Din nou impreuna

2K 83 3
                                    

                                              P.O.V SHANNON

               Cel care nu avea cei sapte ani de acasa era Harry.Ce o vrea si asta? N-a auzit sa bata la usa?Mi-am ridicat o spranceana stranbandu-ma la el.Si a lins buzele si s-a napustit asupra mea.A inceput sa ma sarute salbatic, punandu-mi mainile pe pieptul lui incercand sa-l indepartez dar nu reuseam.Nu mai aveam putere sa lupt.Ma ganseam la toate clipele frumoase petrecute cu Justin.Atingerile lui care imi dadeau mareu fiori in intreg corpul , saruturile lui electrizante...NU! Nu trebuie sa gandesc asa.Eu nu il placa pe Justin....pe cine pacalesc il ador.Imi este dor de el dar nu...nu pot...nu mai pot...sa ma duc la el si sa-I spun te iubesc stiind ca el este intr-o relatie cu Selena.O lacrima mi-a alunecat pe obraz dar am sterso repede.De cand s-a Intamplat atunci cu fata care urma sa vina la Justin mi-am dat seama ca plansul este o pierdere de vrema si ca nu marita sa versi lacrimi pentru ori si cine.Am tipat la el sa ma lase in pace dar nici nu ma baga in seama , chiar asta la facut sa prinda curaj si a cobort mainile pana la capatul prosopului.Am inceput sa na zbat din ce in ce mai tare pentru ca nu vroiam sa o pierd si pe ea.Primul sarut l-am piedut la fel si prima lacrima din dragoste.Cand urma sa deschida prosopul usa baii se deschise trantindu-se de perete asta facandu-l pe Harry sa se departeze de mine.Mi-am lipit corpul de perete tinandu-ma de cuier sa nu cad.Nu stiam ce se intampla.Pieptul meu se ridica si cobora cu o putere uimitoare.L-am vazut pe Justin cum a pasit in baie plin de nervi cu ochii rosii si pumnii stransi asta facandu-ma sa inspir adanc si sa raman asa ceva timp.Justin s-a apropiat de Harry luandu-l de gulerul de la camasa trantindu-l de un perete ridicandu-l usor de pe sol.Am tresarit expirand tor aerul cand Justin a inceput sa zbiere cat il tineau plamanii.

-CE FACI TU CU FATA MEA!

-Calmeaza-te omule si da-mi drumul.Doar ne jucam.Si oricum nu mai e fata ta de muuult...

               Nu trebuia sa zica asta Harry pentru ca la infuriat si mai mult pe Justin care fierbea de furie.Si-a ridicat pumnul lovindu-l pe Harry in fata acesta prabusindu-se la pamant.M-am dus la el si l-am intrebat daca e bine fiind foarte alarmata de starea lui.L-am ajutat sa se ridice ajutandu-l sa iasa din baie el plecand pe usa facandu-mi cu ochiul.Mi-am intors privirea spre Justin care era mai nervos ca inainte.Am inceput sa ma rastesc la el gesticuland cu mainile.

-Ce te-a apucat? M-ai intai intri fara voie in baie apoi te ei la bataie cu Harry?

-A deci ii iei apararea? Atunci imi pare rau ca am intervenit mai bine il lasam si poate te si vio....

                Nu a terminat sa spuna cea ce are de spus deoarece I-am sarit in brate.Avea dreptate...el m-a salvat.Mi-am dus buzele la urechea lui spunandu-I in soapta multumesc facandu-l pe el sa zambeasca.Si-a pus mainile pe talia mea coborand incet in jos mainile lui alunecand pe prosop pana pe soldurile mele ajungand la sfarstu-l prosopului la fel ca si Harry. Cum poate sa faca si el la fel? Am rupt immbratisarea dandu-ma cu doi pasi in spate tipand la Justin.

-IESI!

-Imi pare rau nu am vru....

-NU-MI PASA! IESI IN CLIPA ASTA

               Fata lui a devenit din nou nervoasa iesind pe usa trantind-o in urma lui.Mi-am dat prosopul jos imbracandu-ma cu pijamalele mele care cconstau intr-o pereche de boxeri feminini negri si o camas alba lunaga ce acoperea lenjeria si desigur fara sutien deoarece camasa nu era chiar transparenta.Am iesit din baie vrand sa ma asez in pat dar m-am oprit scotand un strigat scurt cand am vazut ca Justin statea in pat doar intr-o pereche de pantaloni de trening cu tur fara tricou.Baiatul asta ma face sa ma topesc dupa el dupa zi ce trece.Cum poate sa fie asa de swag....What? Ce tot zic aici? Revinoti Shannon. M-am indreptat spre el care nici nu ma bagase in seama ci doar butona telefonul.

- Ce crezi ca faci? Camera ta e mai incolo.Prima la dreapata si ai ajuns.

- Nu mersi stau bine aici.

- Justin pleaca!

-Eu nu ma misc nicaieri.Doar cu forta poti sa ma iei de aici.

- Bine....       incapand sa ma intind iar acesta isi scose ochii din telefon vazandu-ma si chicotind

-Nu vei reusi asa ca nu e nevoie sa incerci.

                Nu l-am bagat in seama doar m-am dus labga el si am vrut sa-l dau jos din pat dar nici nu s-a clintit.Am incerct sa-l gadil dar el nu radea fiindca il gadilam ci radea pentru cat de tare ma stradui sa-l dau jos din pat.L-am tras de picior vrand sa-l iau pe bucati dar nu am reusit.Stiam cum puteam sa-l dau jos dar sigur voi regreta asta.M-am ridicat de pe jos deoarece cazusem , m-am dus la el luandui telefonul din mana aruncandu-l in partea opusa a patului.

- Ce faci?!

           Am respirt adanc apoi m-am pus dasupra lui bagandu-mi capul in scobitura gatului lui stiind ca se topeste cand fac asta.A scos un geamat cand l-am muscat de piele pe mine facandu-ma sa chicotesc.Si-a pus mainile pe talia mea bagandusile usor in camasa.Ne-am ridicat sarutandu-ne pasional el lipindu-ma de un perete.Am oprit sarutul departand-ma de el.Intr-o fractiune de secunda l-am prins de mana iesind pe hol apoi intrand in dormitorul lui.Lumina era stinsa asa ca (,) cand am intrat nu am vazut si m-am impiedicat cazand jos aterizand pe o gramana de ciobur facandu-ma sa tip de durere.Ochii me se icetosau dar mi-am scuturat capul revenindu-si la normal.

                                                     P.O.V JUSTIN

              Am aprins repede lumina nestiind ce sa fac.In camera mea erau numai cioburi de la sticlele de vin si de bere , totul era darmat si rupt , tigari peste tot , lama plina cu sange si cateva picaturi pe langa si o groaza de pungute de droguri goale.Era terifiata de aspectul camerei mele.Nu stiu ce sa zic.Cum sa-I zic ca (,) cand am auzit ca a murit am inceput sa ma lovesc de toti pereti vrand sa uit de asta am inceput sa ma droghez incontinuu si sa ma duc prin cluburi in speranta ca voi uita dar nu a fost asa.M-am dus la ea vrand sa o ating dar s-a departat in ochii ei vazandu-se teama.Mi-am lasat capul in jos aproape soptind.

- Trebuie sa dezinfectam ranile.

         S-a sprijinit in pat nelasanduma sa o ajut.S-a dus inspre baie eu urmand-o in spate.A imtrat inauntru dar prabusindu-se la panamt.A scos un scancet de durere eu inchizandu-mi ochii simtindu-I durerea in corpul meu.Mi-am deschis ochii luand trusa de prim ajutor asezandu-ma in fata ei.Sangele I se scurgea pe picioare fiind rani adanci.A vrut sa I-a pansamentul dar am oprit-o zicandu-I cu o voce grava.

- Stai nemiscata pentru ca rezolv eu.

           Se oprise lasandu-ma sa ii curat rana.Am dat-o cu o alifie apoi infasurandu-I rana intr-un pansament.

- Ce s-a intamplat cu camera ta?

-Am....

- Te rog spune-mi adevarul

-Adevarul...bine...cand am auzit ca tu nu mai esti am luat-o razna.Am inceput sa ma distrug sperand ca vei veni inapoi.Dar nu a fost asa....gandeste-te cum ar fi sa-ti pierzi pe cineva drag...tu...tu esti lumina diminetii pentru mine...iar cand ai plecat totul s-a intunecat devenind singur.Ma invarteam incercand sa caut un strop de lumiba dar nu il gaseam.Inima mi se sfarma pe zi ce trece transformandu-se intr-un praf care e luat de vant....eu....nu pot trai fara tine....te iubesc...

                                    P.O.V SHANNON

     Intepenise-m.Nu ma puteam misca.Mi-a zis ca ma iubeste dar eu daca nu simnt la fel....pe cine mint el e aerul pentru mine.Ochii mi se umplura de lacrimi dar nu le lasam sa cada.M-am napustit asupra lui sarutandu-l pasional.Am rupt sarutul indreptandu-mi buzele spre urechea lui spunandu-I in soapta "te iubesc". Mi-am pus capul pe pieptul lui stand imbratisati....ma bucut enorm ca suntem din nou noi doi dar simt ca nu vom ramane asa mult timp....

     ####Da....asta a fost urmatorul capitol...sper sa va placa.Urmatoarea poveste se va numi Die in your arms. Cred ca o voi posta luni.Sa vedem acum ce ziceti de capitolul asta.Oare Justin si Shannon vor ramane impreuba sau......  Va pupacesc!!! :*** <3 <3####

Dirty Game, baby//Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum