
Ν-Τι έγινε Μελίνα? Βρήκες άλλο amore απο ότι ειδα" είπε και εγώ άρχισα να θυμώνω.
Μ-Είσαι ένας μαλακας" ειπα και απορώ πόσο θράσος έχει και βρίσκετε εδώ αυτήν την στιγμή.
Ν-Πώς με είπες?" Είπε και άπλωσε το χέρι του για να με χτυπήσει. Όμως ο Σταύρος το έπιασε στον αέρα.
Σ-Για ελα λίγο έξω που θέλουμε να σου πούμε δυο τρεια λογάκια " είπε και ο Κώστας σηκώθηκε αμέσως και στάθηκε δίπλα από τον Σταύρο καθώς βγήκαν έξω μαζί με τον Νίκο και έμεινα μόνο εγώ με την Κατερίνα μέσα.
Μ-Ωχ ωχ ξύλο μοιράζομαι "
Κ(ατερινα)- Και εγώ"
Μ-Ρε συ ο Νίκος είναι επικίνδυνος"
Κ-Το ξέρω. Ηρέμησε πρώτα Εσύ και μετά πάμε λίγο έξω.
Μ-Ναι ναι" ειπα και προσπάθησα να ηρεμήσω.
Μετά απο λιγο που ειχα ηρεμήσει. Σηκωθηκαμε με την Κατερίνα και πληρώσαμε καθώς βγηακαμε έξω.
Όταν είδα τι γινόταν έμεινα.
Τον Σταύρο και τον Κώστα να πλακώνονται με τον Νίκο.
Βασικά του άξιζε το ξύλο.
Κάποια στιγμή είδα τον Νίκο να βγαζει το χέρι στην τσέπη του και να βγάζει ένα μαχαίρι. Ωχχ Όχι! Ο Σταύρος δεν το είχε δει και ανεβηκε απο πανω του και άρχισε να τον χτυπάει.
Μ-ΣΤΑΎΡΟ ΠΡΌΣΕΧΕ" ειπα δυνατά όμως ήταν αργά.
Ο Νίκος είχε περάσει το μαχαίρι από το στέρνο του Σταύρου και τον είχε κόψει. Ελπίζω να μην είναι βαθιά η πληγή.
Έτρεξα να δω τον Σταύρο. Τον Νίκο τον είχε αναλάβει ο Κώστας.
Αγκάλιασα τον Σταύρο με όση δύναμη είχα αλλα πρόσεχα να μην τον πονεσω κιαλο.
Μ-Κώστα άφησε τον αυτόν Αφού σίγουρα μετά από τόσο ξύλο δεν μπορεί να σηκωθει και φέρε το αυτοκίνητο γρήγορα."
Κ(ωστας)- Ναι πάω " ειπα και άρχισε να τρέχει με προορισμό το αυτοκίνητο.
Μ-Μωρό μου μήπως θα χρειαστείς νοσοκομείο? "
Σ-Όχι εντάξει δεν είναι βαθιά"ειπε και σηκωθηκα. Πήγα κοντά στον Νίκο και έμεινα από πάνω του.
Μ-Δεν περίμενα ποτέ πως θα γινεις τόσο επικίνδυνος. Ελπίζω πως αυτό ήταν ένα μάθημα και δεν θα μας ξανα πειράξεις "
Ν-Νομίζω πως ναι πήρα το μάθημα μου και δεν θα σε ξανα πειράξω "
Μ-Το ελπίζω " ειπα και έφυγα.
Ο Κώστας είχε φέρει το αυτοκίνητο και εγώ βοήθησα τον Σταύρο να σηκωθει.
Μπήκαμε όλοι στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε.
Ο Σταύρος σε όλη την διαδρομή είχε πιάσει το σημείο που τον είχε κόψει ο Νίκος. Πονουσε ρε γαμωτο. Εγώ του είχα πιάσει το χέρι και του το χαιδευα.Φτάσαμε στο ξενοδοχείο και βοήθησα τον Σταύρο να κατέβει από το αυτοκίνητο και κατευθυνθήκαμε στο δωμάτιο μας . Ο Κώστας με ρώτησε αν θέλω βοήθεια όμως ειπα πως δεν χρειαζετε.
Όταν φτάσαμε άνοιξα την πόρτα και μπήκαμε μέσα.
Έβαλα τον Σταύρο να καθησει προσεκτικά στο κρεβατι και εγώ έτρεξα στο μπάνιο να φέρω τα απαρετητα για να περιποιηθω την πληγή. Ευτυχώς είχα σκεφτεί να φέρω τέτοια πράγματα.
Βγήκα έξω και πήγα κοντά του.
Μ-Πονάς?"
Σ-Εε Ναι "
Έβγαλα προσεκτικά το πουκάμισο του και είδα την πληγή.
Δεν ήταν πολύ βαθιά και ευτυχώς δεν θα άφηνε σημάδι.
Το χέρι του είχε αίμα επειδή κρατούσε το σημείο εκείνο. Πάντως το πρόσωπο του παρατηρησα πως δεν είχε τιποτα.
Άρχισα να περιποιπουμαι την πληγή. Είχε σφιχτει επειδή πονούσε.
Μ-Πιάσε μου το χέρι αν είναι να ξεθυμανεις και να μου το σφίγγεις όταν πονάς "
Σ- Μα θα στο λιωσω"
Μ-Δεν πειράζει Αγάπη μου "
Του έδωσα το χέρι μου και εκείνος το έπιασε. Κάποια φορές συγκρατιοταν για να μην με πονέσει. Έφτιαξα την πληγή και τον βοήθησα να βγάλει το παντελόνι για να ξαπλώσει καλύτερα.
Μετά εγώ αλλαξα και ξάπλωσα δίπλα Του και εκείνος με πειρε αγκαλιά.
Μ-Αν πονας το βράδυ ή οτιδήποτε άλλο θες να με ξυπνήσεις"
Σ- Ενταξει μωρό μου. Εσύ είσαι εντάξει? "
Μ-Ναι μια χαρά "
Σ- ωραία χαίρομαι. Ρε μωρό μου έπρεπε να μου πεις τι είχες περάσει"
Μ-Το ξέρω αλλά δεν έτυχε. Αα και στην πληγή σου ,σου έβαλα ένα σπρέι ιδικο που κλείνει γρήγορα τις πληγές"
Σ-Ωραία " είπε και σήκωσα το κεφάλι μου για να τον φιλήσω.
Μ-Καληνύχτα μωρό μου "
Σ-Καληνύχτα πριγκίπισσα Μου " μου είπε και με φίλησε στο κεφάλι.!Heyy guys
Μεγάλο Κεφάλαιο το σημερινό.
Εντελώς βλάκας ο Νίκος πάντως.
Θα με βοηθουσατε πολύ πολυ αν ψηφίζατε και σχολιαζατε την ιστορία μου.Φιλιαα💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Διαφορετικός! "
Genç KurguΗ Μελίνα είναι μια συνηθισμένη κοπέλα. Είναι ευαίσθητη, γλυκιά και κάνει τα πάντα για να βοηθήσει τους συνανθρώπους της. Επίσης είναι ίσως και η πιο κοινωνική κοπέλα στο σχολείο της. Κάθε χρονιά της στο σχολείο είναι η ίδια, όμως η φετινή της χρόνι...