-Am gasit dansatoarea principala in Lolly si cantareata in Beauty adt the beat!
Credeam ca mor.Ma simteam destul de prost pentru ca si eu as fi vrut sa dau auditie.Justin s-a ridicat si s-a dus catre Van.
-Buna,eu sunt Justin.... luandu-i mana si sarutand-o .....Bieber.
-Amm....eu sunt Van..Vane..Vanessa! Da eu sunt Vanessa Morgan.
Stateam si ma uitam ca proasta la ei.Aveam o fata neutra pentru ca nu stiam cum sa reactionez.Vanessa se inrosise la fata la fel ca mine numai ca eu din cauza nervilor pe care ii aveam.Dar nu stiam de ce ma enervez pentru ca mi e ori cum nu-mi place de el asa ca....de cand am aflat de incidentul din restaurant mi-am dat seama ca Justin este doar un drogat.Prinzand glas am spus spargand linistea.
-Ammm...eu cand dansez? Intorcand capul dintr-o parte in alta uitandu-ma la toti.
-Da asa ar trebui sa o lasam si pe domnisoara sa danseze. (Scooter)
-Bine pai nu cred ca aven ce vedea.. (Justin)
-Fiecare are dreptul sa danseze Justin. (Scooter)
-Daca danseaza la fel cum arata nu cred ca va iesi ceva si oricum nu se zice ca hainele il fac pe om....
Trecand pe langa mine lovindu-ma cu umarul.Cum poate sa fie asa?Ma dezgusta complet.Acum ca descopar cine e mai bine nici nu veneam.
-Justin nu fa pe interesantul si las-o sa dan....(Scooter) nu a apucat sa termine ca am raspuns cu o voce suparata
-Nu conteaza pentru nu mai am chef sa dansez.
-Bine hai ca nu avem toata ziua.Vanessa hai sa mergen sa-ti gasim prietena si sa va duc in camere.
-Amm....dar ea este. aratand spre mine
-A da...pai atunci hadeti....si tu Justin!
-Vin imediat stai ca ma duc la toaleta.
-Dar galeata este aici. (eu) aratand spre galeata ingrijitorului cu mopul in ea iar asta facandu-i pe toti sa rada,chiar si pe prietenii lui care mai erau in sala dar Sacooter facu o fata de gen "nu mai imi reaminti"
Am facut un zambet malefic.Justin se inrosise,apoi inalbise si inverzise zi ci ca era un curcubeu plin de nervi care urma sa explodeze.A venit nervos spre mine zicandu-mi in soapta ca sa nu auda nimeni dar oricum nu cred ca ar fi auzit pe ca radeau.
-Nu s-a terminat!
-Ooo... nici nu a inceput.
A plecat iesind din incapere trantind usa.Ramasem uimita cum de am putut sa zic asta.Simteam cum frica ma cuprinde.Stiu de ce este capabil Justin iar daca este in acestec cu drogurile....nici nu vreu sa-mi inchipui.
-Bun hai sa mergem... (Scooter)
Am plecat la hotel unde eram cazati.Eu stateam langa camera lui Justin si Van in fata camerei mele iar Scooter langa camera Vanessei.
-Eu mai am putina treaba asa ca va las sa va descurcati.
Scooter a plecat iar eu m-am dus in camera mea.Am despachetat totul cu grija.Mda....despachetat din geanta mea un telefon ,banii si castile.Hainele de pe mine nu se uscasera asa ca m-am dus la Van sa-mi imprumute.Am intrat in camera si am vazut-o ca statea in pat pe laptop.
-Hei! Ce faci?
-Am venit sa te rog sa-mi dai un tricou imprumut de la tine.
-As vrea sa pot dar eu nu am bagajele aici.Trebuie sa mi le aduca Scooter de la studio.Dar daca vrei dute si cerei lui Justin.
CITEȘTI
Dirty Game, baby//Justin Bieber
FanfictionOare visele noastre sunt doar iluzii frumoase care într-o buna zi vor ajunge să se îndeplinească? Însă dacă nu e tocmai așa cum ne găndim și va sosi ziua în care ne vom da seama că visul s-a convertit în coșmar? Un coșmar din care d-abia aștepți să...