Sunt o fata rea

1.9K 75 3
                                    

                                P.O.V SHANNON

       Stateam pe scaun si asteptam ca avionul sa aterizeze.Mi-am intors capul in partea cu pasagerii apoi mi-am intors capul inapoi spre geam.Am stat o secunda apoi ochii mi  s-au facut cat capacele.Mi-am intors privirea in partea opusa geamului si l-am vazut pe baiatul intunecat care ma urmareste.Mi-am scos castile din urechi respiratia mea ingreunandu-se.M-am ridicat vrand sa plec la baie.El dormea asa ca nu cred ca ma observase.Am rasuflat usurata si am dat sa plc doar ca o mana m-a prins de incheietura.Am tresarit cand a inceput sa vorbeasca.Nici nu si-a deschis ochii a ramas cu fata intoarsa in spre geam.A inceput sa murmure ceva cu zambetul pe buze

-Sa-mi spui daca mai este hartie....     incepand sa rada

       Mi-a dat drumul putand sa plec.Am intrat in baie asezandu-ma intr-un colt inchizand usa cu cheia.Mi-am scos telefonul si am inceput sa o apelez pe Vane.

-Alo?

-Van ce faci?

-Shan?

-Cine alt cineva?

-Cum...adica Justin mi-a zis ca ai...

-Murit?Da dar te rog sa nu-I zici ca traiesc.Sunt in avion si vreu sa-i fatc o surpriza.

-Ok....Shan hai ca tre sa plec cu Harry la intalnire.

-Ce? Dar nu erai cu Zayn?

-Da am fost,dar eu era cu Perry si....a fost doar un joc.

-Ok? Bine te las pa...

-Pa!

         Am ramas in baie pana a zis ca putem sa coboram.Am plecat in spre club.Am ajuns in fata lui vrand sa intru inauntru dar un barbat m-a oprit.

-Nu ai voie sa intri daca nu esti pe lista.

-Pai am fost cumparata pentru o seara.....                  ce ciudat suna asta

-Stai sa chem pe sefu' si dupa mai discutam.

-Ok,haide.

                         A intrat inauntru eu ramanand afara inghetand.M-am rezemat de perete vazand cum intra lumea.Tot uitandu-ma l-am vazut pe Usher si pe restul prietenilor lui Justin pe care inca nu mi i-a prezentat.M-am idepartat de perete vrand ca ei sa nu ma vada.Mergeam cu spatele asa ca nu am observat ca am dat peste cineva.

-Am....scuzati-ma.

-Nu-i nimic.....deci tu esti...

-Shannon.

-Aaa...tu esti fata pe care a inchiriat-o Bieber.

-Din pacate da.

-Pai si ce faci aici?Treci si pregatestete.

-Nu ma lasa bodyguardu-l sa intru.S-a dus sa-l cheme se "sef' si ne se mai intoarce.

-Aham,pai eu sunt acel sef.Da am iesit sa iau o gura de aer.Bun acum ca am lamurit hai inauntru.

                      M-a luat de mana si am intrat in club.Mirosea numai a tigari,alcool si droguri.Am vazut cum uni se holbau la mine dezbracandu-ma din priviri dar nici n i-am bagat in seama.Eu am seara planificata.

-Bun intre in vestiar si schimba-te.O sa vina sa te cheme o stripteoza ca sa vi.

-Bine....

                        Am intrat in vestiar.Era linistepentru ca toata lumea era in club.Am cutat o uniforma cat mai decenta dar nu am gasit nicaieri.Mi-am luat o lenjerie neagra pentru ca in asta consta uniforma.M-am asezat pe banca si am inceput sa astept.Ma gandeam cum va reaction Justin cand ma va vedea.Nu cred ca va stii cum arat penru ca aum nu mai sunt blond,m-am vopsit cataniu iar fata nu o maiam de acelasi copil de cre uteai sa-ti bati joc oricand doreai,sunt o fat rea.Nu vreau sa fiu asa dar...am omorat o persoana....cum am putut sa ac asta.O lacrima mi s-a scurs pe obraz dar am sters-o repede cand m-a chemat o fata care era...nu se putea zice ca imbracat-a pentru ca avea doar cateva bucati de material.Amluat aer adac in piept si am plecat.Pantofii erau mai inalti ca in Romania dar o sa ma obisnuiesc.Mi-a artat un chelner la ce masa tresa maeg si m-am indreptat spre ea.Era Justin si cu gasca lui.Era drogat plin de alcool.M-am urcat pe masa si am inceput sa ma balansez p bara.Toti se holbau la mine si incercau sa-si dea seama cat de buna sunt.Am dansat ceva timp pana cand o chelnerita vine si zice ca s-a terminat tura mea.Am coborat de pe masa insotita de Justin.Care se juca cu fesele mele.Am incrcat sa nu reactionez dar cand am vazut ca se joaca cu dantela m-am departat e el.Chelnerita ne-a condus pana intr-o camera dupaea a plecat inchizand usa in urma noasta.In camea era un pat cu o noptiera langa si cu un televizor iar o usa care ducea intr-o baie.M-am intors cu fata la Justin care chicotea.

Dirty Game, baby//Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum