P.O.V. SHANNON
Dormeam linistita pana cand razele soarelui si-au facut prezenta pe fata mea sculandu-ma/M-am ridicat din pat intinzandu-mi bratele in sus dezamortindu-ma.Mi-am sters usor ochii ca sa pot vedea mai bine.Justin statea pe fotoliu cu un picior pe masa din fata lui celalalt jos langa fotoliu si cu capul intors itr-o parte.Arata atat de caraghios.M-am apropiat usor de el punandu-ma pe vine in fata lui.Avea gura itredeschisa si din cand in cand sforaia asta facandu-ma sa zambesc.I-am mangaiat usor fata spunand in soapta ca sa nu ma auda pentru ca nu vroiam sa-l trezesc.
-De ce mi-ai facut asta?De ce ai aparut in viata mea?Ca sa te iubesc apoi sa ma faci sa sufar?De ce?De ce inca te iubesc dupa ce mi-ai facut?
L-am sarutat usor pe obraz apoi m-am dus in baie sa ma spal.Mi-am facut rutina de dimineata apoi mi-am luat o camasa de-a lui Justin si blugii mei cu tricoul meu le-am bagat in masina de spalat.Eram doar in lenjerie si camasa lui care avea un miros incantator.Am coborat jos pentru ca Justin inca dormea.M-am dus in bucatarie scotand o portocala si cu storcatorul vrand sa-mi fac un suc.Nu am stat mult tamp pana nu am auzit scartaitul scarilor.M-am intors si l-am vazut pe justin care statea laga scari analizandu-ma dincap pana in picioare muscandu-si buza in ferioara.Mi-am facut ochii mari cand am vazut ca il excitase-m.M-am asezat pe canapea bagandu-ma in patura vrand sa nu ma vada Justin atat de dezbracata.Imi bagasem castile in urechi si scultam muzica.Incepuse melodia Die in your arms de Justin.Imi place foarte mult melodia.Nu stiu cum dar am inceput sa frdonez dar din fredonat am ajuns la cantat pe bune.
So you love me
As much as I love you yeah
Would you hurt me baby
Could you do that to me yeah
Would you lie to me baby
Cause the truth hurts so much more
Would you do the things that drive me crazy
Be my heart still at the door
Oh, I can't help it I'm just selfish
There's no way that I could share you
That would break my heart to pieces
Honestly the truth is
If I could just die in your arms
I wouln't mind
Cause everytime you touch me
I just die in your arms
Oooh, it feels so right
So baby baby please don't stop girl
Ooh, baby I know loving you ain't easy
It sure is worth a try
Ooh, if there is a reason to call me a fool
Cause I love too hard
Are there any rules baby
This is the last time
And baby teach me to behave
Just tell me what I gotta do
Just to stay right next to you
Oh, I can't help it I'm just selfish
There's no way that I could share you
That would break my heart to pieces
CITEȘTI
Dirty Game, baby//Justin Bieber
FanfictionOare visele noastre sunt doar iluzii frumoase care într-o buna zi vor ajunge să se îndeplinească? Însă dacă nu e tocmai așa cum ne găndim și va sosi ziua în care ne vom da seama că visul s-a convertit în coșmar? Un coșmar din care d-abia aștepți să...