Nici o secunda

1.9K 84 2
                                    

             P.O.V VANESSA

           Stateam uitandu-ma pe pereti asteptand sa vina Harry.Ce o face atat? Trebuia sa merg la studio sa inregistrez o melodie.Timpul trecea si trecea si el tot nu venea.M-am ridicat nervoasa de pe canapea si am hotarat sa plec singura.Voi vorbi cu el mai tarziu.Am iesit valvartej din casa indreptandu-ma spre masina.Cand am dechis portiera am lovit din greseala pe cineva.Am tresarit cand acesta a cazut pe jos si l-am ajutat sa se ridice.

- Esti bine?

-Da...nu-I nimic...am mai fost lovit cu usi...

          Am chicotit cand am auzit asta la fel si el.Am inceput sa-l studiezi si mi-am dat seama ca este Zayn.

- Zayn?!         mi-am dat ochii peste cap si am dat sa intru in masina dar m-a prins de sold si m-a imobilizat.

- Vanessa imi pare foarte rau...niciodata nu am vrut sa te ranesc...te iubesc....

- Daca ma iubeai nu se mai ajungea la asta....dar ma rog...ea e vedeta si sigur ca e mai buna decat mine....eu fiind o altruista chiar nu vreau sa fiu certata cu nimeni deci....suntem prieteni din nou...acum..PA!

-Stai!

-Ufff....da!?

-Tot il sun pe Harry si nu-mi raspunde...stii cumva ce a patit?

- Nu pentru ca si eu il asteptam sa mergem la studio si nu mai apare...

- Pai si eu merg in colo....pot sa vin si eu?

- Mmm....ok

        A zambit si s-a pus pe bancheta de langa sofer iar eu la volan.Tot drumul am ras si am depanat amintiri din trecut cand eram mici.

            P.O.V SHANNON

          Stateam imbratisandu-l strans pe Justin in baie.Frigul ma cuprinse pe gresie asa ca l-am intrebat tremurand pe Justin.

-Ammm....putem sa mergem in dormitor?

- Da....sigur

          Am dat sa ma ridic dar m-a oprit luandu-ma ca pe o mireasa.Pana in dormitorul meu pentru ca la Justin nu se putea sta el se uita la mine cerandu-mi ceva.Avea o fata trista asta intristandu-ma si pe mine.A fost cam dificil sa deschidem usa dar si foarete amuzant deoarece Justin nu a vrut sa ma lase jos.M-a asezat pe pat si m-a invelit cu patura moale si calduroasa care era intinsa pe pat.M-a sarutat pe frunte si s-a dus spre usa vrand sa iasa dar l-ma oprit intrebandu-l

-Unde pleci? spun destul de trista deoarece vroiam sa stea langa mine, sa ma tina in brate, sa ma atinga , sa ma sarute, sa ma iubeasca

-Am putina treaba vin imediat.Odihneste-te , cand te vei trezi voi fi langa tine.

-Am...bine.. spun trista cateva lacrimi adunandu-se in ochii mei deoarece nu mai vreau sa fiu singura, vrau sa am pe cineva langa mine iar el e singurul care mi-a ramas

-Te rog nu te intrista... venind langa mine luandu-ma in brate asezandu-ma la el in poala , ma doare inima sa te vad suferind

-Nu vreau sa fiu singura...

- Dar nu esti singura , asezandu-mi cateva fire rebele dupa ureche , voi veni inapoi

-Te iubesc...

            Nu mi-a mai zis nimic.Mi-a dat un sarut dulce si lung pe buze de parca nu ne mai intalnim niciodata.Era cel mai sincer sarut pe care mil oferise Justin.S-a ridicat si a plecat a inchis usa in urma lui lasand doar respiratia mea greoaie sa se auda.M-am dat jos din pat si m-am dus la geam.Am vazut cum Justin a iesit din holel ducandu-se la masina.Chipul lui era foarte nervos.A intrat in masina accelerand pe strada lasand in urma doar gungi negre de la roti.Mi-am intors privirea si m-am uitat la ceas.Indica ora 6:45.Era dimineata iar eu nu am dormit deloc.Simteam cum pleoapele mi se inchid.Cazand intr-un somn adanc.

Dirty Game, baby//Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum