~Κεφάλαιο 43~

3.2K 277 9
                                    

Το μεγαλύτερο γραμματικό λάθος που έχω κάνει στην ζωή μου ήταν να βάλω κόμμα εκει που έπρεπε να βάλω τελεία ✔
************************************

Φτάσαμε στο κέντρο. Σταθήκαμε απ' έξω. Φαινόταν ένα αρκετά καλό κέντρο. Ήταν πολύ περιποιημένο.
Ο Σταύρος με έπιασε από την μέση και μπήκαμε μέσα. Βρήκαμε ένα τραπέζι για τέσσερα άτομα και καθίσαμε.
Παραγγείλαμε φαγητό και αρχίσαμε να μιλάμε. Την στιγμή που μας έφεραν το φαγητό μας βγήκε ο λυρατζης με το συγκτοτημα του.
Μου άρεσε γενικά η βράδια. Δεν έκανε κρύο. Σήμερα θα ακούγαμε μόνο κρητικά τραγούδια κάτι που μου άρεσε ιδιαίτερα.

Άρχισε να παίζει τραγούδια ο λυρατζης και πλήθος ανθρώπων ανέβαιναν στην πίστα και χόρευαν. Κάποιοι έκαναν ταλιμια και κάποιες φιγούρες.

Μετά απο περίπου 1 ώρα αποφασίσαμε και εμείς να σηκωθούμε να χορέψουμε. Με τον Σταύρο πηγαιναμε στον ίδιο σύλλογο χορού αλλά ποτέ δεν μιλούσαμε. Ήταν και είναι ένας από τους καλύτερους χορευτές. Ο λυρατζης όταν κάποιος έκανε ταλιμι ή κάποια κοπέλα φιγούρα του αφιέρωνε μαντινάδα.
Πιάσαμε για να χορέψουμε.
Ήξερα να κάνω φιγούρα. Εε τόσα χρόνια στον χορό πήγαινα.
Στα μέσα του χορού βγήκα για να κάνω φαγούρα. Όλοι όσοι χόρευαν σταμάτησαν να χορεύουν και άρχισαν να παίζουν παλαμάκια στον ρυθμό της μουσικής.
Ο λυρατζης μου αφιέρωσε μια μαντινάδα καθώς τραγουδούσε.
Λ(υρατζης)- Είναι γυναίκα όμορφη
Και το καταλαβαίνει
Πάνω στις αντρικές καρδιες
Πατάει και πηγαίνει"

Τελείωσα την φιγούρα και ξαναγύρισα στην θέση μου ,ο Σταύρος μου χαμογέλασε όπως του έκανα και Εγώ.
Μετά απο λιγο βγήκε και αυτός και έπιασε για να κανει ταλιμι. Σταματησαμε να χορεύουμε και αρχίσαμε να παίζουμε παλαμάκια.
Την ώρα που έκανε ο Σταυρος ταλιμι του αφιέρωσε και εκείνου μια μαντινάδα.
Λ(υρατζης)-Όταν γεννιέσαι μερακλής
Ξέρεις να ξεχωρίζεις
γι' αυτό και την παράδοση
Παντοτινά στηρίζεις "
Τελείωσε το ταλιμι ήρθε πάλι δίπλα μου.
Τελείωσε ο χώρος και πήγαμε πάλι στο τραπέζι μας.
Κάθησα στην καρέκλα μου και κάθησε και ο Σταύρος από δίπλα μου.
Πήρα μια χαρτοπετσέτα και σκουπισα το πρόσωπο του το οποίο είχε ιδρώτα.
Μ-Τέλειος ήσουν " ειπα και τον φίλησα.
Σ-Και εσύ χορεψες πολύ ωραία. Αφού φοβόμουν μην έρθει κανείς και σε κλέψει από εμένα. " είπε και χαμογέλασα

"Διαφορετικός! "Where stories live. Discover now