P.O.V SHANNON
Mi-am intredeschis buzele uscate lasand aerul sa-mi patrunda in plamani , incruntandu-mi usor sprancenele din cauza durerii insuportabile de spate. Am gemut usor dezlipindu-mi spatele de peretele rece ce mi-a sprijinit corpul. Ochii plini de cearcane imi erau deschisi privind in jurul meu.Am incercat sa-mi amintesc cele intamplate seara trecuta , imagini trecandu-mi prin fata ochilor dar toate s-au oprit cand o ameteala mi-a cuprins tot corpul , neconstiantizand ce se petrece corpul mi s-a lipit de perete care inca avea o urma de caldura.
Mi-am strans puternic ochii inspirand o gura mare de aer asteptand ca durerea sa dispara. Am expirat aerul lipindu-mi o mana de frunte iar cealalta de gresia de o culoare neagra de sub mine , impingandu-ma usor in ea in speranta ca voi ajunge sa ma ridic. Bratul incepuse sa-mi tremure asa ca mi-am dezlipit palma de pe frunte asezand-o brusc de perete , ridicandu-ma de pe sol. Am inceput sa respir rarefiat sintindu-ma extrem de obosita. Am facut un mic pas in fata calcand pe cioburile de pe jos ce imi strapungeau pielea incruntandu-mi fruntea mi-am dus mana la ceafa simtind o dorere apasatoare in coloana. Am strans din maxilar calcand apasat pe cioburi pana la iesirea din baie , oprindu-ma brusc in prag. Simteam cum timpul s-a oprit. Mi-am rotit capul privind rama unde a fost oglinda cea sparta acum. Am promis ceva. Iar eu imi respect promisiunile.
Am mers cu pasi repezi spre dulap scotand din el un umeras pe care se afla un sacou negru , mulat , cu maneca trei-sferturi , o camasa de un rosu intens si o fusta mai sus cu o palma de genunchi neagra , mulata , cu talie inalta. O costumatie plina de seriozitate dar in acelasi timp si foarte provocatoare. Am asezat-o usor pe marginea patului eu indreptandu-ma spre baie.
Am intrat usor in cabina de dus , lasand hainele in urma aruncate pe jos , dând drumul la apa calda sa imi limpezeasca corpul.
Mi-am inchis ochii plimbandu-mi mainile pe corp incercand sa sterg toate atingerile lui de pe mine dar nu puteam. Nu le puteam uita. Nu le puteam da jos de pe mine.
Am oftat in bataie de joc la neputinta mea , inchizand robinetul de la dus nervoasa. Am pasit usor pe gresia rece , picuri de apa prelingandu-se de pe corpul meu pe sol. Luând din cuier prosopul de o culoare gri , foarte pufos , inconjurandu-l pe trupul meu legându-l strâns pentru a nu cădea. Am intrat in dormitor un oftat parasindu-mi gura , alunecand pe buze afara spargand linistea. Am dat drumul prosopului sa cada jos , corpul meu fiind inca un. Am luat din dulat o lenjerie rosie dantelata iar pe deasupra hainele pe care le pregatisem.
Luându-mi trusa de machiaj am mers pana in hol la oglinda de pe perete de marimea unei persoane. M-am privit in oglinda inconștientă pentru cateva secunde dar mi-am scuturat capul alungand gandurile ce îmi opriseră mintea. Mi-am dus mana tremurândã pe fata atingandu-mi obrazul. Un geamat plin de durere parasindu-mi gura strangandu-mi ochii de durere.
A spus ca sunt o curva buna de nimic. Eu! Persoana care l-a lăsat numai pe el sa ma atingă cum nimeni nu a făcut. Care I-am fost loialã , care l-am iubit. Eu am fost o curva!
Am aplicat un ruj rosu pe buze , ochii mi-au fost invaluiti de un machiaj negru si cu putin rimel. Am folosit fond de ten pentru a-mi acoperii cearcanele si obrazul lovit iar pentru sfarsit am dat cu putin parfum. Parul imi era strans intr-un coc elegant , lasand cateva suvite rebele sa imi atarne pe langa obraji , acestea undulandu-le. Arătam perfect , dar ceva strica. Acel ceva fiind atitudinea.
Mi-am ridicat capul din pământ tinandu-l usor inclinat spre spate , buzele le aveam intr-o linie dreapta , iar ochii nu exprimau niciun semtiment. Acum eram gata.
Am facut o piruieta intorcandu-ma cu spatele la oglinda pasind apasat pana la usa de iesire din casă. Mi-am incaltat pantofii negri cu o mica platformă apoi am iesit afara. Am inchis usa in spatele meu îndreptându-ma spre mașină.
M-am facut comoda pe scaunul șoferului apasand cu putere pe acceleratie. Priveam cum norii de un gri tulburator acoperisera soarele. Toamna avea sa apara , iar cu aceasta va trebui sa inceapa facultatea. Cat de repede a trecut timpul.
Am oftat din nou , de a nu stiu cata oara pe ziua de azi. Am parcat masina in fata unei cladiri mari de culoare alba cu diferite statuli imprejurul ei.
M-am dat jos din masina urcand scarile in spre intrarea in acea cladire. Vantul imi batea in fata facanduma sa clipesc des deoarece ochii mi se incetosau. Momentele petrecute ieri îmi invadasera privirea. M-am oprit in loc ne mai putand sa continui sa urc. Mi-am frecat pamplele cu palmele incercand sa ma pot conccentra pe ceea ce faceam. Am pasit incet urcand si ultima treaptă ajungand in fata ușii pentru a intra in cladire.
Am intins mana pentru a pune mana pe clanta dar din spatele meu o mana puternica a apasat pe clanta deschizand usa. Am facut un pas in spate , pentru a-l lasa pe acel om sa intre inauntru , dar din neatentie nu am observat treapta din spatele meu dezichilibrandu-ma fiind gata sa cad.
Am inchis ochii fiind gata de impactul asupra scarilor dar nu s-a intamplat asta. O mana mi-a prins talia prinzanduma de a nu cadea asezandu-ma usor inapoi pe picioare.
Mi-am deschis repede ochii pentru a vedea cine este persoana care m-a ajutat pentru a nu cadea.
Era un barbat la costum de un bloeomaren inchis cu o camasa alba , bagata-n pantaloni si o pereche de pantofi negri. As putea spune ca avea in jur de 40 - 45 de ani. Parul era de o culoare neagra iar ochii de un albastru cu mici scapari de verde.
Mi-am scuturat capul revenind la realitate.
- Multumesc de ajutor , îi spun rece nevrand ca acesta sa creada ca sunt vreo copila impiedicata.
A chicotit usor la reactia mea deschizand usa si facandu-mi semn sa intru. Am zambit usor acesta spunandu-mi prieteneste:
- Dupa dumneavoastră!
Am intrat timid inauntru asteptand ca domnul ce mi-a deschis usa sa intre pentru ai multumi.
- Va mulțumesc , spun la fel de rece dar cu un mic zambet pe buze.
Acesta a intrat stand in dreapta mea inaintand cu mine.
- Dumneavoastră sunteti la proces cu domnul Bieber , nu este asa? spune inca avand zambetul pe buze.
Fata mea s-a schimbat într-una nervoasa dar am respirat adanc calmandu-ma. Am așteptat cateva secunde dupa am raspuns printre dinți foarte aspru.
- Da , de unde stiti? Si de ce m-ati intrebat? spun rece oprindu-ma in loc asteptand un raspuns
- Deoarece toate persoanele care ajung la justitie cu domnul Bieber sunt foarte tensionate deoarece cred ca vor pierde , dar atata timp cat esti nevinovat nu ai de ce sa te stresezi , la fel ca dumneavoastră , pentru ca asa vor sa va vada ei , nesigura dar din partea mea cted ca ar fi cel mai bine sa fiti calma si sa va judecati asa cum trebuie. spuse acesta razand , la fel ca si mine
- Multumesc , mulțumesc pentru ca mi-ati ridicat moralul. Dar dumneavoastră cine sunteti? spun usor curioasa la aflarea identitatii acestui barbat
O liniste se lasase intre noi pana cand o voce puternica se auzi in spatele meu. M-am intors brusc , ochii facandu-mi-se cat capacele la vederea lui . Am inspirat o gura mare de aer tinand-o in piept , dar aceasta a iesit cu gravitate din corpul meu la strigatele lui Justin.
- Ce faci tu cu avocatul meu ?
#### Daaa....deci acesta este urmatorul capitol. Este foarte aiurea scris deoarece nu am mai scris de mult si acum... cred ca va pare rau ca mi-ati spus sa continui , dar a fost alegerea voastră. Eu sper sa va placa si next voi pune saptamana viitoare! Va pup! Bye! :** <33 :) ####
CITEȘTI
Dirty Game, baby//Justin Bieber
FanfictionOare visele noastre sunt doar iluzii frumoase care într-o buna zi vor ajunge să se îndeplinească? Însă dacă nu e tocmai așa cum ne găndim și va sosi ziua în care ne vom da seama că visul s-a convertit în coșmar? Un coșmar din care d-abia aștepți să...