P.O.V SHANNON
M-am trezit buimaca din somn nestiind unde sunt.Mi-am frecat ochii usor cu palma ca sa pot vedea unde ma aflu.Eram in camera mea.Imi aminteam ca Harry ma aduse-se acasa de la....de la Justina.Nu-mi vine sa cred ce a putut sa faca.S-a drogat.Urasc cuvantul asta "drog".Nici odata nu voi face asta.Am pus mana pe pat incercand sa ma ridic doar ca m-am intepat in niste spini.Am scos un mic geamat de durere si mi-am tras mana din locul cu pricina.Am vazut ca era un trangafir rosu iar sub el era o mica scrisoare.Mainile incepusera sa-mi tremure mainile nestiind de la cine era scrisoarea dar totusi aveam o mica banuiala care am confirmat-o citind ce era pe plic.L-am luat in maini si l-am desfacut.O lacrima si-a facut curaj si a alunecat pe obrazul meu rece.Am desfacut incet scrisoarea si am scos biletu din eu.
"Shannon sunt Justin.Niciodata nu am vrut sa te ranesc.Imi pare rau pentu tot ce ti-am facut.Te iubesc,te iubesc nespus de mult iar faptul ca tu nu mai simti acelasi lucru pentru mine m-a inebunit si nu am stiut cum sa reactionez.Imi pare rau.Can am venit seara dormeai,nu am vrut sa te trezesc asa ca te-am sarutat pe obraz semn ca mereu voi fi alaturi de tine chiar daca nu sunt acolo.Am plecat in turneu deci o sa ne intalnim peste o luna.Stiu ca am mai zis de nustiu cate ori dar imi pare rau,te iubesc.In caz de vrei sa vorbesti sunama pentru ca pentru tine sigur voi raspunde.Cu drag Justin <3 <3 :** "
Lacrimile si-au facut aparitia.Nu-,i vine sa cred ce am putut sa fac.Imi amintesc ca doar ce adormisem si am auzit cum usa a scartait.L-am vazut cum se apropie de mine ,ma saruta usor pe obraz imi aseaza usor trandafirul cu scrisoarea si sa aseaza in spatele meu ambratisandu-ma.Am dormit amundoi ceva timp pana el a plecat pentru ca a inceput sa-i vibreze telefonul.Il iubesc si nu vreu sa plece.M-am ridicat din pat si am iesit valvartej din camera plecand in camera de zi.Vanessa statea si se uita la televizor iar baietii din one direction stateau langa Vane pe canap[ea sau pe jos.Am intrat in camera iar toti s-au ridiat uitandu-se la mine.
-Shan ce faci?
-Unde-i Justin?
-Ammm....a plecat
-Ce??
-Justin ne-a povestit tot.....imi pare rau...
-Cand aplecat?
-Shan dar gata,a plecat...
-NU!!!
-Gata....suna-l..
An plecat din sufragerie ducandu-ma in bucatarie.Am luat telefonul si am incercat sa-l sun.Nu raspunde.I-am trimis un mesaj spunandu-i sa ma sune.Am plecat la mine in camera.Tebuia sa fac ceva.Trebuie!
PESTE TREI SAPTAMANI
Mai e o saptamana si vine Justin.Nu mai pot sa astept.M-am imbracat cu o pereche de blugi crem,un maieu albastru si o pereche de balerini albastri cu niste accesorii crem.Am iesit din casa vrand sa nu ma vada nimeni.Am trecut pe la studio ca imi lasase-m telefonul acolo.Am intrat in sala de muzica.Am vazut toate instrumentele pe care le stiam dar si altele necunoscute de mine si cam ciudate.Am trecut printre ele pana am ajuns la un pian.Era negru cu un scaunel micut tot negru langa el.Nu m-am putut opune tentatiei si m-am asezat cu grija pe scaun iar degetele mele au inceput sa apese pe clapele albe stralucitoare.Lacrimile si-au facut aparitia pentru ca , cantecul asta l-am scris in masina cand il asteptam pe Harry iar celelalte le-am scris cand am venit.Erau amintirile mele din trecut dar si din prezent.
CITEȘTI
Dirty Game, baby//Justin Bieber
FanfictionOare visele noastre sunt doar iluzii frumoase care într-o buna zi vor ajunge să se îndeplinească? Însă dacă nu e tocmai așa cum ne găndim și va sosi ziua în care ne vom da seama că visul s-a convertit în coșmar? Un coșmar din care d-abia aștepți să...